Читайте у журналі “Учитель початкової школи” № 8

Ми живемо в епоху змін. Справді, за останні роки наше суспільство дуже змінилося: нові прагнення, цінності, орієнтири… Не відстає й школа: змінюються стандарти початкової освіти, і знову на часі — нові підручники.

Як дізнатися про нові підходи до навчання, нові державні вимоги, ознайомитися з досвідом колег? У цьому незмінно допомагають фахові періодичні видання. Журнал “Учитель початкової школи” — ваш надійний провідник в океані інформації — завжди крокує в ногу з часом.

Вивчайте публікації серпневого номеру “УПШ”, готуйтеся до зустрічі з малятами і... відпочивайте!

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email:    

У номері:

  • АДАПТАЦІЯ малят до шкільних умов (1-й клас)
    Квест “Шкільний старт”: ознайомлюємо дітей з розташуванням шкільних приміщень, правилами поведінки у школі, традиціями, що у ній склалися, стимулюємо інтерес до навчання
  • НАВЧАННЯ ГРАМОТИ, УКРАЇНСЬКА МОВА:
    вчимо сприймати текст (1–2-й класи)

    Ознайомлення з поняттям “текст”. Формування уявлення про заголовок, співвіднесення його зі змістом тексту. Як придумати заголовок? Які структурні частини має текст? Навіщо поділяти його на абзаци? Опрацювання засобів міжфразового зв’язку. Типи текстів. Приклади завдань та методичні рекомендації
    Увага! Використанню елементів лінгвістики тексту на уроках української мови в 3–4-му класах буде присвячено публікацію в “УПШ”, 2017, № 12. Не забудьте вчасно передплатити журнал!
  • МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ: ознайомлення з різноманітними словниками
    (2–4-й класи)

    Створення навчальних ситуацій, у яких важко обійтися без словника. Використання різних типів словників на уроках української мови. Дидактичні ігри зі словниками різних типів
  • МАТЕМАТИКА: письмове ділення на одноцифрове число (4-й клас)
    Зміст прийому. Етапи застосування. Методичні рекомендації. Перше знайомство: введення письмового ділення. Опановуємо тонкощі прийому: випадки ділення, у записі частки яких є нуль. Діємо впевнено: корекція та узагальнення дій письмового ділення
  • Я У СВІТІ: реалізація гуманістично орієнтованого підходу
    Обговорюємо життєві ситуації — формуємо уявлення про міжособистісні стосунки. Особливості діалогового спілкування “педагог — учні”. Правила організації діалогу. Робота з попередження агресивності дітей. Приклади форм роботи з дітьми: вправи, прийоми, освітні ситуації, ігри, творчі завдання, етюди
  • Виховна робота
    • Покарати не можна пробачити
      Перлини педагогічного досвіду: розв’язання непростих ситуацій у рамках взаємодії “педагог — учні”
    • Сергійко-неумійко
      Дотепна казка-п’єса, яка допомагає розповісти дітям про життєві цінності та норми моралі. Робота над змістом твору: інтегровані завдання для аналізу казки-п’єси до уроків української мови і літературного читання, розвивальні завдання, завдання пошуково-аналітичного характеру. Використання технологій “Один — два — чотири — усі разом”, “Програвання сценки”
  • Проектна діяльність
    • Гриби українських лісів (2-й клас)
      Сприяємо засвоєнню знань про їстівні й отруйні гриби, способи запобігання отруєнню грибами. Формуємо вміння вільно використовувати набуті знання для розв’язання навчальних і життєвих проблем
      • ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
        Гриби в осіннім лісі ми шукаємо і речення у зв’язний текст сплітаємо

        Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання речень (усно та письмово) за малюнками до казки Ірини Прокопенко “Як гриби ховалися”
      • ПРИРОДОЗНАВСТВО
        Аби здоров’ю шкоди не завдати, гриби ми навчимося розрізняти

        Урок-гра. Чому восени добре ростуть гриби? Гриби їстівні та отруйні. Правила збирання грибів
  • Детальні розробки уроків
    • ПРИРОДОЗНАВСТВО + МАТЕМАТИКА (1-й клас)
      Вивчаєм світ пернатих ми й водночас математику

      Інтегрований урок. Птахи. Складання таблиць додавання і віднімання числа 7. Задачі на знаходження суми й остачі
    • “Джміль” 2017, №3. Тематичний номер “Пташиний світ”: матеріали для інтегрованих тижнів, днів, уроків, освітніх проектів + ПРЕЗЕНТАЦІЇ
    • ПЕРШИЙ УРОК 1 ВЕРЕСНЯ (3–4-й клас)
      Крім верби і калини є в Україні...

      Розширюємо уявлення учнів про місце України у світовій історії. Збагачуємо їхні знання про Батьківщину. Розширюємо активний словник дітей. Виховуємо гордість за свою державу, її народ, плекаємо громадянські почуття
    • “Джміль” 2015, №1. Освітній проект “Моя Україна”: матеріали для формування у дітей усвідомлення своєї національної й етнічної приналежності та громадянства + ПРЕЗЕНТАЦІЇ
  • Свята і розваги
    • Вишивка — скарб народу
      Сценарій виховного заходу

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email:    
Купити цей випуск