Читайте у журналі “Учитель початкової школи” № 1

Як формувати та розвивати пізнавальний інтерес молодших школярів? Запропонуйте малятам стати хоробрими дослідниками, першовідкривачами, науковцями! Тоді клас перетвориться на дослідницьку лабораторію, а кожний урок стане ланцюжком захопливих відкриттів.

Діти невимушено опанують науковий метод пізнання — дослідження. Вони вчитимуться самостійно планувати його, аналізувати результати, застосовувати їх для розв’язування практичних завдань.

З 2019 року до кожного випуску журналу ми будемо розміщувати на сайті upsh.com.ua додаткові матеріали для вчителя, для роботи з дітьми, для батьківського куточка, пам’ятки тощо.

На сторінках січневого номера журналу “Учитель початкової школи” (2019, № 1) педагоги з різних регіонів України діляться досвідом упровадження цікавих форм діяльності, зокрема й дослідницької.

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email:    

Зміст номера

“УПШ” 2014, №10. Зміст методу “Мозковий штурм” і особливості його використання на уроках літературного читання, української мови та математики

  • МАТЕМАТИКА: ділові ігри
    Особливості організації ділових ігор на уроках у молодшій школі. Методичні поради. Добірка ігор

“УПШ” 2018, №7. Інтелектуальні ігри у початковій школі: організаційні та методичні аспекти

  • МОРАЛЬНО-ЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ: формування просоціальної поведінки молодших школярів
    Формування еталонів просоціальної поведінки дітей. Розкриття моделей соціальної взаємодії засобами літературних творів та гри. Добірка ігор, уривків літературних творів і запитань до них. Оповідання Наталії Бонь “В гостях у папуги”
  • Робота з педагогами
    • ЗАХОПЛИВЕ ПРИРОДОЗНАВСТВО
      Тренінг для педагогів. Зацікавлюємо дитину вивченням природознавства. Сприяємо оволодінню новими професійними вміннями й навичками, опануванню нових освітніх технологій, коригуванню поглядів на процес навчання

      Додатки до публікації:

  • Інтегрована освіта
    • УКРАЇНСЬКА МОВА + ЧИТАННЯ + АНГЛІЙСЬКА МОВА
      Хай книжечка дитині допоможе зробити світ барвистим і погожим

      Збагачуємо мовлення учнів. Працюємо над лексичними і стилістичними виражальними засобами. Удосконалюємо іншомовні навички дітей. Ознайомлюємо з оповіданням сучасної української письменниці Галини Ткачук “Гойдалка під кленом”. Складаємо сенквейн

“УПШ” 2019, №2. Ґендерно чутливе читання дитячих книжок