“Учитель початкової школи” № 5 —
“Діяльність літніх таборів”
Незабаром літо — пора відпочинку, канікул і мандрівок. У багатьох школах відкриваються літні табори, і вчителям хочеться зробити їх роботу незвичайною, здивувати дітлахів, потішити сюрпризами.
У травневому випуску журналу “Учитель початкової школи” зібрано матеріали, які допоможуть учителям організувати змістовну й захопливу роботу влітку.
У випуску: літній мовний табір з поглибленим вивченням англійської мови, краєзнавча робота влітку, екологічна казка “Історія одного лісу”, мандрівка до Італії на уроках курсу “Мистецтво”.
Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.
Зміст номера
-
АНГЛІЙСЬКА МОВА: організація діяльності пришкільного літнього мовного табору
Особливості програми табору. Положення про літній мовний табір. Щоденник учасника. Приклади матеріалів на кожний тематичний день -
ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА: краєзнавча робота в літньому таборі
Орієнтовний перелік напрямів природознавчих досліджень. Завдання про Закарпаття. Ознайомлення з історичними пам’ятками. Літературне краєзнавство-
Додатки до публікації:
-
-
ЕКОЛОГІЧНИЙ ГУРТОК: природоохоронна діяльність
Заняття у літньому таборі — екологічна казка “Історія одного лісу” -
МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТА: вивчення теми “Речення” (1–4-й класи)
Формування уявлень про речення. Види речень. Звертання. Однорідні члени речення. Орієнтовний зміст тестових завдань -
ПРИРОДОЗНАВСТВО: використання інтерактивних технологій
(3-й клас)
Організація уроку. Зразки завдань до теми “Кровоносна система”Додатки до публікації:
-
МАТЕМАТИКА + ПРИРОДОЗНАВСТВО: міжпредметна інтеграція
Розкриття природничих питань під час вивчення нумерації чисел, їх складу. Формування обчислювальних навичок. Розв’язування задач із природничими поняттями-
Картки до завдань:
-
-
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО: сенсорний розвиток
Формування вміння досліджувати звуки музики. Акустичні властивості музичних звуків і їх умовні позначення. Алгоритм дослідження звуків. Систематизація музичних звуків за певною властивістю. Звуковий аналіз мелодії
“УПШ”, 2019, № 4. Попередня стаття циклу — формування еталонних уявлень про властивості звуків музики. Методичні рекомендації. Завдання для формування слухових музичних еталонів
-
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА: гіпертонус м’язів верхніх і нижніх кінцівок
Авторська методика експрес-діагностування
“УПШ”, 2018, № 8. Експрес-діагностика фізичного розвитку учнів — особливості методики виявлення відхилень у фізичному розвитку дітей, причиною яких є гіпотонус м’язів
-
Детальні розробки уроків
-
ПРИРОДОЗНАВСТВО (2-й клас)
Нехай земля квітує всюди — природу збережімо, люди! Виховуємо свідомих природокористувачів. Розвиваємо вміння розпізнавати рослини і тварин, поширених на території України. Вдосконалюємо навички аналізу проблемних ситуацій
-
ПРИРОДОЗНАВСТВО (2-й клас)
“Джміль” 2017, № 9. “Скарб” — комікс для дітей про казково-реальну пригоду в лісі друзів-відпочивальників + ПРЕЗЕНТАЦІЯ
-
ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ (2-й клас)
Якщо поет сприймає світ дитина наче, його поезія по-справжньому дитяча. Інтегрований урок. Ознайомлюємо дітей із творчістю Юрка Бедрика. Удосконалюємо артикуляційні вміння і техніку промовляння скоромовок. Розвиваємо навички виконання творчих завдань і виразного читання віршів -
МАТЕМАТИКА + ПРИРОДОЗНАВСТВО + ІНФОРМАТИКА (4-й клас)
Аби піднятись на ракеті в небо, нам на Землі підготуватись треба. Продовжуємо формувати навички ділення й множення на кругле число та розв’язування задач. Розширюємо знання учнів про Всесвіт і планети Сонячної системи. Розвиваємо навички самостійної роботи на комп’ютері -
МИСТЕЦТВО (4-й клас)
Італія — це загадка, це диво. Все гармонійне тут, усе красиве. Інтегровані уроки музики та образотворчого мистецтва. Ознайомлюємо учнів з архітектурою, живописом і скульптурою Італії, історією венеційської маски, з різними жанрами італійської музики. Розширюємо уявлення про професію дизайнера одягу. Розвиваємо музичний слух, чуття ритму, чистоту інтонування, уяву, мовлення-
Додатки до публікації:
-
-
Свята і розваги
-
Рушаємо у гості до квіток — з них український сплетемо вінок.
Квест “Квіткова карусель”. Формуємо інтерес до рослинних символів свого народу. Розширюємо знання учнів про квіти-обереги
-
Додатки до публікації:
-
-
Ще стільки невідомого довкола! Знайомтеся: звичайна парасоля
Пізнавально-розважальний захід “Свято веселих парасольок” -
Веселе дозвілля — то радість для всіх. Тож просим до гри і дорослих, й малих
Організація рухливих ігор у літніх таборах
“Джміль” 2014, №3. “Водою не розіллєш” — ігри з водою, які допомагають навчитися ефективно взаємодіяти в команді
Діліться посиланням!
Facebook
Рекомендуйте друзям та колегам.Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.
-
Рушаємо у гості до квіток — з них український сплетемо вінок.
Квест “Квіткова карусель”. Формуємо інтерес до рослинних символів свого народу. Розширюємо знання учнів про квіти-обереги