“Учитель початкової школи” № 9
(вересневий випуск)

Кожен вчитель мріє працювати творчо. А для цього варто до кожної теми підготувати цікавинку, яка допоможе вмотивувати дітей, захопити їх, заохотити досліджувати світ самостійно.

Розгортайте вересневий журнал “Учитель початкової школи” (№ 9, 2020) — і формуйте власну бібліотеку таких родзинок!

Скористайтеся такими матеріалами:

  • ігри з конструктором Лего у 1-му класі;
  • розвиток критичного мислення на уроках інтегрованого курсу “Я досліджую світ” (2-й клас);
  • інтегровані завдання з математики в курсі “Я досліджую світ” для 3-го класу;
  • моделювання на уроках природознавства та в курсі “Я досліджую світ”;
  • історії про героїв АТО — розробки уроків літературного читання до Дня захисника України;
  • тренінги для педагогів.

Зміст номера:

“Джміль” 2017, № 2 “Робот ДжК-2 «Смакороб»: оповідання зі словами-картинками — про робота, якому подобається хазяйнувати на кухні. Вчимося складати алгоритми і моделювати

“Джміль” 2016, № 6 “Конструктор слів: граємо і конструктор слів складаємо: веселі незвичайні ігри з кубиками ЛЕГО, які допомагають розповісти про правила утворення складів, навчити дітей виділяти їх у словах, а також об’єднувати склади в слова

“Джміль” 2018, № 12 “Яворівська іграшка у подарунок: мандруємо на Яворівщину, роздивляємося народні забавки. Надихаємося чудовою роботою майстрів декоративного розпису, створюємо подарунок для близьких

Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.

Facebook

Матеріали вересневого випуску журналу “Джміль” (№ 9, 2020) “Дитсадок і школа” допомагають досягти таких очікуваних результатів навчання, визначених Державним стандартом та типовими освітніми програмами початкової освіти:

  • діти мають уявлення про свої обов’язки як школярів, правила поведінки на уроці, на перерві — [1 ГІО 6.2], [1 ТЕО 4.3], [2 ТЕО 4.3], дотримуються їх — [2 ГІО 2-2.3-1];
  • пояснюють, як правила та їх дотримання впливають на безпеку в довкіллі, зокрема вдома, у школі — [2 СЗО 1-3.3-2], [2 ГІО 2-7.1-2], [2 ГІО 2-2.3-2];
  • виробляють (з однокласниками) доброчесні правила взаємодії, можуть пояснити, для чого вони потрібні — [2 ГІО 4-8.1-1];
  • пояснюють, як змінюється людина впродовж життя, наводять приклади з власного досвіду — [3 СЗО 3.2], [4 СЗО 2-3.2-1];
  • визначають, як змінюється людське тіло з віком — [2 СЗО 2-3.221], [2 СЗО 3.4], [2 ГІО 1-1.22].

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email: