Читайте у журналі “Учитель початкової школи” № 10
Інтегровані форми роботи захоплюють і тішать дітей, але готувати їх педагогам складно. Адже треба вибудувати цікавий пізнавальний сюжет, доречно використати яскраві форми роботи і гармонійно все поєднати.
У жовтневому номері журналу “Учитель початкової школи” (2018, № 10): педагогічний апгрейд “Інтеграція як основа наступності дошкільної та початкової освіти”, прості відповіді на складні дитячі запитання, комплексний аналіз художнього твору, урок-пазл з навчання грамоти, дидактичні казки тощо.
Допомогти вчителям початкових класів може також постійна рубрика “Свято щодня” на сайті журналу “Джміль”. Саме в ній ми пропонуємо цікаву діяльність для молодших школярів під час свят, які в Україні відзначають не завжди. Щомісяця нові свята, нові форми роботи з малятами, нові презентації. Усе це допоможе педагогам скласти конспект заняття, розпочати освітній проект, провести тематичний день або й просто надихне влаштувати ланцюжок приємних несподіванок для дітлахів.
Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.
У номері:
-
УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА ШКОЛА: ідеї Софії Русової в сучасній освіті
Характерні риси української національної школи. Співвідношення національного й інтернаціонального. Якими мають бути провідні навчальні дисципліни? Основні підходи до виховання -
НАСТУПНІСТЬ: освіта як джерело розвитку особистості
-
Формування соціальної компетентності у взаємодії дітей різних вікових груп
Підготовка дітей різних вікових груп до спільної діяльності. Колективні ігри. Залучення учнів до спільної трудової діяльності -
Новітня форма роботи з педагогами — педагогічний апгрейд
Інтеграція як основа наступності дошкільної та початкової освіти. Формування професійного досвіду педагога через переосмислення власної педагогічної діяльності
-
Формування соціальної компетентності у взаємодії дітей різних вікових груп
“Джміль” 2014, №4. “Вітер дме і не вщухає, гру веселу починає” — ігри з вітерцем, які вчать малят взаємодіяти
-
ПРИРОДОЗНАВСТВО: як працює організм людини
Заохочення учнів до здорового способу життя. Своєчасне й правильне розкриття дитині важливих відомостей про людський організм
-
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ: комплексний аналіз художнього твору
Інтегрування літературного твору з іншими видами мистецтва й реальним життям дитини. Чи можна уявити зміст книжки, не розгортаючи її? Візуалізація змісту твору. Організація екологічної гри “Підводне царство” -
УКРАЇНСЬКА МОВА: контрольна робота (4-й клас)
Методичні рекомендації до проведення й оцінювання. Зміст завдань -
МУЗЕЙНА ПЕДАГОГІКА: навчання через “оживлення” відчуттів
(2-й клас)
Особливості організації інтерактивних уроків у залах музею-
Прикрасимо життя чи тільки свято? (2-й клас)
Докладний план музейного інтегрованого навчального дня
-
Прикрасимо життя чи тільки свято? (2-й клас)
-
Детальні розробки уроків
-
УКРАЇНСЬКА МОВА (1-й клас)
Мандрівка мовною рікою: урок-пазл
Відпрацьовуємо навички письма. Вчимо списувати слова й речення. Розвиваємо вміння контролювати написане. Формуємо бажання пізнавати рідний край -
УКРАЇНСЬКА МОВА (2-й клас)
Якщо цікаво подається тема, вивчати власні назви не проблема
Закріплюємо знання про написання великої букви в іменах і прізвищах. Ознайомлюємо з правилом написання кличок. Виховуємо інтерес до читання та дбайливе ставлення до тварин -
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я (2-й клас)
Щоб лихо не застало нас зненацька, заздалегідь нам слід підготуваться
Формуємо уявлення дітей про стихійні лиха. Ознайомлюємо з правилами безпечної поведінки у надзвичайних ситуаціях -
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ + УКРАЇНСЬКА МОВА + “Я У СВІТІ”
(3-й клас)
Хочеш бути щасливим — не будь лінивим
Ознайомлюємо з творчістю Л. Глібова. Байка “Коник-Стрибунець”. Вчимо аналізувати текст, правильно інтонувати його при читанні, оцінювати вчинки персонажів, виявляти мотиви їхньої поведінки -
МАТЕМАТИКА (4-й клас)
Вчимося додавати й віднімати, щоб рахувать прибутки і витрати
Формуємо вміння виконувати письмове додавання й віднімання багатоцифрових чисел. Ознайомлюємо з поняттям “бюджет”. Спонукаємо до ощадливого витрачання коштів
-
УКРАЇНСЬКА МОВА (1-й клас)
-
Позакласна робота
-
ДИДАКТИЧНА КАЗКА “ПЕЛІКАН”
Обережно! Пам’ятай: тварини часом небезпечні для людини!
Обговорюємо з учнями універсальні правила безпечного поводження з тваринами -
ВИХОВНА ГОДИНА (3-й клас)
Дикі та бездомні тварини: спілкуймося безпечно
Ознайомлюємо дітей з життям і поведінкою тварин. Виховуємо обережність і передбачливість. Формуємо ціннісне ставлення до власного здоров’я і життя
-
ДИДАКТИЧНА КАЗКА “ПЕЛІКАН”
-
Свята і розваги
-
СВЯТО КНИГИ (4-й клас)
Усіх любителів читати книжки запрошують на свято
Розширюємо знання дітей про виникнення писемності, історію книгодрукування. Розвиваємо драматичні й музичні здібності учнів. Виховуємо інтерес до читання
-
СВЯТО КНИГИ (4-й клас)
Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.