Читайте у журналі “Учитель початкової школи” № 3

Обкладинка журналу «УПШ» № 3 /2018

Одне з найважливіших завдань учителя початкової школи — формування пізнавального інтересу дітей. Навчання стає захопливим, а знання ґрунтовними, якщо малята прагнуть здобувати їх не для оцінки, а тому, що їм самим кортить зазирнути за обрії відомого.

Спонукати дітей до самостійного відкриття нових знань допоможе березневий випуск журнал “Учитель початкової школи” (2018, № 3), зокрема, досвід учителів пілотних класів НУШ.

Купити цей випуск

Тож, читайте у номері: інтегрований навчальний день “Перші весняні квіти”, формування здоров’язбережувальної компетентності, екологічне виховання на основі авторських казок тощо.

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email:    

У номері:

  • Офіційний відділ
    • Про організоване завершення 2017/2018 н. р. та особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти
      Лист МОН України № 1/9-66 від 31 січня 2018 року (витяг)
    • Переможці Всеукраїнського конкурсу освітніх технологій – 2017
      Щиро дякуємо всім творчим освітянам, які стали авторами часопису в 2017 році, і вітаємо переможців конкурсу. Запрошуємо науковців та практиків представити на сторінках журналу власні інноваційні розробки та досвід їх ефективного упровадження. З умовами конкурсу ознайомтеся на сайті журналу “Учитель початкової школи” Умови конкурсу – 2018
  • ПЕДАГОГІЧНА СПАДЩИНА:
    Іван Олексійович Сікорський. Актуальні ідеї вченого — сучасній школі

    Важливість розвитку емоційної сфери дитини. Гра — школа мислення. Поетапне “ускладнення” пам’яті — необхідна умова розумового розвитку дитини. Значення розвитку волі для формування гармонійної особистості. Основні підходи до організації освітнього процесу в початковій школі
  • УКРАЇНСЬКА МОВА:
    розвиток словотвірних умінь молодших школярів

    Прийоми формування словотвірних умінь. Методи навчання морфеміки й словотвору: приклади завдань та коментарі
“Джміль” 2016, №6. Конструктор слів” — веселі ігри, які допомагають розповісти про правила утворення складів, навчити дітей виділяти їх у словах, а також об’єднувати склади у слова + ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЗАВАНТАЖИТИ
  • ІНОЗЕМНА МОВА:
    диференційований підхід у роботі з дітьми

    Як розпізнати дітей з різними типами сприйняття навчального матеріалу — аудіалів, візуалів, кінестетиків. Урахування особливостей сприймання інформації у навчальній діяльності: використовуємо переваги та долаємо труднощі. Варіанти завдань для дітей з різними типами сприйняття
Особливості створення освітнього простору з урахуванням типу сприйняття й опрацювання учнями інформації розкрито в “УПШ”, 2016, № 2.
  • МАТЕМАТИКА:
    особливості розкриття молодшим школярам змісту поняття “величини”

    Зміст поняття “величина”: властивість об’єкта і кількісне відношення. Завдання для опанування термінології. Задачі комбінованого характеру з повсякденного життя
  • ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ:
    навчально-дослідницька діяльність на уроках

    Етапи організації дослідницької діяльності. Формування життєвих навичок, що сприяють збереженню фізичного здоров’я. Запитання, завдання, досліди, ігри у роботі з дітьми
Методи та прийоми формування здоров’язбережувальної компетентності, а також приклади використання цікавих форм роботи з дітьми: дидактичні ігри, досліди, дослідження, моделювання ситуацій, завдання, вправи тощо — в журналі “УПШ”, 2017, № 10.
  • НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА:
    адаптаційно-ігровий цикл початкової освіти

    Особливості організації діяльності малят. Інтегроване навчання: досвід пілотних шкіл. Проведення тематичних днів і тижнів. Ранкові зустрічі. Створення правил класу. Оцінювання навчальних досягнень — стимулювальний та орієнтувальний зміст оцінки. Організація освітнього простору: обладнання осередків. Вимоги до обладнання класної кімнати
  • Інтегрована робота
    • ПРИРОДОЗНАВСТВО + ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА + МАТЕМАТИКА + КУРС “ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО” (1-й клас)
      У царстві квітів

      Тема “Перші весняні квіти”. Вчимо вирізняти первоцвіти серед інших квітів. Формуємо уявлення про роль квітів у житті людини та в природі. Закріплюємо вміння розв’язувати вирази на додавання й віднімання у межах ста без переходу через розряд. Обговорюємо, як можна передати стан весняної природи засобами живопису
  • ІГРОВЕ НАВЧАННЯ:
    підвищення ефективності освітнього процесу засобами гри “Поле чудес”

    Методичні поради щодо організації гри. Зміст і особливості проведення ігор під час опанування учнями різних тем з української мови, математики, розвитку зв’язного мовлення, уваги, пам’яті, уяви
    • НАВЧАННЯ ГРАМОТИ + МАТЕМАТИКА + ПРИРОДОЗНАВСТВО
      (1-й клас)

      Фрагмент уроку “Машу і Ведмедя відвідали малята. Як же це цікаво — і вчитися, і грати!”

      Ознайомлюємо дітей зі звуками [м], [м’], буквою М. Вчимо читати склади та слова з літерою М. Закріплюємо знання про нумерацію чисел першого десятка. Формуємо навички кількісної та порядкової лічби, розв’язування прикладів і вміння орієнтуватися на площині. Розширюємо уявлення учнів про звірів
  • Робота з батьками
    • Тренінг “Мислить той, кому ставлять розумні запитання”
      Ознайомлюємо учасників з новою формою проведення батьківських зборів. Вчимо змінювати власні стереотипи. Розвиваємо вміння ставити запитання по суті. Заохочуємо до співпраці зі школою
  • Детальні розробки уроків
    • МАТЕМАТИКА (1-й клас)
      Щоб мати бездоганні результати, вчимося числа двоцифрові додавати

      Ознайомлюємо учнів з правилом додавання двоцифрових чисел виду 54 + 30, 54 + 3. Удосконалюємо вміння розкладати двоцифрові числа на розрядні доданки. Закріплюємо вміння розв’язувати задачі, вимірювати та порівнювати довжини відрізків
    • ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ + МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО (4-й клас)
      Мелодія лине, і знову лунає Шевченкове слово

      Тема “Поезія, що стала піснею. Т. Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий...»”. Вчимо знаходити мовленнєві та позамовні засоби художньої виразності у тексті, добирати і правильно застосовувати їх. Формуємо вміння створювати словесні ілюстрації до твору, поділяти текст на логічно завершені частини
  • Виховна робота
    • ВИХОВНА ГОДИНА (природознавство)
      Усі таємниці вербові в цікавій відкриєм розмові

      Екологічне виховання за допомогою авторських казок. Збагачуємо знання про користь та значення верби у природі й житті людини. Підводимо дітей до усвідомлення необхідності зберігати і примножувати природні багатства рідної землі. Виховуємо почуття гордості за Батьківщину, бажання продовжувати традиції свого народу

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email:    
Купити цей випуск