Читайте у журналі “Учитель початкової школи” № 3
Одне з найважливіших завдань учителя початкової школи — формування пізнавального інтересу дітей. Навчання стає захопливим, а знання ґрунтовними, якщо малята прагнуть здобувати їх не для оцінки, а тому, що їм самим кортить зазирнути за обрії відомого.
Спонукати дітей до самостійного відкриття нових знань допоможе березневий випуск журнал “Учитель початкової школи” (2018, № 3), зокрема, досвід учителів пілотних класів НУШ.
Купити цей випускТож, читайте у номері: інтегрований навчальний день “Перші весняні квіти”, формування здоров’язбережувальної компетентності, екологічне виховання на основі авторських казок тощо.
Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.
У номері:
-
Офіційний відділ
-
Про організоване завершення 2017/2018 н. р. та особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти
Лист МОН України № 1/9-66 від 31 січня 2018 року (витяг) -
Переможці Всеукраїнського конкурсу освітніх технологій – 2017
Щиро дякуємо всім творчим освітянам, які стали авторами часопису в 2017 році, і вітаємо переможців конкурсу. Запрошуємо науковців та практиків представити на сторінках журналу власні інноваційні розробки та досвід їх ефективного упровадження. З умовами конкурсу ознайомтеся на сайті журналу “Учитель початкової школи” Умови конкурсу – 2018
-
Про організоване завершення 2017/2018 н. р. та особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти
-
ПЕДАГОГІЧНА СПАДЩИНА:
Іван Олексійович Сікорський. Актуальні ідеї вченого — сучасній школі
Важливість розвитку емоційної сфери дитини. Гра — школа мислення. Поетапне “ускладнення” пам’яті — необхідна умова розумового розвитку дитини. Значення розвитку волі для формування гармонійної особистості. Основні підходи до організації освітнього процесу в початковій школі -
УКРАЇНСЬКА МОВА:
розвиток словотвірних умінь молодших школярів
Прийоми формування словотвірних умінь. Методи навчання морфеміки й словотвору: приклади завдань та коментарі
-
ІНОЗЕМНА МОВА:
диференційований підхід у роботі з дітьми
Як розпізнати дітей з різними типами сприйняття навчального матеріалу — аудіалів, візуалів, кінестетиків. Урахування особливостей сприймання інформації у навчальній діяльності: використовуємо переваги та долаємо труднощі. Варіанти завдань для дітей з різними типами сприйняття
-
МАТЕМАТИКА:
особливості розкриття молодшим школярам змісту поняття “величини”
Зміст поняття “величина”: властивість об’єкта і кількісне відношення. Завдання для опанування термінології. Задачі комбінованого характеру з повсякденного життя -
ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ:
навчально-дослідницька діяльність на уроках
Етапи організації дослідницької діяльності. Формування життєвих навичок, що сприяють збереженню фізичного здоров’я. Запитання, завдання, досліди, ігри у роботі з дітьми
-
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА:
адаптаційно-ігровий цикл початкової освіти
Особливості організації діяльності малят. Інтегроване навчання: досвід пілотних шкіл. Проведення тематичних днів і тижнів. Ранкові зустрічі. Створення правил класу. Оцінювання навчальних досягнень — стимулювальний та орієнтувальний зміст оцінки. Організація освітнього простору: обладнання осередків. Вимоги до обладнання класної кімнати -
Інтегрована робота
-
ПРИРОДОЗНАВСТВО + ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА + МАТЕМАТИКА + КУРС “ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО” (1-й клас)
У царстві квітів
Тема “Перші весняні квіти”. Вчимо вирізняти первоцвіти серед інших квітів. Формуємо уявлення про роль квітів у житті людини та в природі. Закріплюємо вміння розв’язувати вирази на додавання й віднімання у межах ста без переходу через розряд. Обговорюємо, як можна передати стан весняної природи засобами живопису
-
ПРИРОДОЗНАВСТВО + ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА + МАТЕМАТИКА + КУРС “ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО” (1-й клас)
-
ІГРОВЕ НАВЧАННЯ:
підвищення ефективності освітнього процесу засобами гри “Поле чудес”
Методичні поради щодо організації гри. Зміст і особливості проведення ігор під час опанування учнями різних тем з української мови, математики, розвитку зв’язного мовлення, уваги, пам’яті, уяви-
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ + МАТЕМАТИКА + ПРИРОДОЗНАВСТВО
(1-й клас)
Фрагмент уроку “Машу і Ведмедя відвідали малята. Як же це цікаво — і вчитися, і грати!”
Ознайомлюємо дітей зі звуками [м], [м’], буквою М. Вчимо читати склади та слова з літерою М. Закріплюємо знання про нумерацію чисел першого десятка. Формуємо навички кількісної та порядкової лічби, розв’язування прикладів і вміння орієнтуватися на площині. Розширюємо уявлення учнів про звірів
-
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ + МАТЕМАТИКА + ПРИРОДОЗНАВСТВО
-
Робота з батьками
-
Тренінг “Мислить той, кому ставлять розумні запитання”
Ознайомлюємо учасників з новою формою проведення батьківських зборів. Вчимо змінювати власні стереотипи. Розвиваємо вміння ставити запитання по суті. Заохочуємо до співпраці зі школою
-
Тренінг “Мислить той, кому ставлять розумні запитання”
-
Детальні розробки уроків
-
МАТЕМАТИКА (1-й клас)
Щоб мати бездоганні результати, вчимося числа двоцифрові додавати
Ознайомлюємо учнів з правилом додавання двоцифрових чисел виду 54 + 30, 54 + 3. Удосконалюємо вміння розкладати двоцифрові числа на розрядні доданки. Закріплюємо вміння розв’язувати задачі, вимірювати та порівнювати довжини відрізків -
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ + МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО (4-й клас)
Мелодія лине, і знову лунає Шевченкове слово
Тема “Поезія, що стала піснею. Т. Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий...»”. Вчимо знаходити мовленнєві та позамовні засоби художньої виразності у тексті, добирати і правильно застосовувати їх. Формуємо вміння створювати словесні ілюстрації до твору, поділяти текст на логічно завершені частини
-
МАТЕМАТИКА (1-й клас)
-
Виховна робота
-
ВИХОВНА ГОДИНА (природознавство)
Усі таємниці вербові в цікавій відкриєм розмові
Екологічне виховання за допомогою авторських казок. Збагачуємо знання про користь та значення верби у природі й житті людини. Підводимо дітей до усвідомлення необхідності зберігати і примножувати природні багатства рідної землі. Виховуємо почуття гордості за Батьківщину, бажання продовжувати традиції свого народу
-
ВИХОВНА ГОДИНА (природознавство)
Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.