“Учитель початкової школи” № 11 —
“Разом будуємо НУШ”

Нова українська школа — це втілення нових підходів у роботі з  дітьми: співпраця вчителя та учнів, взаємна повага, інтеграція, використання набутих знань у повсякденні, поєднання групової та індивідуальної роботи тощо.

Реалізувати усе це непросто, тому досвід кожного педагога набуває особливої ваги. Журнал “Учитель початкової школи” допомагає дізнатися про педагогічні знахідки колег, знайти слушні поради, поєднати їх із власними здобутками, знайти родзинки, яких досі не вистачало.

У листопадовому випуску журналу “Учитель початкової школи” (2019, № 11) ми публікуємо такі матеріали з досвіду роботи педагогів різних регіонів нашої країни:

  • серія психологічних занять, які допомагають учням подолати боязнь відповіді біля дошки;
  • семінар-тренінг для вчителів, що працюють з обдарованими дітьми;
  • організація групової діяльності на уроках;
  • добірка інтегрованих занять до Дня пам’яті жертв Голодомору.

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email:    

“Джміль” 2017, № 12 “Прикрасьмо до свята дитячу кімнату”: святкові математичні та творчі задачки, ідеї до яких можна знайти у будь-якій дитячій кімнаті + ПРЕЗЕНТАЦІЯ

  • Робота з педагогами
    • НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: як знайти ключик для розкриття талантів обдарованих дітей
      Які професійні якості допоможуть у роботі з обдарованими дітьми? Напрями підготовки педагогів
      • НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
        Семінар-тренінг для вчителів, що працюють з обдарованими дітьми. 
        Використання інтерактивних вправ для розвитку навичок демократичного спілкування в освітньому процесі. Сприяємо визнанню вчителями початкових класів цінностей демократії, справедливості, рівності й верховенства права в освітньому процесі. Розвиваємо аналітичне і критичне мислення, навички демократичного спілкування
  • УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЧИТАННЯ: дидактична гра як засіб розвитку кооперативних і комунікативних навичок
    Організація групової діяльності учнів. Пам’ятка “Як організувати групову діяльність”. Приклади ігор (1-й клас)

    Додатки до публікації:

“Джміль” 2016, № 6 “Фабрика іграшок Діда Мороза”: переваги командної роботи наочно показує захоплива віртуальна екскурсія до фабрики іграшок за сюжетною картиною + ПРЕЗЕНТАЦІЯ

“Джміль” 2017, № 10 “Дужжже багатоногі задачки”: задачки багатоніжок: діти мають змогу покататися з ними на велосипедах, стати гостями на хрумкій вечері, завітати у супермаркет “Комашан” та дізнатися історію кохання з усіх ніг

Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.

Facebook

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email:    
Купити цей випуск