Увага! Акційна передплата на 2019 рік триває до 20 грудня

Читайте у журналі “Учитель початкової школи” № 10

Інтегровані форми роботи захоплюють і тішать малят, але готувати їх педагогам складно. Адже треба вибудувати цікавий пізнавальний сюжет, доречно використати яскраві форми роботи і гармонійно все поєднати.

У жовтневому номері журналу “Учитель початкової школи” (2018, № 10): педагогічний апгрейд “Інтеграція як основа наступності дошкільної та початкової освіти”, прості відповіді на складні дитячі запитання, комплексний аналіз художнього твору, урок-пазл з навчання грамоти, дидактичні казки тощо.

КУПИТИ ЦЕЙ ВИПУСК

Допомогти вчителям початкових класів може також постійна рубрика “Свято щодня” на сайті журналу “Джміль”. Саме в ній ми пропонуємо цікаву діяльність для молодших школярів під час свят, які в Україні відзначають не завжди. Щомісяця нові свята, нові форми роботи з малятами, нові презентації. Усе це допоможе педагогам скласти конспект заняття, розпочати освітній проект, провести тематичний день або й просто надихне влаштувати ланцюжок приємних несподіванок для дітлахів.

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email:    

У номері:

  • УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА ШКОЛА: ідеї Софії Русової в сучасній освіті
    Характерні риси української національної школи. Співвідношення національного й інтернаціонального. Якими мають бути провідні навчальні дисципліни? Основні підходи до виховання
  • НАСТУПНІСТЬ: освіта як джерело розвитку особистості
    • Формування соціальної компетентності у взаємодії дітей різних вікових груп
      Підготовка дітей різних вікових груп до спільної діяльності. Колективні ігри. Залучення учнів до спільної трудової діяльності
    • Новітня форма роботи з педагогами — педагогічний апгрейд
      Інтеграція як основа наступності дошкільної та початкової освіти. Формування професійного досвіду педагога через переосмислення власної педагогічної діяльності

“Джміль” 2014, №4. “Вітер дме і не вщухає, гру веселу починає” — ігри з вітерцем, які вчать малят взаємодіяти

  • ПРИРОДОЗНАВСТВО: як працює організм людини
    Заохочення учнів до здорового способу життя. Своєчасне й правильне розкриття дитині важливих відомостей про людський організм
  • ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ: комплексний аналіз художнього твору
    Інтегрування літературного твору з іншими видами мистецтва й реальним життям дитини. Чи можна уявити зміст книжки, не розгортаючи її? Візуалізація змісту твору. Організація екологічної гри “Підводне царство”
  • УКРАЇНСЬКА МОВА: контрольна робота (4-й клас)
    Методичні рекомендації до проведення й оцінювання. Зміст завдань
  • МУЗЕЙНА ПЕДАГОГІКА: навчання через “оживлення” відчуттів
    (2-й клас)

    Особливості організації інтерактивних уроків у залах музею
    • Прикрасимо життя чи тільки свято? (2-й клас)
      Докладний план музейного інтегрованого навчального дня
  • Детальні розробки уроків
    • УКРАЇНСЬКА МОВА (1-й клас)
      Мандрівка мовною рікою: урок-пазл

      Відпрацьовуємо навички письма. Вчимо списувати слова й речення. Розвиваємо вміння контролювати написане. Формуємо бажання пізнавати рідний край
    • УКРАЇНСЬКА МОВА (2-й клас)
      Якщо цікаво подається тема, вивчати власні назви не проблема

      Закріплюємо знання про написання великої букви в іменах і прізвищах. Ознайомлюємо з правилом написання кличок. Виховуємо інтерес до читання та дбайливе ставлення до тварин
    • ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я (2-й клас)
      Щоб лихо не застало нас зненацька, заздалегідь нам слід підготуваться

      Формуємо уявлення дітей про стихійні лиха. Ознайомлюємо з правилами безпечної поведінки у надзвичайних ситуаціях
    • ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ + УКРАЇНСЬКА МОВА + “Я У СВІТІ”
      (3-й клас)

      Хочеш бути щасливим — не будь лінивим

      Ознайомлюємо з творчістю Л. Глібова. Байка “Коник-Стрибунець”. Вчимо аналізувати текст, правильно інтонувати його при читанні, оцінювати вчинки персонажів, виявляти мотиви їхньої поведінки
    • МАТЕМАТИКА (4-й клас)
      Вчимося додавати й віднімати, щоб рахувать прибутки і витрати

      Формуємо вміння виконувати письмове додавання й віднімання багатоцифрових чисел. Ознайомлюємо з поняттям “бюджет”. Спонукаємо до ощадливого витрачання коштів
  • Позакласна робота
    • ДИДАКТИЧНА КАЗКА “ПЕЛІКАН”
      Обережно! Пам’ятай: тварини часом небезпечні для людини!

      Обговорюємо з учнями універсальні правила безпечного поводження з тваринами
    • ВИХОВНА ГОДИНА (3-й клас)
      Дикі та бездомні тварини: спілкуймося безпечно

      Ознайомлюємо дітей з життям і поведінкою тварин. Виховуємо обережність і передбачливість. Формуємо ціннісне ставлення до власного здоров’я і життя
  • Свята і розваги
    • СВЯТО КНИГИ (4-й клас)
      Усіх любителів читати книжки запрошують на свято

      Розширюємо знання дітей про виникнення писемності, історію книгодрукування. Розвиваємо драматичні й музичні здібності учнів. Виховуємо інтерес до читання

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email:    
КУПИТИ ЦЕЙ ВИПУСК