Читайте у журналі “Учитель початкової школи” № 10
 
Інтегровані форми роботи захоплюють і тішать дітей, але готувати їх педагогам складно. Адже треба вибудувати цікавий пізнавальний сюжет, доречно використати яскраві форми роботи і гармонійно все поєднати.
У жовтневому номері журналу “Учитель початкової школи” (2018, № 10): педагогічний апгрейд “Інтеграція як основа наступності дошкільної та початкової освіти”, прості відповіді на складні дитячі запитання, комплексний аналіз художнього твору, урок-пазл з навчання грамоти, дидактичні казки тощо.
Допомогти вчителям початкових класів може також постійна рубрика “Свято щодня” на сайті журналу “Джміль”. Саме в ній ми пропонуємо цікаву діяльність для молодших школярів під час свят, які в Україні відзначають не завжди. Щомісяця нові свята, нові форми роботи з малятами, нові презентації. Усе це допоможе педагогам скласти конспект заняття, розпочати освітній проект, провести тематичний день або й просто надихне влаштувати ланцюжок приємних несподіванок для дітлахів.
У номері:
- 
		
			УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА ШКОЛА: ідеї Софії Русової в сучасній освіті
		
		
 Характерні риси української національної школи. Співвідношення національного й інтернаціонального. Якими мають бути провідні навчальні дисципліни? Основні підходи до виховання
- 
		
			НАСТУПНІСТЬ: освіта як джерело розвитку особистості
		
		- 
				
					Формування соціальної компетентності у взаємодії дітей різних вікових груп
				
				
 Підготовка дітей різних вікових груп до спільної діяльності. Колективні ігри. Залучення учнів до спільної трудової діяльності
- 
				
					Новітня форма роботи з педагогами — педагогічний апгрейд
				
				
 Інтеграція як основа наступності дошкільної та початкової освіти. Формування професійного досвіду педагога через переосмислення власної педагогічної діяльності
 
- 
				
					Формування соціальної компетентності у взаємодії дітей різних вікових груп
				
				
“Джміль” 2014, №4. “Вітер дме і не вщухає, гру веселу починає” — ігри з вітерцем, які вчать малят взаємодіяти
- 
		
			ПРИРОДОЗНАВСТВО: як працює організм людини
		
		
 Заохочення учнів до здорового способу життя. Своєчасне й правильне розкриття дитині важливих відомостей про людський організм
- 
		
			ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ: комплексний аналіз художнього твору
		
		
 Інтегрування літературного твору з іншими видами мистецтва й реальним життям дитини. Чи можна уявити зміст книжки, не розгортаючи її? Візуалізація змісту твору. Організація екологічної гри “Підводне царство”
- 
		
			УКРАЇНСЬКА МОВА: контрольна робота (4-й клас)
		
 Методичні рекомендації до проведення й оцінювання. Зміст завдань
- 
		
			МУЗЕЙНА ПЕДАГОГІКА: навчання через “оживлення” відчуттів
 (2-й клас)
 Особливості організації інтерактивних уроків у залах музею- 
				
					Прикрасимо життя чи тільки свято? (2-й клас)
				
 Докладний план музейного інтегрованого навчального дня
 
- 
				
					Прикрасимо життя чи тільки свято? (2-й клас)
				
- 
		
			Детальні розробки уроків
		
		- 
				
					УКРАЇНСЬКА МОВА (1-й клас)
					
 Мандрівка мовною рікою: урок-пазл
 Відпрацьовуємо навички письма. Вчимо списувати слова й речення. Розвиваємо вміння контролювати написане. Формуємо бажання пізнавати рідний край
- 
				
					УКРАЇНСЬКА МОВА (2-й клас)
					
 Якщо цікаво подається тема, вивчати власні назви не проблема
 Закріплюємо знання про написання великої букви в іменах і прізвищах. Ознайомлюємо з правилом написання кличок. Виховуємо інтерес до читання та дбайливе ставлення до тварин
- 
				
					ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я (2-й клас)
					
 Щоб лихо не застало нас зненацька, заздалегідь нам слід підготуваться
 Формуємо уявлення дітей про стихійні лиха. Ознайомлюємо з правилами безпечної поведінки у надзвичайних ситуаціях
- 
				
					ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ + УКРАЇНСЬКА МОВА + “Я У СВІТІ”
 (3-й клас)
 Хочеш бути щасливим — не будь лінивим
 Ознайомлюємо з творчістю Л. Глібова. Байка “Коник-Стрибунець”. Вчимо аналізувати текст, правильно інтонувати його при читанні, оцінювати вчинки персонажів, виявляти мотиви їхньої поведінки
- 
				
					МАТЕМАТИКА (4-й клас)
					
 Вчимося додавати й віднімати, щоб рахувать прибутки і витрати
 Формуємо вміння виконувати письмове додавання й віднімання багатоцифрових чисел. Ознайомлюємо з поняттям “бюджет”. Спонукаємо до ощадливого витрачання коштів
 
- 
				
					УКРАЇНСЬКА МОВА (1-й клас)
					
- 
		
			Позакласна робота
		
		- 
				
					ДИДАКТИЧНА КАЗКА “ПЕЛІКАН”
					
 Обережно! Пам’ятай: тварини часом небезпечні для людини!
 Обговорюємо з учнями універсальні правила безпечного поводження з тваринами
- 
				
					ВИХОВНА ГОДИНА (3-й клас)
					
 Дикі та бездомні тварини: спілкуймося безпечно
 Ознайомлюємо дітей з життям і поведінкою тварин. Виховуємо обережність і передбачливість. Формуємо ціннісне ставлення до власного здоров’я і життя
 
- 
				
					ДИДАКТИЧНА КАЗКА “ПЕЛІКАН”
					
- 
		
			Свята і розваги
		
		- 
				
					СВЯТО КНИГИ (4-й клас)
					
 Усіх любителів читати книжки запрошують на свято
 Розширюємо знання дітей про виникнення писемності, історію книгодрукування. Розвиваємо драматичні й музичні здібності учнів. Виховуємо інтерес до читання
 
- 
				
					СВЯТО КНИГИ (4-й клас)
					

 
  	 
	       
		




