“Учитель початкової школи” № 11
(листопадовий випуск)
Ви помічали, що ми часто вживаємо у мовленні слова, пов’язані з енергією? Внутрішня енергія — це те, на чому тримається наше життя. Завдяки високій енергії ми відчуваємо себе здоровими, нам хочеться розвиватися й отримувати від життя задоволення.
Від енергетики уроку залежить якість освіти. Зазвичай учитель дбає про це, адже від настрою всіх учасників освітнього процесу на початку робочого дня залежить так багато!
Матеріали листопадового випуску журналу “Учитель початкової школи” (№ 11, 2020) допоможуть розпочати навчальний день із натхненням і цікаво розповісти дітям про енергію.
Читайте у випуску:
- добірка ранкових зустрічей (2-й клас);
- тема “Рух і час” (2-й клас) — завдання для учнів з різними типами інтелекту;
- тема “Енергія” (3-й клас) — завдання та досліди;
- оригінальні математичні прийоми виконання обчислень і розв’язування задач;
- арт-педагогіка — формуємо навички здоров’язбережувальної поведінки;
- батьківські збори — сценарій, побудований на інтерактивних вправах.
Зміст номера:
-
Юлія Приходько
ТЕМПЕРАМЕНТ УЧНЯ:
які особливості треба враховувати
Типи нервової системи. Особливості різних типів темпераменту. Поради щодо роботи з учнями, що мають різні типи темпераментуОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн -
Валентина Філінюк, Наталія Білозор
УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ:
soft skills — готуємо учнів до успішної життєдіяльності
Формуємо базові наскрізні вміння. Розвиваємо здатність ефективно розпоряджатися часом, спілкуватися, розв’язувати проблеми, керувати емоціями. Добірка вправ та ігорОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації -
Оксана Деркач
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ:
як навчитися бути здоровим
Формуємо навички здоров’язбережувальної поведінки. Арт-терапевтичні методики “Робота з метафорою” та “Здорова дитина / Хвора дитина”Ознайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн -
Робота з батьками
-
Наталія Кисла
Сім’я і школа. Як потрібно нині
Допомагати вчитися дитині
Сценарій батьківських зборів, побудований на інтерактивних вправахОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн
-
Наталія Кисла
-
Інтегрована робота
-
Тетяна Гуркіна
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ (3-й клас)
Як отримать енергію? Як зберігати?
Як заощадить? Дослідим завзято!
Методичні рекомендації до проведення тематичного місяця “Енергія”. Добірка завдань і дослідівОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації
-
Тетяна Гуркіна
“Джміль” 2020, № 3 “Енергія та рух”: сюжетна картина з теми; рецепти збадьорювання, досліди, таємниці чистої енергії, енергетика мистецтва — скульптура в русі, кримськотатарські танці та пісні + ПРЕЗЕНТАЦІЇ
-
Ідеї для проведення уроків
-
Тетяна Кривошея
МАТЕМАТИКА
Математика: складно чи красиво?
Ознайомлення учнів з оригінальними прийомами виконання обчислень і розв’язування задачОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації -
Тетяна Кисельова
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ (2-й клас)
Дружний і згуртований наш клас —
Тут комфортно кожному із нас
Добірка ранкових зустрічей, присвячених правилам формування і розвитку учнівської спільнотиОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації -
Ірина Смірнова
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ (2-й клас)
Щоб інтелект дитини розвивати,
Завдання креативні час давати
Добірка завдань з теми “Рух і час” для учнів з різними типами інтелектуОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації
-
Тетяна Кривошея
“Джміль” 2018, № 2 “Підкорюємо час”: сюжетна картина з теми; як вимірювати час, які хитромудрі пристрої придумали для цього люди, навіщо потрібно стільки різних одиниць вимірювання часу та як планувати свої справи, аби не змарнувати його + ПРЕЗЕНТАЦІЇ
-
Інна Осадченко
УКРАЇНСЬКА МОВА
Банк запитань
До кого звертатися “чомусикам”? Що таке “банк запитань”? Для чого він потрібний? Як працювати з “банком запитань”? Збагачуємо активний словник учнівОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн -
Детальні розробки уроків
-
Олена Стенченко
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ + МИСТЕЦТВО (2-й клас)
Нас надихає Лесине слово
На образи ніжні і кольорові
Інтегрований урок. Ознайомлюємо дітей з пейзажною лірикою Лесі Українки. Поєднуємо поетичне слово, музику та образотворче мистецтво. Навчаємо вдумливого сприйняття літературного творуОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації
-
Олена Стенченко
Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.
Матеріали листопадового випуску журналу “Джміль” (№ 11, 2020) “Пара. Вода. Крига” допомагають досягти таких очікуваних результатів навчання, визначених Державним стандартом та типовими освітніми програмами початкової освіти:
- діти мають уявлення про воду, її властивості, досліджують властивості води — [1 ПРО 1.2], [2 ПРО 1.4], [3 ПРО 1.3], [4 ПРО 1-1.4-1], [4 ПРО 1-1.4-6], [4 ПРО 1-1.4-7];
- учні описують, як вода перетворюється на пару або лід — [2 ПРО 1.5], [2 ПРО 1-1.5-2];
- встановлюють найпростіші взаємозв’язки в живій і неживій природі — [1 ПРО 3.1], [4 ПРО 1.5];
- моделюють кругообіг води у природі, пояснюють значення води у природі; зміни станів води — [3 ПРО 1.4].
Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.