Читайте безоплатно під час карантину — електронний журнал “УПШ”

“Учитель початкової школи” № 3-4
(березневий випуск)

Досвід педагогів Вінниччини

Впровадження Нової української школи неможливе без об’єднання зусиль педагогів з усієї України. Адже долати будь-яку цілину легше разом. Тому особливо важливо обмінюватися ідеями, вивчати досвід колег.

Журнал “Учитель початкової школи” регулярно надає освітянам усіх регіонів України можливість ділитися своїми професійними надбаннями. Уже презентували свої здобутки педагоги Запоріжжя, Черкащини, Волині, Закарпаття, Львівщини, Сумщини.

КУПИТИ ЦЕЙ ВИПУСК

У березневому номері 2020 року естафету переймають педагоги Вінниччини.

У випуску:

  • ігри до ранкових зустрічей;
  • інтерактивна математика;
  • захопливі експерименти;
  • інтегрований день для 3-го класу НУШ;
  • світ музики М. Леонтовича;
  • театральна вистава “Кривенька качечка”.

Читайте безоплатно під час карантину!

У цей складний час педагоги потребують особливої підтримки, адже вони продовжують працювати у незвичних умовах. Ми прагнемо допомогти не тільки нашим передплатникам, але й усім учителям початкової школи, які шукають актуальні методичні матеріали для роботи з учнями.

Саме тому видавництво “Світич” відкриває безоплатний доступ для всіх освітян до публікацій журналу “Учитель початкової школи” у період карантину.

Усім зареєстрованим користувачам сайту upsh.com.ua код доступу до березневого випуску журналу “УПШ” ми надіслали електронною поштою.

Реєструйтеся на сайті і читайте повні тексти всіх публікацій!

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ

Будьте здорові!

  • Катерина Крутій, Лариса Зданевич
    ІНФОРМАЦІЙНИЙ ШУМ: причини виникнення і способи подолання
    Причини несприйняття інформації учнями. Які допустимі межі інформаційного впливу на дитину? Як в умовах закладу освіти зменшити інформаційний шум і його негативні наслідки для дитини? Поради на щодень — прийоми подолання впливу інформаційного шуму
  • Інна Карук
    ДИТЯЧЕ ЕКСПЕРИМЕНТУВАННЯ у початковій школі
    Організація дослідницької діяльності. Напрями досліджень. Експерименти “Малюнок на молоці” та “Чудодійні вітаміни” та обговорення отриманих результатів

“УПШ” 2020, № 2: конспект занять інтегрованого навчального дня у 3-му класі “У нас смачна, корисна, вітамінна гостює нині увесь день морквина”. Учні розв’язуватимуть задачі про моркву, читатимуть про неї казки та ще й створять цікаву морквяну аплікацію

“Джміль” 2017, № 2 “Нумо лічити!”: усміхнені віршовані задачки на додавання та віднімання в межах 10, “записувати” розв’язки яких допомагають наліпки + ПРЕЗЕНТАЦІЯ

    • Олена Лазуренко
      Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ + УКРАЇНСЬКА МОВА + МАТЕМАТИКА
      (2-й клас)

      Спортсмени вінницькі Вкраїну прославляють, на них рівняються і діти в нашім краї
      Ознайомлюємо учнів зі спортивним життям Вінниччини і водночас закріплюємо вивчене з мови і математики. Добірка вправ і завдань з інтегрованої теми місяця “Хочу, можу, треба”

“Джміль” 2018, № 9 “Настільна гра «Олімпійські ігри»”: настільна гра, яка допомагає більше дізнатися про олімпійські види спорту та відчути смак спортивних змагань

“Джміль” 2018, № 7-8 “Судоку на український лад”: завдання для уважних і посидючих за мотивами популярної японської головоломки, розв’язати які можна за допомогою наліпок

А також:

КУПИТИ ЦЕЙ ВИПУСК

Квітневий випуск журналу
“Учитель початкової школи” — незабаром!

Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.

Facebook

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email: