Читайте у журналі “Учитель початкової школи” № 1
Педагоги часто акцентують увагу на тому, що сучасні учні мають слабку мотивацію до навчання. Можливо, їм просто нецікаво на уроках? А що як перетворити клас на дослідницьку лабораторію? Тоді кожний урок стане захопливим дослідженням, і результатом неодмінно будуть приголомшливі відкриття.
Набуті у такій діяльності знання діти по-справжньому цінуватимуть і використовуватимуть у повсякденні: адже це саме їхнє надбання, саме їхнє відкриття.
Саме таким досвідом роботи діляться педагоги різних регіонів України на сторінках січневого випуску журналу “Учитель початкової школи” (2020, № 1).
У випуску:
- тематичний місяць “Погода” (3-й клас НУШ);
- зимовий кейс-урок із використанням ІКТ;
- формування уявлень про площинні геометричні фігури за допомогою прийомів, що ґрунтуються на руховій активності;
- тренінг для педагогів з формувального оцінювання;
- сценарій свята “У країні ввічливості”.
Матеріали січневого випуску журналу “Джміль” (№ 1, 2020) “Одяг та мода” допомагають досягти таких результатів навчання, визначених Державним стандартом та типовими освітніми програмами початкової освіти:
- показати дітям необхідність дотримання правил догляду за своїм одягом та особистими речами — [2 СЗО 1.1], [2 СЗО 2-1.1-6];
- звернути увагу маленьких учнів на зміни в одязі та звичках, обумовлені видом діяльності або настроєм, — [4 СЗО 3.2], [4 СЗО 2-3.2-3];
- показати малятам, що кожен з нас із часом змінюється, навчити приймати і поважати індивідуальність — [2 СЗО 3.2], [2 СЗО 2-3.2-21];
- навчити дітей одягатися зручно, відповідно до погоди — [2 СЗО 4.3], [2 СЗО 3-4.3-2];
- повправляти учнів у виконанні знайомих технологічних операцій із використанням ниток і тканини, навчити прогнозувати, яким буде виріб, — [2 ТЕО 1.1], [4 ТЕО 1.1], [2 ТЕО 1-1.1-1], [4 ТЕО 1-1.1-4].
Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.
-
ПРИРОДОЗНАВСТВО: інноваційні підходи до викладання
Сутність сучасних методів і прийомів формування основ екологічної культури учнів. Приклади вправ і освітніх ситуаційОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн
“Джміль” 2018, № 12 “Пожалій ялинки вроду, збережи живу природу”: захоплива пригодницька історія за сюжетною картиною про те, як Джмелик із друзями порадували ялинки та звірят — влаштували веселе свято на лісовій галявині + ПРЕЗЕНТАЦІЯ
-
МАТЕМАТИКА: метод повного фізичного реагування (1-й клас)
Формування уявлень про площинні геометричні фігури за допомогою прийомів, що ґрунтуються на руховій активності. Етапи роботи. Приклади вправ. Відтворення геометричних фігур за допомогою конструктора ЛегоОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн -
Робота з педагогами
-
Упровадження формувального оцінювання.
Тренінг для педагогів. Формуємо розуміння змісту поняття “формувальне оцінювання”. Ознайомлюємо з можливостями цього методу моніторингу навчальних досягнень учнів. Відпрацьовуємо навички використання різних форм, технік і методів формувального оцінювання
Ознайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн
-
Упровадження формувального оцінювання.
