Читайте у журналі “Учитель початкової школи” № 12

Обкладинка журналу «УПШ» № 12 /2017

Розбудова Нової української школи розпочалася цього навчального року з перших класів 100 опорних шкіл. Через рік усі малята-першокласники України будуть навчатися у Новій школі.

А як щодо 2-4-х класів? Чи можуть вони долучитися до проекту? Адже всім хочеться спробувати працювати за новітніми технологіями, широко втілюючи інтегрований підхід в освітній процес.

КУПИТИ ЦЕЙ ВИПУСК

У грудневому випуску “Учителя початкової школи” ви знайдете матеріали за новітніми технологіями для усіх класів початкової школи: опанування основ текстотворення у практико-орієнтованих завданнях, використання мультфільмів на уроках математики, формування вміння сприймати просторові властивості об’єктів тощо.

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email:    

У номері:

  • НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
    Репортаж з організаційно-мотиваційного семінару-практикуму (Миколаїв)

    Стратегії реалізації Концепції НУШ. Цілісний освітній простір учня Нової української початкової школи. Система інтегрованого навчання першокласників. Ранкові зустрічі. Методика проведення занять-тренінгів за матеріалами курсу “Вчимося жити разом”
  • ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА
    Дитячі страхи: причини виникнення та шляхи подолання

    Страх як важливий складник психічного життя людини. “Обличчя” страху старших дошкільнят та молодших школярів. Як мають діяти дорослі? Навіщо читати дітям казки перед сном? Як подолати страх неуспішності? Взаємодія вчителя і родини
    • ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ (2-й клас)
      Міркуємо, читаємо, страхи перемагаємо

      Читання та обговорення твору Марини та Сергія Дяченків “Про Стаску та чудовиськ”
“Джміль” 2016, №3. Терапевтична казочка про Зайчика, який переміг свій страх
  • НАВЧАННЯ ГРАМОТИ (1-й клас)
    Засоби різнобічного розвитку учнів на уроках
    Розвиток інтелектуальних здібностей: завдання на порівняння, встановлення відповідності, тренування спостережливості, а також ребуси, кросворди, мовні задачі тощо. Розвиток зв’язного мовлення: вправи для удосконалення артикуляційного апарату, завдання на відтворення і доповнення діалогів, складання речень і розповідей
“Джміль” 2016, №6. Конструктор слів: веселі незвичайні ігри про правила утворення складів + ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЗАВАНТАЖИТИ
  • УКРАЇНСЬКА МОВА (3–4-й класи)
    Опанування основ текстотворення

    Практичні вміння, якими мають оволодіти учні. Поетапне ознайомлення із засобами міжфразового зв’язку. Методичні рекомендації щодо роботи з дітьми на кожному етапі. Приклади завдань та вправ
“Джміль” 2016, №4. Інтерактивна історія, яка допомагає дітям побачити відмінність між художніми, науковими і діловими текстами та навчитися складати їх
  • СЕНСОРНИЙ РОЗВИТОК
    Формування вміння сприймати просторові властивості об’єктів

    Особливості зорової просторової перцепції молодших школярів. Етапи формування вміння сприймати властивості 3D-об’єктів. Приклади завдань
“Джміль” 2016, №1. Тематичний випуск “Пізнаю та відчуваю”, що допомагає збагатити сенсорний та емоційний досвід малят, провести інтегровані уроки, тижні, дні, реалізувати освітній проект (ознайомлення з довкіллям, пізнання внутрішнього світу людини, розвиток креативності тощо) + ПРЕЗЕНТАЦІЇ
Перші публікації циклу з методики формування у молодших школярів колірних еталонів та способів застосування їх в обстеженні об’єктів довкілля подано в “УПШ”, 2017, № 4, № 7
  • ВКЛАДКА
    Щодо нагальних питань впровадження Закону України “ПРО ОСВІТУ”

    Лист МОН України № 1/9-554 від 13 жовтня 2017 року (зі скороченнями)
  • Цікаві ідеї та матеріали до уроків
    • МАТЕМАТИКА
      Використання мультфільмів на уроках

      Які мультфільми доречно використовувати на уроках. Вплив творів цього жанру на свідомість дітей. Відеоуроки каналу “Нова Школа”. Методика використання мультфільмів на уроках. Варіанти завдань
    • Дозвілля, кращого від гри, нема — спитайте в дітвори
      Добірка рухливих ігор під час дозвілля
  • Інтегрована діяльність
    • ІНТЕГРОВАНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ДЕНЬ (1-й клас)
      Подорожуєм нині Дивокраєм, захоплень світ для себе відкриваєм

      Зміст занять протягом дня
“Джміль” 2017, №1. Матеріал для інтегрованого тижня “Зимові розваги”: сюжетна картина про захопливі зимові дитячі забави та їх можливі наслідки, снігово-льодові правила безпеки + ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЗАВАНТАЖИТИ
  • Детальні розробки уроків
    • ПРИРОДОЗНАВСТВО (2-й клас)
      Поринемо в захопливі пригоди — в світ таємниць зимової природи

      Ознайомлюємо малят із зимовими явищами. Формуємо уявлення про характерні ознаки зими в живій та неживій природі, вчимо знаходити ці ознаки самостійно
    • ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ (4-й клас)
      Дніпро-Славута

      Розповідаємо учням про життєвий і творчий шлях Миколи Гоголя, продовжуємо ознайомлювати з ліричними творами Тараса Шевченка. Вчимо аналізувати зміст творів (сюжет, головна думка, художні засоби, жанрові особливості). Вдосконалюємо вміння зіставляти засоби виразності у вірші й музиці
  • Свята й розваги
    • Новорічні пригоди іграшок
      Сценарій свята для молодших школярів

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email:    
КУПИТИ ЦЕЙ ВИПУСК