“Учитель початкової школи” № 4
(квітневий випуск)
Вже другий випуск журналу “Учитель початкової школи” читачі можуть побачити в новому форматі. Адже з березня цього року повні версії усіх статей, що увійшли до номеру, публікуємо в електронному вигляді — на сайті upsh.com.ua.
Таким чином, кожен передплатник УПШ матиме зручну онлайн-бібліотеку, у якій легко знайти потрібний матеріал.
Ми прагнемо зробити журнал УПШ втіленням мрій кожного вчителя початкової школи. На полях електронних сторінок розміщено кнопки — клікайте і завантажуйте тематичні завдання, розмальовки, відео, аудіо, презентації, доступну дітям інфографіку тощо — все, що потрібно вчителю на уроці.
Читайте у випуску:
- розвиваємо дрібну моторику;
- завдання до теми “Усе пов’язане з усім” (2-й клас);
- диференційовані підсумкові контрольні роботи з математики (3‑4 класи);
- контрольні роботи з природознавства (3-й клас);
- проєкт про українські символи.
Сподіваємося, що журнал УПШ стане Вашим
гарним порадником і помічником!
-
Олександр Митник
МАТЕМАТИКА: моніторинг навчальних досягнень учнів як засіб розвитку адекватної самооцінки (3–4-й класи)
Диференційовані підсумкові контрольні роботи з математики. Контрольні математичні диктанти. Поради щодо організації та оцінюванняОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайн -
Галина Кіндрат
ПРИРОДОЗНАВСТВО: контрольні роботи (3-й клас)
Добірка тестових завданьОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайн -
Робота з педагогами
-
Діана Орел
Щоб діти навчилися гарно писати,
Моторику рук їхніх слід розвивати.
Показники готовності дитини до письма. Основні напрями корекції та вдосконалення дрібної моторики. Вправи та тестиОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайнДодатки до публікації
-
Діана Орел
-
Робота з батьками
-
Галина Воробець
Яким ми бачимо сімейне виховання,
Щоб діти мали вчитися бажання.
Батьківські збори у 2–4-х класах. Формуємо позитивне ставлення дітей до навчанняОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайнДодатки до публікації
-
Галина Воробець
-
Проєктна діяльність
-
Оксана Шикирінська
Ми українські символи вивчаємо,
Гостей шановних ними зустрічаємо.
Урок-презентація для 4-го класу результатів виконання проєкту. Збагачуємо знання учнів про мистецькі символи України. Розвиваємо ключові і предметні компетентності учнів, художньо-образне мислення. Формуємо естетичне чуття. Виховуємо повагу до мистецьких традицій свого народуОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайнДодатки до публікації
-
Оксана Шикирінська
“УПШ” 2015, № 11: “Про пісню знаємо багато, ще й гарно вміємо співати” (4-й клас) — розробка уроку музичного мистецтва. Влаштуйте з учнями мініконцерт, у ході якого вони поринуть у чарівний світ української пісні
-
Детальні розробки уроків
-
Людмила Заєць
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ + УКРАЇНСЬКА МОВА + АНГЛІЙСЬКА МОВА (1‑й клас)
Бува на небі часом справжнє диво —
Веселка. Це цікаво і красиво!
Інтегрований урок. Читаємо слова і речення з вивченими буквами. Запам’ятовуємо послідовність кольорів веселки. Засвоюємо англійські назви кольорів. Утворюємо зі складів слова і зі слів реченняОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайнДодатки до публікації
-
Людмила Заєць
“Джміль” 2018, № 4. Тематичний випуск “Веселка”: відкриваємо таємниці дива природи; вчимося створювати справжні веселки власноруч; завітаємо до фантастичного барвистого дивосвіту художниці Анни Сілівончик
-
Маргарита Араджионі, Крістіна Мірошникова
КУЛЬТУРА ДОБРОСУСІДСТВА (3-й клас)
Чи треба людям відпочивати? Що таке дозвілля? Чи потрібне воно людині? Як його слід проводити? Вчимося правильно планувати справи, аби вистачало часу на відпочинокОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайнДодатки до публікації -
Анжела Красюк
МАТЕМАТИКА (4-й клас)
В математичну подорож рушаємо —
Усе про величини пригадаємо.
Активізуємо творче мислення і математичне мовлення учнів. Удосконалюємо навички роботи з одиницями вимірювання величин. Розвиваємо вміння продуктивно працювати в групах. Розширюємо уявлення дітей про рідний крайОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайнДодатки до публікації -
Ідеї проведення уроків
-
Тетяна Аврамчук
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ + МАТЕМАТИКА + УКРАЇНСЬКА МОВА
Багато треба знати і уміти,
Якщо у космос хочеш полетіти.
Добірка інтерактивних вправ з теми “Космос”. Розширюємо уявлення учнів про Сонячну систему, про життя космонавтів на земній орбітіОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайнДодатки до публікації
-
Тетяна Аврамчук
“Джміль” 2015, № 2 “Курс — на Місяць”: інформація про українського дослідника космосу Юрія Кондратюка, розповідь про те, чому Місяць змінює свою форму, експеримент із запуску ракети + ПРЕЗЕНТАЦІЯ
-
Ірина Дутчак
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ + ПРИРОДОЗНАВСТВО (1-4-й класи)
Про екологію і природу ми щодня
Черпаємо з книжок нові знання.
Форми роботи з підручником на уроках. Формуємо вміння критично осмислювати та систематизувати інформацію, виділяти нове і відоме, головне і другоряднеОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайнДодатки до публікації -
Неля Бень
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ (2-й клас)
Аби в уроці кожен міг себе розкрити,
Завдання до душі всі мають діти.
Завдання до уроків курсу “Я досліджую світ” (автори — О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко). Добірка вправ і завдань з теми “Усе пов’язане з усім” з урахуванням провідного типу інтелекту учнівОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайнДодатки до публікації
Навчально-методичні матеріали підтримки курсу “Я досліджую світ” (2 клас) — методичні рекомендації до кожної теми, бесіди за сюжетними картинами, тематичні комікси, презентації, роздруківки, інтерактивні онлайн-завдання, е-опитувальники з формувального оцінювання тощо
-
Аніта Майданюк
АНГЛІЙСЬКА МОВА
Слова складені, та не складні. Система роботи з вивчення складених іменників. Учимося правильно їх розуміти і грамотно перекладати. Поступово готуємо дітей до сприймання іншомовного тексту без використання словника. Добірка вправ і завданьОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайнДодатки до публікації -
Позакласна робота
-
Ганна Забояк
Весна прийде, бо ми її чекаємо:
Майструєм книжку і вірші читаємо.
Інтегрований урок позакласного читання для 2-го класу. Збагачуємо емоційно-чуттєвий досвід учнів. Долучаємо їх до аналізу й вивчення поетичних творів, роботи зі структурою книжки, творчих робіт весняної тематикиОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайнДодатки до публікації
-
Ганна Забояк
Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.
Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.