Читайте у журналі “Учитель початкової школи” № 11

Нова українська школа ставить перед учителями нове завдання — виховати:

  • цілісну, всебічно розвинену особистість, здатну критично мислити;
  • патріота з активною позицією, готового приймати відповідальні рішення;
  • інноватора, здатного змінити навколишній світ, навчатися впродовж життя.

У цьому допоможуть публікації журналу “Учитель початкової школи”, які поєднують необхідну теорію з яскравим інноваційним досвідом педагогічної роботи.

А журнал “Джміль” пропонує захопливі пригодницькі дидактичні матеріали для малят, з якими вчитель зможе легоко реалізувати будь-яку інтегровану форму навчання — урок, день, тиждень, кейс-урок, освітній проект, квест тощо.

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email:    

Читайте в УПШ №11:

  • Робота з педагогами
    • НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: система роботи з перепідготовки педагогічних кадрів
      Досвід навчання вчителів НУШ Львівського ОІППО: організація роботи, навчально-методичне забезпечення та програма навчання тренерів. Плани практичних занять. Інтерактивні вправи і завдання
    • ПРОФЕСІЙНЕ ВИГОРАННЯ: причини виникнення і засоби запобігання
      Ознаки. Чинники. Профілактика: дії керівників закладів, учителів. Вироблення емоційної стійкості. Вправи для педагогів
  • ВКЛАДКА: щодо нагальних питань упровадження Закону України “ПРО ОСВІТУ”
    Лист МОН України № 1/9-554 від 13 жовтня 2017 року (зі скороченнями)
  • ЛОГІКА: методика роботи над задачами, які розв’язують методом вилучення
    Задачі різних типів. Особливості опрацювання їх з дітьми. Приклади розв’язання з детальними поясненнями
“Джміль” 2015, №1. Ребуси і завдання на пошук захованих у тексті слів + ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЗАВАНТАЖИТИ
  • ФІЗКУЛЬТУРА: тотальний ігровий метод (методика Миколи Єфименка) Основні рекомендації щодо підвищення ефективності і вмотивованості уроків фізкультури завдяки впровадженню елементів театралізації. Методичні підходи. Поради щодо роботи з дітьми
“Джміль” 2017, №10. Гімнастика для мозку — метод “Braingym”
  • МАТЕМАТИКА (4-й клас): письмове ділення на двоцифрове число Окремі випадки: ділення на круглі числа, ділення трицифрового числа. Алгоритм письмового ділення. Допоміжні алгоритми. Ділення багатоцифрового числа на двоцифрове
“Джміль” 2016, №5. Квест “Математика на фермі” + ПРЕЗЕНТАЦІЯЗАВАНТАЖИТИ
  • АНГЛІЙСЬКА МОВА: навчально-дослідницька діяльність на уроках Напрями навчально-дослідницької діяльності під час вивчення іноземних мов. Поради щодо роботи з дітьми за кожним напрямом. Вправи та завдання з англійської мови
“Джміль” 2002, №2. Казка В. Сутєєва “The Duckling and the Chick / Каченя та Курча” українською та англійською + КОМІКС + ПРЕЗЕНТАЦІЯ + РОЗФАРБОВКА + БЕСІДА з дітьми за змістом казкиЗАВАНТАЖИТИ
  • Інтегрована діяльність
    • ІНТЕГРОВАНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ДЕНЬ (2-й клас). Вода — наша давня знайома. Чи все нам про неї відомо?
      Зміст занять протягом дня
  • Цікаві ідеї та матеріали до уроків
    • УКРАЇНСЬКА МОВА (4-й клас). Добірка диференційованих завдань
      Розділ “Речення”
  • Детальні розробки уроків
    • МУЗЕЙНА ПЕДАГОГІКА: ПРИРОДОЗНАВСТВО + ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО (1-й клас)
      На склі рослини листяні і хвойні відтворимо, чудові й неповторні
      Інтегрований урок. Порівнюємо листяні й хвойні рослини. Розрізняємо рослини за зовнішнім виглядом, формою листя. Ознайомлюємо з правилами побудови композиції на аркуші паперу. Робота в групах: створюємо живописну композицію “Дерево на склі”
    “Джміль” 2017, №10. “Дощові картини” — вернісаж монотипій сучасної української художниці Ірини Яшан + ПРЕЗЕНТАЦІЯЗАВАНТАЖИТИ
    • УКРАЇНСЬКА МОВА (2-й клас). Знак м’якшення такий важливий! Вчимось вживать його сміливо
      Формуємо навички правильної вимови слів з м’якими і твердими приголосними, вміння позначати м’якість приголосних на письмі
    “Джміль” 2016, №5. “ЙО та ЬО на танцювальному шоу” — ознайомлення з правилами вживання буквосполучень та веселі вправи
    • ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ (2-й клас)
      Казки гумористичні незвичайні — і розважають, і життя навчають

      Ознайомлюємо учнів з твором Сашка Дерманського “Гаряча казка”. Формуємо вміння сприймати, розуміти, аналізувати художній текст. Розвиваємо читацькі навички, мовлення, мислення дітей, почуття гумору
  • Виховна робота
    • ЛІНІЙКА-РЕКВІЄМ до річниці Революції Гідності.   Україна в нас одна
      Формуємо національну свідомість школярів. Виховуємо патріотів рідної держави. Прищеплюємо любов до Батьківщини, її історичного минулого і сьогодення
    • ВИХОВНА ГОДИНА (3–4-й класи). Людина починається з любові
      Формуємо уявлення про людину як духовно-моральну особистість. Розвиваємо здатність до осмислення духовних цінностей. Створюємо умови для роздумів, навчаємо аргументовано доводити свою думку
    • ВИХОВНА ГОДИНА (природознавство). Навчальна казка допоможе дітям з тваринним ознайомитися світом
      Екологічне виховання за допомогою авторських казок. Ознайомлюємо дітей з тваринами, їхніми особливостями, роллю у природі, зокрема з тими, яких діти бояться, вважають непотрібними, шкідливими для людини. Розв’язуємо цікаві завдання за змістом казки
    “Джміль” 2016, №3: “Музичний сон Софійки” — казка, яка розкриває відмінності між основними музичними жанрами, та ноти до неї

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email:    
Купити цей випуск