Тренінг для педагогів. Формуємо розуміння змісту поняття “формувальне оцінювання”. Ознайомлюємо з можливостями цього методу моніторингу навчальних досягнень учнів. Відпрацьовуємо навички використання різних форм, технік і методів формувального оцінювання
-
Інтегрований навчальний день
-
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ + УКРАЇНСЬКА МОВА (3-й клас)
Природні явища. Поговорить запрошуєм, що є в них негативного й хорошого. Добірка дидактичних матеріалів. Ознайомлюємося з погодними явищами. Досліджуємо природні процеси. Виявляємо взаємозв’язок між явищами природи. Збагачуємо мовлення через розгадування загадок, роботу з прислів’ями, складання речень, мовні ігриОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації:
Вправи:
-
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ + УКРАЇНСЬКА МОВА (3-й клас)
-
Проєктна діяльність
-
ІНФОРМАТИКА (4-й клас)
Хоч міст і багато, для кожного, звісно, завжди є найкращим його рідне місто. Розвиваємо навички роботи в різних програмних середовищах. Ознайомлюємо з особливостями рідного міста. Розвиваємо інтерес і любов до ньогоОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації:
-
ІНФОРМАТИКА (4-й клас)
-
Ідеї проведення уроків
-
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ (1-й клас)
У грі вивчати букви веселіше. Урок пройде цікаво і жвавіше. Добірка авторських ігор з навчання грамоти (1-й клас)Ознайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнКартки:
-
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ (1-й клас)
-
Детальні розробки уроків
-
УКРАЇНСЬКА МОВА + ЛОГОПЕДІЯ (1-й клас)
Буква “ш” усіх вітає — їх аж дві шипшина має. Бінарний урок. Вправляємося у правильному артикулюванні звука [ш] у складах, словах і реченнях. Вчимося писати рядкову літеру “ш”, склади і слова з нею. Правильно відтворюємо з’єднання елементів. Розвиваємо вміння складати короткі зв’язні повідомлення. Ознайомлюємося з лікувальними властивостями шипшиниОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн
-
УКРАЇНСЬКА МОВА + ЛОГОПЕДІЯ (1-й клас)
“Джміль” 2019, № 1 “Зимово-ранкова пригода зі звуковими ефектами”: читаємо віршовану пригодницьку історію — додаємо звукові ефекти — вчимо язичок вправно вимовляти звуки<
-
МАТЕМАТИКА + ПРИРОДОЗНАВСТВО (2-й клас)
На цім уроці закріпить ми можемо порядок дій та ще й табличку множення. Інтегрований урок. Відпрацьовуємо вміння читати вирази з дужками, що містять дії різного ступеня. Закріплюємо знання таблиці множення числа 3. Формуємо вміння розв’язувати вирази й задачі. Розвиваємо логічне мислення, навички самоконтролю і взаємоконтролюОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн -
ПРИРОДОЗНАВСТВО + МЕДІАГРАМОТНІСТЬ (2-й клас)
Щоб вивчити зміни зимові в природі, медійні знання нам стають у пригоді. Інтегровані кейс-уроки. Узагальнюємо й систематизуємо знання учнів з теми “Природа взимку”. Вчимо користуватися медіаресурсами. Формуємо вміння планувати роботу і взаємодіяти у групі. Розвиваємо творчі здібності, зв’язне мовлення, критичне мисленняОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн -
УКРАЇНСЬКА МОВА + ІНФОРМАТИКА (3-й клас)
Ми хочемо, щоб подружились з нами частини мови і комп’ютерні програми. Актуалізуємо і закріплюємо знання учнів про назви предметів, ознак, дій. Повторюємо поняття “частини мови”, “іменник”, “прикметник”, “дієслово”. Формуємо вміння розрізняти частини мови і правильно вживати їх у мовленні. Удосконалюємо орфографічну грамотність. Вчимо працювати з комп’ютеромОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації:
-
ХОРЕОГРАФІЯ (3-й клас)
Класичний, народний, бальний, сучасний — кожен по-своєму танець прекрасний. Ознайомлюємо дітей з видами хореографії, їхніми стилістичними особливостями, становленням. Розвиваємо логічне і критичне мислення, пам’ять, увагу, уяву, вміння висловлювати свої судження, робити висновки. Виховуємо інтерес до історії розвитку хореографіїОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації:
-
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (3-й клас)
Незвичайну, цікаву і кольорову мозаїку робимо ми паперову. Вивчення мозаїки як виду декоративно-ужиткового мистецтва. Створення колективного панно з елементів паперової мозаїкиПовний текст
публікаціїЧитати
онлайн
-
Ввічливим бажаєш стати? Завітай до нас на свято!
Сценарій свята “Мандрівка до Країни Ввічливості”
Ознайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн
“Джміль” 2000, № 1 “Азбука ввічливості”: оповідання та комікси для дітей + ПРЕЗЕНТАЦІЇ
Запрошуємо взяти участь у визначенні переможців щорічного
Всеукраїнського конкурсу освітніх технологій — авторів кращих публікацій у журналах “УПШ” та “Джміль” 2019 року
Проголосуйте за публікації, які зацікавили Вас найбільше.
Переможці Конкурсу будуть відзначені грамотами та дипломами. А найактивніші читачі — подяками!
АНКЕТА ЧИТАЧА журналів “Учитель початкової школи” та “Джміль”
Онлайн голосуванняАнкета читачів для заповнення у режимі офлайн
Термін голосування — до 10 лютого 2020 року.
Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.
Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.