Читайте у журналі “Учитель початкової школи” № 4

Обкладинка журналу «УПШ» № 4 /2018

Сьогодні науковці та практики приходять до розуміння освітнього середовища як цілісної “освітньої екосистеми”, зручної, доцільної та безпечної для дітей і педагогів.

Простір НУШ — це не лише уроки, свята і розваги, а й взаємодія учнів і вчителів у творчих майстернях та наукових лабораторіях. Це також простір співпраці, що об’єднує учасників освітнього процесу і громаду.

КУПИТИ ЦЕЙ ВИПУСК

Створити такий простір самотужки вчителям не до снаги — він має стати результатом спільних зусиль педагогів, учнів усіх класів, батьків. Допоможуть у цьому публікації журналу “Учитель початкової школи” з досвіду роботи творчих українських педагогів.

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email:    

У номері:

  • ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ:
    формування медіа-грамотності на уроках

    Необхідність уведення змістової лінії “Досліджуємо медіа” в типову програму. Розвиток у дітей уміння осмислено взаємодіяти з медіа-середовищем на прикладі роботи над художніми творами: Наталя Забіла “Дива казкового лісу”, Ольга Бусенко “Про паперового янгола”
  • СЕНСОРНИЙ РОЗВИТОК:
    формуємо фонематичні вміння

    Особливості розвитку фонематичних сенсорних процесів у молодших школярів. Формування слухових фонематичних еталонних уявлень і способів сприймання: навчально-перцептивні дії, обладнання, методичні рекомендації. Алгоритм дослідження мовних звуків
Перші публікації циклу — з методики формування у молодших школярів колірних еталонів та способів застосування їх в обстеженні об’єктів довкілля — подано в журналах “УПШ”, 2017№4№7№12
“Джміль” 2016, №1. Тематичний випуск “Пізнаю та відчуваю” + ПРЕЗЕНТАЦІЇ. Публікації випуску спрямовані на збагачення сенсорного та емоційного досвіду дітей. Джмелик і його друзі допоможуть малятам навчитися краще розуміти власні відчуття та почуття.
  • МАТЕМАТИКА:
    випереджальне навчання

    Технологія перспективно-випереджального навчання, розроблена педагогом-новатором Софією Лисенковою. Етапи перспективної підготовки до вивчення складних тем. Коментоване керування процесом навчання. Використання схем-опор. Поетапне вивчення теми “Додавання та віднімання з переходом через десяток”. Перспективне введення рівнянь. Розв’язування простих задач на множення та ділення. Вивчення властивостей арифметичних дій
  • СЕНДПЛЕЙ для розвитку комунікативних навичок
    Обладнання та матеріали. Організація роботи. Залучення дітей до гри з піском. Розширення невербальної сфери спілкування учнів. Розвиток навичок спілкування. Цікаві задання та вправи. Алгоритм спільної діяльності
  • ЕВОЛЮЦІЙНА ФІЗКУЛЬТУРА:
    профілактика порушень постави у молодших школярів

    Формування правильної постави — наскрізна лінія уроків фізкультури. Методичні рекомендації щодо профілактики та корекції порушень під час виконання різних вправ
    • ФІЗКУЛЬТУРА (1-й клас)
      Пригоди маленького гелікоптера

      Засвоєння учнями основних видів рухів. Профілактика розвитку сутулості. Розслаблення, розтягування напружених м’язів задньої поверхні шиї. Зміцнення розтягнутих та ослаблених м’язів верхньої частини спини. Корекція початкового патологічного грудного кіфозу
  • НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
    • РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ (2-й клас)
      Щоб днина плідною вдалася і чудовою, її почнімо зустріччю ранковою!

      Малі народні жанри. Красуня Осінь. Український рушник. Подорож до казки
    • ІНТЕГРОВАНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ДЕНЬ (2-й клас)
      Незвичайна циркова вистава — і розвага, і навчальні вправи

      Віртуальна подорож до цирку. Ознайомлення з цирковим середовищем і професіями артистів
      “Джміль” 2014, №1. Невеселий цирк. Комікс про нелегку працю артистів цирку та про те, що аби справді дарувати радість людям, треба бути тактовним і чуйним + ПРЕЗЕНТАЦІЯЗАВАНТАЖИТИ
  • Громадська освіта
    • КОЛЕКТИВНИЙ ДОСЛІДНИЦЬКО-ПОШУКОВИЙ ПРОЕКТ
      Хто своє коріння пам’ятає, той пошану від народу має

      Ознайомлюємо дітей з іграми та розвагами наших предків. Сприяємо збереженню і відродженню місцевих народних традицій
  • Детальні розробки уроків
    • МАТЕМАТИКА (2-й клас)
      Казковим лісом прогуляємось і у лічбі ми повправляємось

      Прийоми закріплення знання вивчених таблиць множення і ділення. Розвиток пізнавальних здібностей, логічного та критичного мислення, уваги
      “Джміль” 2018, №4. Весняна математика. Розв’язуємо незвичайні математичні приклади, у яких числа зашифровані весняними квітами, метеликами, сонечками та іншими цікавинками
    • ПРИРОДОЗНАВСТВО + ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ (4-й клас)
      У зоні мішаних лісів побачиш світ в усій красі

      Розкриваємо дітям особливості клімату, рослинного і тваринного світу зони мішаних лісів. Вчимо працювати з картою природних зон. Ознайомлюємо з біографією та творчістю Паоли Утевської. Продовжуємо формувати уявлення про особливості науково-художніх творів
      “Джміль” 2015, №3. Зелені простори України. Вивчаємо природні скарби України — ліси та їх мешканців: рослини і тварин + ПРЕЗЕНТАЦІЇ ЗАВАНТАЖИТИ
  • КУРС “ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я” (3-й клас)
    Почнімо разом із дітьми навчатися корисно для здоров’я харчуватися

    Усвідомлюємо значення вітамінів та мінеральних речовин для людського організму. Закріплюємо знання про складові здорового раціону. Виховуємо ціннісне ставлення до свого здоров’я

  • УПШ ОНЛАЙН
    Звернення Загальних зборів НАПН України

    Звернення учасників загальних зборів Національної академії педагогічних наук України до міжнародних організацій, які провадять діяльність в Україні щодо врегулювання конфлікту на Донбасі

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email:    
КУПИТИ ЦЕЙ ВИПУСК