Читайте у журналі “Учитель початкової школи” № 9
Перед новим навчальним роком справ у вчителів безліч: здається, щоб їх усі поробити, потрібно мати щонайменше три голови і шість рук. Як же дати всьому раду, іти в ногу з часом, успішно опановувати нові технології в освіті?
У пригоді стане фаховий журнал “Учитель початкової школи”. Інтегративні технології, детальні розробки уроків, цікаві ідеї та матеріали, нестандартні форми виховної роботи, робота з батьками, свята й розваги...
Для кожного випуску журналу ми добираємо публікації, які знадобляться вчителю саме зараз. А об’єднавши матеріали кількох номерів, вчитель отримує систему роботи з певної теми чи напряму.
Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.
Пропонуємо огляд журналу останнього номеру журналу і звертаємо увагу на публікації попередніх випусків, теми яких продовжуються у вересні.
Читайте в “УПШ” № 9:
-
Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році
Додаток до листа МОН України від 09.08.2017 р. № 1/9-436 (витяг) -
АРТ-ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА “Герб сім’ї”: виховання ціннісного та свідомого ставлення до родини
Використання інструментів корекційної роботи на заняттях та у спілкуванні з дітьми й батьками- Герб моєї сім’ї. Заняття за арт-педагогічною технікою з учнями 3–4-го класів
-
УКРАЇНСЬКА МОВА. Інтерактивні технології на уроках
Види інтерактивних методів. Етапи та особливості організації роботи з дітьми. Приклади використання інтерактивних методів на уроках з вивчення будови слова (3-й клас) -
МАТЕМАТИКА. Технології укрупнення дидактичних одиниць
Зміст, основні підходи до впровадження, прийоми. Розвиток мисленнєвих операцій. Робота з даними: матричне і граф-схемне подання інформації. Одночасне вивчення арифметичних операцій (“+” та “?”, “•” та “/”). Введення нуля за допомогою додавання. Робота з деформованими рівностями. Система завдань для одночасного вивчення чисел у концентрах “Сотня” і “Тисяча”. Порозрядне додавання та віднімання чисел без переходу через десяток -
ІНФОРМАТИКА. Організація “Віртуальних подорожей” (2–4-й класи)
Методичні рекомендації. Етапи організації роботи. Напрями діяльності з організації навігації у віртуальному просторі: подорожі знайомими місцями, планування маршруту, відвідування музеїв, мандрівка за мотивами книги, ознайомлення з цікавими об’єктами. Види ігрових завдань: естафета, квест. Е-ресурси -
Робота з батьками
- Країна батьківської майстерності. Сьоме заняття Школи батьківства “Гармонійне спілкування”
Розробки попередніх занять Школи батьківства подано в таких випусках журналу:
Організація діяльності Школи та вступне заняття “Готуємося до школи” — в “УПШ”, 2015, № 4;
Заняття 2. “У сім’ї з’явився першокласник” — 2015, № 6;
Заняття 3. “Гіперактивні діти” — 2016, № 1;
Заняття 4. “Обдарована дитина: яка вона?” — 2016, № 8;
Заняття 5. “Відповідальне батьківство” — 2016, № 12;
Заняття 6. “Похвала. Критика. Покарання” — 2017, № 4. -
Цікаві ідеї та матеріали до уроків
- МАТЕМАТИКА. Один, два, три, чотири, п’ять! Нумо, друзі, рахувать! Математичні завдання у віршах
- ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ (2-й клас). Добірка ігрових завдань. Розділ “Поетична майстерня”
“Джміль” 2017, №2. Усміхнені віршовані задачки на додавання та віднімання в межах 10, “записувати” розв’язки яких допомагають наліпки + ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЗАВАНТАЖИТИДобірки авторських ігрових завдань до уроків літературного читання у 2-му класі представлені також у попередніх випусках журналу:
- до розділу “Оповідання” — в “УПШ”, 2016, № 1;
- “Авторські вірші та малі жанри для дітей” — 2016, № 10;
- “Поетична майстерня” — 2017, № 2;
- завдання для опрацювання фольклорних творів — 2016, № 6. -
Виховна робота
- Покарати не можна пробачити. Перлини педагогічного досвіду: розв’язання непростих ситуацій у рамках взаємодії “педагог — учні”
- Щоб добротою повнилась душа, дамо ми заздрості рішуче відкоша. Виховна година “Мандрівка у світ добрих думок”. Допомагаємо дітям усвідомити, що заздрість — почуття шкідливе і не гідне людини. Виховуємо доброту, товариськість, повагу до людей. Прищеплюємо прагнення робити щасливими тих, хто поряд
-
Детальні розробки уроків
- ПРИРОДОЗНАВСТВО + ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (1-й клас). Все повторимо по порядку й побудуємо бджілкам хатку. Інтегрований урок. Закріплюємо матеріал з теми “Тварини”. Працюємо з пластиліном. Виготовляємо з пластиліну плоскі зображення комах — створюємо композицію “Бджола та джміль”
- НІМЕЦЬКА МОВА (2-й клас). Planen wir unsere woche! / Плануємо свій тиждень! Тема “Wochentage. Stundenplan” (“Дні тижня. Розклад уроків”). Розвиваємо навички усного діалогічного та монологічного мовлення, аудіювання, вчимо виконувати креативні завдання
- УКРАЇНСЬКА МОВА (4-й клас). Плоди зриваємо ми з яблуньки казкової, вивчаєм мову і зростаємо здоровими. Закріплюємо знання і вміння з теми “Іменник”. Розвиваємо мовлення учнів, уміння аналізувати і синтезувати мовні явища. Формуємо позитивне ставлення до здорового способу життя
“Джміль” 2017, №7-8. Захоплива мандрівка на пасіку + ЗАВДАННЯ з наліпками + СЮЖЕТНА КАРТИНА + БЕСІДА + ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЗАВАНТАЖИТИ -
Свята і розваги
- Поклик джунглів. Сценарій спортивного свята
Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.