“Учитель початкової школи” № 11
(листопадовий випуск)

Ви помічали, що ми часто вживаємо у мовленні слова, пов’язані з енергією? Внутрішня енергія — це те, на чому тримається наше життя. Завдяки високій енергії ми відчуваємо себе здоровими, нам хочеться розвиватися й отримувати від життя задоволення.

Від енергетики уроку залежить якість освіти. Зазвичай учитель дбає про це, адже від настрою всіх учасників освітнього процесу на початку робочого дня залежить так багато!

Матеріали листопадового випуску журналу “Учитель початкової школи” (№ 11, 2020)  допоможуть розпочати навчальний день із натхненням і цікаво розповісти дітям про енергію.

Читайте у випуску:

  • добірка ранкових зустрічей (2-й клас);
  • тема “Рух і час” (2-й клас) — завдання для учнів з різними типами інтелекту;
  • тема “Енергія” (3-й клас) — завдання та досліди;
  • оригінальні математичні прийоми виконання обчислень і розв’язування задач;
  • арт-педагогіка — формуємо навички здоров’язбережувальної поведінки;
  • батьківські збори — сценарій, побудований на інтерактивних вправах.

Зміст номера:

“Джміль” 2020, № 3 “Енергія та рух: сюжетна картина з теми; рецепти збадьорювання, досліди, таємниці чистої енергії, енергетика мистецтва — скульптура в русі, кримськотатарські танці та пісні + ПРЕЗЕНТАЦІЇ

“Джміль” 2018, № 2 “Підкорюємо час: сюжетна картина з теми; як вимірювати час, які хитромудрі пристрої придумали для цього люди, навіщо потрібно стільки різних одиниць вимірювання часу та як планувати свої справи, аби не змарнувати його + ПРЕЗЕНТАЦІЇ

Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.

Facebook

Матеріали листопадового випуску журналу “Джміль” (№ 11, 2020) “Пара. Вода. Крига” допомагають досягти таких очікуваних результатів навчання, визначених Державним стандартом та типовими освітніми програмами початкової освіти:

  • діти мають уявлення про воду, її властивості, досліджують властивості води — [1 ПРО 1.2], [2 ПРО 1.4], [3 ПРО 1.3], [4 ПРО 1-1.4-1], [4 ПРО 1-1.4-6], [4 ПРО 1-1.4-7];
  • учні описують, як вода перетворюється на пару або лід — [2 ПРО 1.5], [2 ПРО 1-1.5-2];
  • встановлюють найпростіші взаємозв’язки в живій і неживій природі — [1 ПРО 3.1], [4 ПРО 1.5];
  • моделюють кругообіг води у природі, пояснюють значення води у природі; зміни станів води — [3 ПРО 1.4].

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email: