Увага! Змінюємо формат!

“Учитель початкової школи” № 1 —
“Відкриття щодня”

Педагоги часто акцентують увагу на тому, що сучасні учні мають слабку мотивацію до навчання. Можливо, їм просто нецікаво на уроках? А що як перетворити клас на дослідницьку лабораторію? Тоді кожний урок стане захопливим дослідженням, і результатом неодмінно будуть приголомшливі відкриття.

КУПИТИ ЦЕЙ ВИПУСК

Набуті у такій діяльності знання діти по-справжньому цінуватимуть і використовуватимуть у повсякденні: адже це саме їхнє надбання, саме їхнє відкриття.

Саме таким досвідом роботи діляться педагоги різних регіонів України на сторінках січневого випуску журналу “Учитель початкової школи” (2020, № 1).

У випуску:

  • тематичний місяць “Погода” (3-й клас НУШ);
  • зимовий кейс-урок із використанням ІКТ;
  • формування уявлень про площинні геометричні фігури за допомогою прийомів, що ґрунтуються на руховій активності;
  • тренінг для педагогів з формувального оцінювання;
  • сценарій свята “У країні ввічливості”.

Матеріали січневого випуску журналу “Джміль” (№ 1, 2020) Одяг та мода” допомагають досягти таких результатів навчання, визначених Державним стандартом та типовими освітніми програмами початкової освіти:

  • показати дітям необхідність дотримання правил догляду за своїм одягом та особистими речами — [2 СЗО 1.1], [2 СЗО 2-1.1-6];
  • звернути увагу маленьких учнів на зміни в одязі та звичках, обумовлені видом діяльності або настроєм, — [4 СЗО 3.2], [4 СЗО 2-3.2-3];
  • показати малятам, що кожен з нас із часом змінюється, навчити приймати і поважати індивідуальність — [2 СЗО 3.2], [2 СЗО 2-3.2-21];
  • навчити дітей одягатися зручно, відповідно до погоди — [2 СЗО 4.3], [2 СЗО 3-4.3-2];
  • повправляти учнів у виконанні знайомих технологічних операцій із використанням ниток і тканини, навчити прогнозувати, яким буде виріб, — [2 ТЕО 1.1], [4 ТЕО 1.1], [2 ТЕО 1-1.1-1], [4 ТЕО 1-1.1-4].

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email:    
  • ПРИРОДОЗНАВСТВО: інноваційні підходи до викладання
    Сутність сучасних методів і прийомів формування основ екологічної культури учнів. Приклади вправ і освітніх ситуацій

“Джміль” 2018, № 12 “Пожалій ялинки вроду, збережи живу природу”: захоплива пригодницька історія за сюжетною картиною про те, як Джмелик із друзями порадували ялинки та звірят — влаштували веселе свято на лісовій галявині + ПРЕЗЕНТАЦІЯ

“Джміль” 2019, № 1 “Зимово-ранкова пригода зі звуковими ефектами”: читаємо віршовану пригодницьку історію — додаємо звукові ефекти — вчимо язичок вправно вимовляти звуки<

    • МАТЕМАТИКА + ПРИРОДОЗНАВСТВО (2-й клас)
      На цім уроці закріпить ми можемо порядок дій та ще й табличку множення.
      Інтегрований урок. Відпрацьовуємо вміння читати вирази з дужками, що містять дії різного ступеня. Закріплюємо знання таблиці множення числа 3. Формуємо вміння розв’язувати вирази й задачі. Розвиваємо логічне мислення, навички самоконтролю і взаємоконтролю
    • ПРИРОДОЗНАВСТВО + МЕДІАГРАМОТНІСТЬ (2-й клас)
      Щоб вивчити зміни зимові в природі, медійні знання нам стають у пригоді.
      Інтегровані кейс-уроки. Узагальнюємо й систематизуємо знання учнів з теми “Природа взимку”. Вчимо користуватися медіаресурсами. Формуємо вміння планувати роботу і взаємодіяти у групі. Розвиваємо творчі здібності, зв’язне мовлення, критичне мислення
    • УКРАЇНСЬКА МОВА + ІНФОРМАТИКА (3-й клас)
      Ми хочемо, щоб подружились з нами частини мови і комп’ютерні програми.
      Актуалізуємо і закріплюємо знання учнів про назви предметів, ознак, дій. Повторюємо поняття “частини мови”, “іменник”, “прикметник”, “дієслово”. Формуємо вміння розрізняти частини мови і правильно вживати їх у мовленні. Удосконалюємо орфографічну грамотність. Вчимо працювати з комп’ютером

      Додатки до публікації:

    • ХОРЕОГРАФІЯ (3-й клас)
      Класичний, народний, бальний, сучасний — кожен по-своєму танець прекрасний.
      Ознайомлюємо дітей з видами хореографії, їхніми стилістичними особливостями, становленням. Розвиваємо логічне і критичне мислення, пам’ять, увагу, уяву, вміння висловлювати свої судження, робити висновки. Виховуємо інтерес до історії розвитку хореографії

      Додатки до публікації:

    • ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (3-й клас)
      Незвичайну, цікаву і кольорову мозаїку робимо ми паперову.
      Вивчення мозаїки як виду декоративно-ужиткового мистецтва. Створення колективного панно з елементів паперової мозаїки
  • Свята і розваги
  • “Джміль” 2000, № 1 “Азбука ввічливості”: оповідання та комікси для дітей + ПРЕЗЕНТАЦІЇ

    Запрошуємо взяти участь у визначенні переможців щорічного
    Всеукраїнського конкурсу освітніх технологій — авторів кращих публікацій у журналах “УПШ” та “Джміль” 2019 року

    Проголосуйте за публікації, які зацікавили Вас найбільше.

    Переможці Конкурсу будуть відзначені грамотами та дипломами. А найактивніші читачі — подяками!

    АНКЕТА ЧИТАЧА журналів “Учитель початкової школи” та “Джміль”

    Онлайн голосування

    Анкета читачів для заповнення у режимі офлайн

    Термін голосування — до 10 лютого 2020 року.

    Діліться посиланням!
    Рекомендуйте друзям та колегам.

    Facebook

    Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

    Email:    
    КУПИТИ ЦЕЙ ВИПУСК