“Учитель початкової школи” № 8
(серпневий випуск)
Дистанційне навчання
Дистанційне навчання загострило потребу в якісних, професійно підготовлених матеріалах, якими можна скористатися для обговорення з учнями програмових тем, не витрачаючи при цьому багато часу на блукання інтернет-сайтами.
Скористайтеся матеріалами журналу “Учитель початкової школи” №8, 2020 — дізнайтеся як подолати виклики дистанційного навчання, про практики для емоційного відновлення, а також отримайте чудові перевірені практикою матеріали для роботи з учнями різних класів:
- використання музичних творів на уроках інтегрованого курсу “Я досліджую світ” (1-4 класи);
- інтерактивні технології на уроках образотворчого мистецтва (1-й клас);
- квест з української мови (2-й клас);
- урок літературного читання “Про велетня казкового — кита — нам Кіплінг у казках розповіда” (4-й клас).
Код доступу до повних текстів публікацій “УПШ” №8 мають усі наші передплатники: шукайте його у змісті друкованого липневого випуску журналу.
Зміст номера:
-
Світлана Овсієнко
ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД
педагогів і школярів в умовах дистанційного навчання
Вправи для емоційного відновлення. Мінітренінг для педагогів з використанням метафоричних асоціативних картокОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайнДодатки до публікації -
Віра Науменко
УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЧИТАННЯ:
література як засіб пізнання та виховання
Формування ціннісних орієнтирів у процесі читання. Методи, прийоми, завдання з урахуванням типу інтелекту дітейОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайн -
Юлія Журлакова
ЗАХОПЛИВЕ НАВЧАННЯ
в школі й удома
Сучасні матеріали, яскрава наочність і завдання з наліпками до тем, які вивчають у 1–3 класах НУШ, — у журналі “Джміль”. Анонс тематичних випусків вересня-грудня 2020 рокуПовний текст
публікаціїЧитати
онлайн -
Світлана Вітковська
МАТЕМАТИКА + УКРАЇНСЬКА МОВА:
долаємо виклики дистанційного навчання (2-й клас)
Як заповнити прогалини, що утворилися у знаннях дітей? Як налагодити системну роботу на початку навчального року? Якими ресурсами скористатися в разі поновлення дистанційного навчання? Завдання з математики та української мови. Картки для моніторингу досягнень учнівОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайнДодатки до публікації -
Інтегрована освіта
-
Валентина Мішедченко, Ірина Мозуль
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ + МИСТЕЦТВО + УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЧИТАННЯ
Почути музику природи
Використання музичних творів на уроках інтегрованого курсу “Я досліджую світ”. Форми і методи роботи з музичним матеріалом на уроках, присвячених вивченню об’єктів і явищ природиОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайн
-
Валентина Мішедченко, Ірина Мозуль
-
Детальні розробки уроків
-
Лілія Мороз
УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЧИТАННЯ + ЛОГОПЕДІЯ (1-й клас)
Як готуватись до вистави?
Робити мовленнєві вправи!
Навчаємо дітей послідовно і логічно викладати думки. Удосконалюємо звуковимову, розвиваємо фонетико-фонематичний слух і вміння орієнтуватись у просторі. Збагачуємо, уточнюємо й активізуємо словниковий запасОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайнДодатки до публікації -
Лариса Киян
ПРИРОДОЗНАВСТВО + УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЧИТАННЯ (1-й клас)
“Робот”, “річка”, “рід” —
Тепер ми вивчаєм букву “Р”
Інтегрований урок. Навчаємо дітей орієнтуватися на мапі України. Вправляємо в аналізі звукового складу слова, сприйманні усних реплік. Вчимо друкувати слова і речення. Розвиваємо вміння правильно ставити запитання до назв істот і неістот, розрізняти поняття “об’єкти природи” і “рукотворні тіла”Ознайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайнДодатки до публікації -
Наталя Лихачова
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО (1-й клас)
Ввійти в картину? Чи можливо це?
