“Учитель початкової школи” № 11 —
“Разом будуємо НУШ”
Нова українська школа — це втілення нових підходів у роботі з дітьми: співпраця вчителя та учнів, взаємна повага, інтеграція, використання набутих знань у повсякденні, поєднання групової та індивідуальної роботи тощо.
Реалізувати усе це непросто, тому досвід кожного педагога набуває особливої ваги. Журнал “Учитель початкової школи” допомагає дізнатися про педагогічні знахідки колег, знайти слушні поради, поєднати їх із власними здобутками, знайти родзинки, яких досі не вистачало.
У листопадовому випуску журналу “Учитель початкової школи” (2019, № 11) ми публікуємо такі матеріали з досвіду роботи педагогів різних регіонів нашої країни:
- серія психологічних занять, які допомагають учням подолати боязнь відповіді біля дошки;
- семінар-тренінг для вчителів, що працюють з обдарованими дітьми;
- організація групової діяльності на уроках;
- добірка інтегрованих занять до Дня пам’яті жертв Голодомору.
Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.
-
ПСИХОЛОГІЯ: долаємо проблему боязні відповідати біля дошки
Серія занять учителя/психолога, яка допомагає дітям подолати страх відповіді біля дошки. Формуємо вміння бачити свою проблему. Вчимо моделювати ситуації, візуалізувати внутрішні відчуття, розуміти причинно-наслідкові зв’язки -
МАТЕМАТИКА: додавання і віднімання (2-й клас)
Способи та прийоми обчислення з переходом через розряд у межах 20. Складання і дослідження таблиць додавання
“Джміль” 2017, № 12 “Прикрасьмо до свята дитячу кімнату”: святкові математичні та творчі задачки, ідеї до яких можна знайти у будь-якій дитячій кімнаті + ПРЕЗЕНТАЦІЯ
-
Робота з педагогами
-
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: як знайти ключик для розкриття талантів обдарованих дітей
Які професійні якості допоможуть у роботі з обдарованими дітьми? Напрями підготовки педагогів-
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
Семінар-тренінг для вчителів, що працюють з обдарованими дітьми. Використання інтерактивних вправ для розвитку навичок демократичного спілкування в освітньому процесі. Сприяємо визнанню вчителями початкових класів цінностей демократії, справедливості, рівності й верховенства права в освітньому процесі. Розвиваємо аналітичне і критичне мислення, навички демократичного спілкування
-
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
-
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: як знайти ключик для розкриття талантів обдарованих дітей
-
УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЧИТАННЯ: дидактична гра як засіб розвитку кооперативних і комунікативних навичок
Організація групової діяльності учнів. Пам’ятка “Як організувати групову діяльність”. Приклади ігор (1-й клас)Додатки до публікації:
“Джміль” 2016, № 6 “Фабрика іграшок Діда Мороза”: переваги командної роботи наочно показує захоплива віртуальна екскурсія до фабрики іграшок за сюжетною картиною + ПРЕЗЕНТАЦІЯ
-
Ідеї проведення уроків
-
ПРИРОДОЗНАВСТВО (2-й клас)
Цікаво і корисно для кожної дитини досліджувати в грі тваринок і рослини. Добірка ігор і вправ для формування природничих уявлень. (Про роботу з 1-ми класами див. в “УПШ”, 2019, № 3).Додатки до публікації:
- Цеглинка до цеглинки — збудуймо щось нове! Навчаємося граючи. Для нас це — головне. Вправи з ЛЕГО — під час руханок, на уроках, до тематичних тижнів. Розвиваємо пізнавальну та фізичну активність учнів
-
ПРИРОДОЗНАВСТВО (2-й клас)
-
Інтегрована робота
-
ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА (3-й клас)
Нам пощастило жити в добру пору, та пам’ятаймо про страхи Голодомору. Добірка інтегрованих занять до Дня пам’яті жертв Голодомору. Показуємо справжню причину винищення українців. Виховуємо шанобливе ставлення до хліба, уміння співпереживатиДодатки до публікації:
-
ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА (3-й клас)
-
Детальні розробки уроків
-
МИСТЕЦТВО + УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЧИТАННЯ (1-й клас)
Творчість Шевченка — багатогранна: вивчаймо її із любов’ю, старанно. Учимо розуміти зміст художніх творів різних видів мистецтва. Закріплюємо вміння композиційного розміщення зображення на аркуші. Формуємо вміння використовувати в роботі основні, похідні, теплі й холодні кольори, визначати власні художні зацікавлення -
ПРИРОДОЗНАВСТВО + МАТЕМАТИКА + УКРАЇНСЬКА МОВА
(2-й клас)
Інтегрований урок-подорож “Щоб іти гриби збирати, треба все про них нам знати”. Формуємо уявлення про будову, різноманітність і значення грибів у природі. Вчимо розрізняти отруйні та їстівні гриби. Розвиваємо допитливість, логічне мислення. Формуємо вміння будувати зв’язну сюжетну розповідь з опорою на ілюстративний матеріал, збагачуємо словниковий запас учнів -
УКРАЇНСЬКА МОВА (3-й клас)
Урок розвитку зв’язного мовлення “Щоденно і за всякої пори вкраїнською, дитино, говори!”. Вчимо складати художній текст за початком, сюжетними малюнками і планом. Формуємо вміння стисло й послідовно висловлювати думку, передавати її на письмі -
МАТЕМАТИКА (3-й клас)
Уважний учень дуже добре бачить, як розв’язати вирази й задачі. Ознайомлюємо учнів з прийомом ділення двоцифрового числа на одноцифрове. Формуємо вміння розв’язувати задачі на подвійне зведення до одиниці. Розвиваємо мислення, увагу, математичне мовленняДодатки до публікації:
-
МИСТЕЦТВО + УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЧИТАННЯ (1-й клас)
-
Свята і розваги
- Математичний КВК всіх позмагатись виклика! (2-й клас). Сценарій математичного КВК
“Джміль” 2017, № 10 “Дужжже багатоногі задачки”: задачки багатоніжок: діти мають змогу покататися з ними на велосипедах, стати гостями на хрумкій вечері, завітати у супермаркет “Комашан” та дізнатися історію кохання з усіх ніг
Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.
Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.