“Учитель початкової школи” № 9
(вересневий випуск)
Кожен вчитель мріє працювати творчо. А для цього варто до кожної теми підготувати цікавинку, яка допоможе вмотивувати дітей, захопити їх, заохотити досліджувати світ самостійно.
Розгортайте вересневий журнал “Учитель початкової школи” (№ 9, 2020) — і формуйте власну бібліотеку таких родзинок!
Скористайтеся такими матеріалами:
- ігри з конструктором Лего у 1-му класі;
- розвиток критичного мислення на уроках інтегрованого курсу “Я досліджую світ” (2-й клас);
- інтегровані завдання з математики в курсі “Я досліджую світ” для 3-го класу;
- моделювання на уроках природознавства та в курсі “Я досліджую світ”;
- історії про героїв АТО — розробки уроків літературного читання до Дня захисника України;
- тренінги для педагогів.
Зміст номера:
-
Мирослава Долинюк
МАТЕМАТИКА + Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ:
інтегруємо легко (3-й клас)
Завдання математичної галузі на уроках курсу “Я досліджую світ” (за програмою НУШ-2) для кожної теми курсуОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації -
Алла Олійник, Наталія Коваль
ПРИРОДОЗНАВСТВО:
моделювання як засіб формування природничої компетентності
Що таке модель і моделювання. Навіщо у початковій школі вчитися моделювати? Зразки моделювання з різних темОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації
“Джміль” 2017, № 2 “Робот ДжК-2 «Смакороб»”: оповідання зі словами-картинками — про робота, якому подобається хазяйнувати на кухні. Вчимося складати алгоритми і моделювати
-
Робота з педагогами
-
Раїса Матоніна
Будьте розважливі, будьте щасливі.
Дорога до успіху — у позитиві!
Тренінг для педагогів. Виявляємо рівень знань учителів про позитивне мислення. Гармонізуємо внутрішній світ учасників тренінгу. Сприяємо формуванню позитивної самооцінки й усвідомленню унікальності кожної людини. Засвоюємо поняття “щастя” та сприяємо розвитку унікального вміння бути щасливими. Формуємо вміння працювати в командіОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації -
Тетяна Ониськів
Як не заблукати в морі інформації
Тренінг для педагогів. Які можливості відкривають ІКТ для освітян? Як організувати навчальний процес із максимальним ефектом і найменшою шкодою для учнів?Ознайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації
-
Раїса Матоніна
-
Проєктна діяльність
-
Інна Дрожак
Запрошує і радо всіх вітає
Перлина півдня — місто Миколаїв
Цікаві ідеї краєзнавчої роботи. Формуємо свідоме ставлення до історичних і культурних цінностей рідного краю. Розширюємо знання про рідне місто, його історію та символіку, про видатних людейОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації
-
Інна Дрожак
-
Ідеї проведення уроків
-
Наталія Іванова
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ + МАТЕМАТИКА + УКРАЇНСЬКА МОВА
(1-й клас)
Нове вивчати ненав’язливо, у грі
Успішно з Лего зможуть школярі
Добірка ігор з наборами “Шість цеглинок”.
У попередніх випусках — добірка вправ з Лего до різних етапів уроку (див. “УПШ”, 2019, № 11) і завдання з Лего-Систем і Лего-Дупло для учнів 1–2-х класів (див. “УПШ”, 2020, № 7–8)Ознайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн
-
Наталія Іванова
“Джміль” 2016, № 6 “Конструктор слів”: граємо і конструктор слів складаємо: веселі незвичайні ігри з кубиками ЛЕГО, які допомагають розповісти про правила утворення складів, навчити дітей виділяти їх у словах, а також об’єднувати склади в слова
-
Олександра Гарбуз
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ (2-й клас)
У кожного із нас є особливості,
Та всіх об’єднують людські важливі цінності
Прийоми розвитку критичного мислення. Добірка завдань і запитань до теми “Цінності”Ознайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації -
Детальні розробки уроків
-
Марина Дульська
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ + МАТЕМАТИКА + УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЧИТАННЯ (1-й клас)
Слова ми прочитаємо, напишем цифру 2 —
Й осінній ліс розкриє нам усі свої дива
Даємо учням практичне уявлення про склад. Формуємо вміння ділити слова на склади. Ознайомлюємо з утворенням числа 2. Вчимо писати цифру 2. Досліджуємо життя тварин восени. Розвиваємо вміння аналізувати зміни в природіОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації -
Оксана Ганик
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА + ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА (3-й клас)
Література як засіб ознайомлення дитини з історичними процесами
Добірка уроків літературного читання до Дня захисника України. Чи потрібно обговорювати з молодшими школярами складні, “дорослі” теми? Як це зробити коректно, аби діти не боялися звертатися до батьків і педагога?Ознайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації -
Уляна Глова
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО (4-й клас)
Оздобим іграшку чи інші подарунки
Яскравим яворівським візерунком
Ознайомлюємо учнів з декоративно-прикладним мистецтвом. Розвиваємо вміння створювати візерунки з таких елементів яворівського розпису: “зернятка”, “листочки”, “колка”. Популяризуємо яворівську іграшку, розвиваємо чуття кольорової гармонії, зорово-рухову координацію. Удосконалюємо навички роботи з фарбамиОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації
-
Марина Дульська
“Джміль” 2018, № 12 “Яворівська іграшка у подарунок”: мандруємо на Яворівщину, роздивляємося народні забавки. Надихаємося чудовою роботою майстрів декоративного розпису, створюємо подарунок для близьких
-
Позакласна робота
-
Світлана Дутко
Вчителі, батьки й дитина —
Дружна це шкільна родина
Арт-пікнік для учнів початкової школи. Сприяємо налагодженню позитивної атмосфери у системі педагог — учень — родинаОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації
-
Світлана Дутко
Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.
Матеріали вересневого випуску журналу “Джміль” (№ 9, 2020) “Дитсадок і школа” допомагають досягти таких очікуваних результатів навчання, визначених Державним стандартом та типовими освітніми програмами початкової освіти:
- діти мають уявлення про свої обов’язки як школярів, правила поведінки на уроці, на перерві — [1 ГІО 6.2], [1 ТЕО 4.3], [2 ТЕО 4.3], дотримуються їх — [2 ГІО 2-2.3-1];
- пояснюють, як правила та їх дотримання впливають на безпеку в довкіллі, зокрема вдома, у школі — [2 СЗО 1-3.3-2], [2 ГІО 2-7.1-2], [2 ГІО 2-2.3-2];
- виробляють (з однокласниками) доброчесні правила взаємодії, можуть пояснити, для чого вони потрібні — [2 ГІО 4-8.1-1];
- пояснюють, як змінюється людина впродовж життя, наводять приклади з власного досвіду — [3 СЗО 3.2], [4 СЗО 2-3.2-1];
- визначають, як змінюється людське тіло з віком — [2 СЗО 2-3.221], [2 СЗО 3.4], [2 ГІО 1-1.22].
Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.