Відчуйте, чим живуть листок і деревце
Використовуємо інтерактивні технології на уроках образотворчого мистецтва. Формуємо вміння дитини сприймати твір живопису і відчувати його настрій. Застосовуємо спрямовану на активізацію органів чуття та емоцій учнів технологію “входження в картину”Ознайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайнДодатки до публікації
-
Лілія Мороз
-
Алла Пришлюк
УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЧИТАННЯ (2-й клас)
Запрошуєм на квест — нехай ізнову
Звучить прекрасна українська мова
Навчаємо аналізувати інформацію, виділяти головне, зіставляти, аргументовано доводити власну думку. Розвиваємо вміння слухати і розуміти позицію партнера, застосовувати раніше здобуті знання. Сприяємо розвитку ІТ-компетентності учнівОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайнДодатки до публікації -
Людмила Заєць
ПРИРОДОЗНАВСТВО + УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЧИТАННЯ (2-й клас)
Цікаве — поряд. Будем разом з вами
Знайомитися ближче з їжаками
Інтегрований урок. Уточнюємо і розширюємо уявлення учнів про їжака як представника диких тварин. Виховуємо дбайливе ставлення до природи. Удосконалюємо навички роботи з різними матеріалами, уміння планувати послідовність виконання трудових операційОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайн -
Ірина Кундельська, Світлана Петрів
АНГЛІЙСЬКА МОВА + УКРАЇНСЬКА МОВА + ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО (2-й клас)
Живописні полотна. Осінні мотиви.
Ми також створімо барвисті картини
Закріплюємо знання дітей про ознаки осені як пори року, про осінні зміни в природі. Навчаємо складати усне зв’язне висловлювання за серією малюнків та планом. Повторюємо назви кольорів, дієслова руху англійською мовою. Ознайомлюємо з творчістю українського художника І. Труша. Формуємо уявлення про художні матеріали й інструменти художникаОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайнДодатки до публікації -
Наталія Камінська
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ (4-й клас)
Про велетня казкового — кита —
Нам Кіплінг у казках розповіда
Удосконалюємо навички правильного читання й аналізу літературного твору. Формуємо вміння характеризувати дійових осіб, розкривати мотиви їхньої поведінки. Вчимо працювати у групах. Розширюємо знання про китівОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайнДодатки до публікації -
Позакласна робота
-
Інна Осадченко
МОРАЛЬНО-ЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ
Як Колобок Лисичку перехитрив
Казка-п’єса. Розвиваємо творчість, фантазію, мислення та мовлення учнів. Залучаємо вихованців до імпровізації. Добірка завдань з читання, української мови та розвитку мовленняОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайн -
Ірина Кащенко
ІКТ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Хай вебміст поєднає міста
І наповнить серця доброта
Сценарій виховного заходу. Формуємо розуміння понять “добро”, “доброта”, “милосердя” на основі літературних творів і життєвих ситуацій. Розвиваємо комунікативні й соціальні компетентності учнів. Виховуємо чуйність, доброзичливість, співчуття до оточенняОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайнДодатки до публікації
-
Інна Осадченко
“Джміль” 2016, № 5 “Музичне відлуння осені”. Бесіда зі слухання музики: хор “Полювання” (№ 29 ораторії Йозефа Гайдна “Пори року”), п’єси Петра Чайковського “Жовтень. Осіння пісня” (цикл “Пори року”) та Роберта Шумана “Пора збирання винограду — весела пора!” (№ 33 з циклу творів для фортепіано “Альбом для юнацтва”) + АУДІОФАЙЛИ
“Джміль” 2016, № 1 “Відлига”. Бесіда за зимовим пейзажем Ігоря Роп’яника, яка допоможе дітям “застрибнути” у картину, відчути й почути все, що у ній відбувається + ПРЕЗЕНТАЦІЯ
“Джміль” 2017, № 10 “Портрети в осінній позолоті”. Погуляйте разом з Пензликом та Книжечкою лісовими стежинками і зберіть різні портрети осені — художні та літературні
Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.
Матеріали літнього випуску журналу “Джміль” (№ 7-8, 2020) “День дружби” допомагають досягти таких очікуваних результатів навчання, визначених Державним стандартом та типовими освітніми програмами початкової освіти:
- діти розрізняють родинні зв’язки, дружні, ділові стосунки та подружнє життя — [2 СЗО 2-4.4-4], встановлюють дружні стосунки з дітьми своєї та іншої статі — [2 СЗО 2-1.4-1], [2 СЗО 1.4];
- пояснюють, чому люди тримаються разом, взаємодіють — [2 ГІО 2-7.2-1];
- виробляють (з однокласниками) доброчесні правила взаємодії, переконуються, що вони потрібні — [2 ГІО 4-8.1-1], [2 ГІО 8.1], [4 ГІО 8.1], [4 ГІО 2-7.2-2];
- з’ясовують, що вони можуть робити для однокласників, шкільної спільноти; роблять відповідні пропозиції на зборах класу — [2 ГІО 4-8.2-2], [2 ГІО 8.2];
- співпрацюють і взаємодіють з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра) — [3 СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1];
- встановлюють взаємозв’язки у соціальному житті (між учинком і наслідком, порушенням правил і відповідальністю); передбачають наслідки своїх учинків — [3 СЗО 1.4].
Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.