Кожна особистість, доросла чи юна, має право на щасливе життя, повагу до своїх потреб і вподобань, на можливість самореалізації. Толерантне ставлення до дитини з особливостями психофізичного розвитку, сприйняття її як особистості, усвідомлення її потреб і повага до них — пріоритетний напрям у моральному розвитку сучасного суспільства. Однак відсутність достатніх напрацювань з цього питання може породжувати труднощі в діяльності вчителя загальноосвітньої школи. Цей курс дасть відповіді на багато запитань педагогів і допоможе успішно впроваджувати інклюзивну освіту.
Перелік компетентностей, які вдосконалюватимуться/набуватимуться:
- обізнаність із новітніми науково обґрунтованими даними з педагогіки, психології, методик, інноватики для створення освітнього середовища, що сприяє цілісному індивідуально-особистісному становленню дітей молодшого шкільного віку;
- уміння вислуховувати, відстоювати власну позицію, використовуючи різні прийоми розміркувань і аргументації;
- усвідомлення ціннісної значущості фізичного, психічного і морального здоров’я дитини, здатність сприяти творчому становленню юної особистості та її індивідуалізації;
- здатність отримувати інформацію й оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог Державного стандарту початкової освіти;
- уміння генерувати нові ідеї та ініціативи і втілювати їх у життя.
Ви дізнаєтеся
- Як слід сприймати людину з особливими потребами, аби не завдавати їй додаткових психічних травм.
- Як організовувати роботу з дітьми, що мають особливі освітні потреби.
- Особливості складання і реалізації індивідуальної програми розвитку дитини.
- Специфіку дидактичних матеріалів для роботи з учнями в інклюзивному класі.
- Сутність прийомів соціалізації дітей з особливими освітніми потребами.
- Які вправи запобігають виникненню порушень зору та сприяють корекції вже наявних порушень.
- Як реалізовувати творчі проєкти у позаурочній діяльності.
- Особливості моніторингу навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами.
- Teacher: Оксана Проценко