Тема номера — “Вчимо мислити нестандартно”

Здатність критично мислити є однією з визначальних якостей людини ХХІ століття. Вона необхідна нам не лише у професійній діяльності, а й у повсякденному житті. Критичному мисленню притаманні усвідомленість, самостійність, обґрунтованість, цілеспрямованість.

Як навчити цього малят? Адже у них ще немає досвіду, умінь і сили обстоювати власну думку, вони ще не вміють аргументувати свої судження, їм складно стати на позицію іншої людини.

Купити цей випуск

Листопадовий випуск журналу “Учитель початкової школи” (2018, № 11) ми присвятили темі “Вчимо мислити нестандартно”.

У випуску: умови розвитку критичного мислення, завдання та вправи на уроках з мови, математики, інформатики, основ здоров’я, природознавства, а також поради досвідчених педагогів.

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email:    

Зміст номера

  • УМОВИ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ: вчимося міркувати самостійно та розважливо
    Складники культури дискусії. Заохочення до висловлювання самостійних суджень. Створення рефлексивного середовища і сприятливої психологічної атмосфери
  • ОЦІНКА VS САМООЦІНЮВАННЯ: інструменти контролю та розвитку
    Трансформування щоденного оцінювання в якісний зворотний зв’язок. Розвиток здатності до рефлексії. Варіанти її організації на уроці
  • МОРАЛЬНО-ЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ: вчимося розуміти себе, світ, інших людей і успішно взаємодіяти
    Формування соціально-комунікативної компетентності. Аналіз конкретних методів і прийомів розвитку критичного мислення. Ігрові вправи. Складання сенканів та інші цікаві форми роботи

“Джміль” 2017, №7-8. “Як лежить багато, чи можна трохи взяти? — комікс для дітей про те, чи можна без дозволу брати хоча б крихту чужого, навіть якщо його дуже багато і взяти дуже хочеться + ПРЕЗЕНТАЦІЯ

  • ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я: проблемне навчання як засіб формування стійких навичок здорового способу життя
    Проблемні ситуації: особливості використання на уроках. Основні способи і прийоми їх створення. Приклади завдань

“Джміль” 2017, №4. “Обережно: дорога!” — правила дорожньої безпеки для малят у картинках і віршах + ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email:    
Купити цей випуск