“Учитель початкової школи” № 6 —
“Унікальні місця України”
Іноді нам здається, що знаємо кожен куточок рідної землі, і все навколо звичне й буденне.
Але чи відомо вам, наприклад, де в Україні пустеля? Чи знаєте про “сім чудес”, що славлять нашу країну на весь світ?
Використовуючи публікації червневого випуску журналу “Учитель початкової школи” (2019, № 6), проведіть серію інтегрованих уроків та розкажіть дітям про унікальні місця України, здивуйте їх, закохайте в рідну країну, дайте поштовх до подальшого пізнання — читання книг, перегляду відео, мандрівок тощо.
У випуску: віртуальна літературна подорож Галичиною, лінгвокраїнознавство, психолого-синергетичний інтегрований день, квест вулицями Кам’янця-Подільського.
Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.
Зміст номера
-
МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ: художня література як засіб ознайомлення дітей з рідним краєм
Віртуальна “Весела подорож Галичиною” за текстами вірша Р. Завадовича та казки М. Савки. Зміст повідомлень. Приклади запитань і завдань-
Додатки до публікації:
-
“Джміль” 2018, № 7-8. “Мандруємо Україною”. Настільна гра — подорож картою України, яка допомагає ознайомити дітей з різними регіонами нашої країни + ПРЕЗЕНТАЦІЯ
-
НІМЕЦЬКА МОВА: пропедевтика лінгвокраїнознавства
Організація уроків у формі подорожей та екскурсій. Формування в учнів уявлень про особливості культури й пам’ятки своєї держави та країн, мову яких вони вивчають-
Наш дивовижний Київ (4-й клас)
Навчаємо послуговуватися німецькою мовою як засобом спілкування й орієнтування в інформаційному просторі. Поглиблюємо знання про визначні пам’ятки столиці України. Пробуджуємо інтерес до пізнавальних подорожей
-
Додатки до публікації:
-
Наш дивовижний Київ (4-й клас)
“Джміль” 2014, № 2. “Принади київського травня”. Бесіда про квітучі каштани, сонячне світло і талант художника за картиною Сергія Шишка “Фонтан” + ПРЕЗЕНТАЦІЯ
-
ПРИРОДОЗНАВСТВО: природничо-методичний аспект ознайомлення учнів з унікальними місцями України
Теми уроків-екскурсій до цікавих природних об’єктів для учнів 1–4-х класів. Що розповісти дітям? Вправи та завдання-
Додатки до публікації:
-
“Джміль” 2018, № 5-6. “Рибалки на березі моря”. Бесіда за картиною художника-мариніста Івана Айвазовського про рибалок, вечірнє сонечко, море та його настрій + ПРЕЗЕНТАЦІЯ
-
ІНФОРМАТИКА: комп’ютерна презентація як спосіб унаочнення інформації
Організація проектної діяльності. Мета, характеристики та очікувані результати. Хід роботи над проектом- Урок-проект “Фортеці України” (3-й клас). Формуємо вміння створювати дизайн і наповнювати презентації. Сприяємо розвитку вміння спільно працювати над проектом. Виховуємо патріотизм, інтерес до історії своєї країни
“Джміль” 2015, № 4. “Фортеця”. Настільна гра зі справжніми козацькими пригодами, несподіванками, випробуваннями + ІГРОВЕ ПОЛЕ
-
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: психолого-синергетичний інтегрований день (3-й клас)
Відвідаймо місто-фортецю Тустань. Зміст занять протягом дня. Бесіди, вправи, завдання та ігри-
Додатки до публікації:
-
-
УКРАЇНСЬКА МОВА + ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА: добірка завдань
(2–4-й класи)
Мовні завдання за текстами на природничі теми -
ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ (4-й клас)
-
“До нас завітай”, — кличе Вінницький край
Відкриваємо унікальні місця Вінниччини. Розвиваємо інтерес до історичного минулого й сьогодення регіонів України. Виховуємо гордість за свою країну-
Додатки до публікації:
-
-
“До нас завітай”, — кличе Вінницький край
-
Детальні розробки уроків
-
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (3-й клас)
В Опішню, центр гончарства, завітаєм. Тут глина в руках майстра оживає. Ознайомлюємо з професією гончаря та осередком гончарства — селищем Опішня. Удосконалюємо вміння формувати з пластиліну певні предмети та декорувати їх. Розвиваємо художній смак, творчу уяву -
МАТЕМАТИКА (4-й клас)
Інтегрований урок-подорож “Нехай почують діти нині про дивовижне в Україні”. Закріплюємо знання учнів про дроби, вміння знаходити дріб від числа й розв’язувати відповідні задачі. Розвиваємо вміння працювати з буквеними виразами та пізнавальну активність. Ознайомлюємо з унікальними місцями України-
Додатки до публікації:
-
-
МАТЕМАТИКА + ПРИРОДОЗНАВСТВО + ІНФОРМАТИКА (2-й клас)
Асканію-Нову відвідати зможем — знання математики нам допоможуть. Формуємо в учнів поняття “кратне порівняння чисел”. Навчаємо розрізняти різницеве та кратне порівняння. Вправляємо у знаходженні значень виразів і розв’язуванні задач. Розвиваємо навички усної лічби. Виховуємо інтерес до унікальних місць рідного краю-
Додатки до публікації:
-
-
МИСТЕЦТВО (4-й клас)
Одвічну загадку, і магію, і силу — усе це має Кам’яна могила. Ознайомлюємо дітей з мистецтвом та історією рідного краю. Удосконалюємо вокально-хорові навички. Формуємо здатність до різних видів активної творчої діяльності. Виховуємо інтерес до мистецтва, повагу й любов до Батьківщини
-
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (3-й клас)
“Джміль” 2014, № 3. “Експедиція до водиці”. Вірші, загадки, невеличкі оповідання про водойми + ПРЕЗЕНТАЦІЇ
-
Свята і розваги
-
Квест “Кам’янець-Подільський — місто, де оживає історія”
(3–4-й класи)
Віртуальна мандрівка вулицями Кам’янця-Подільського
-
Квест “Кам’янець-Подільський — місто, де оживає історія”
Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.
Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.