Читайте у журналі “Учитель початкової школи” № 2
У журналі “Учитель початкової школи” щороку з’являються методичні новинки. Вже рік усі педагоги можуть користуватися безкоштовними електронними роздатковими матеріалами у додаток до публікацій журналу — схемами, кросвордами, розмальовками, картинками тощо.
Не витрачайте зайвого часу для підготовки до уроків — зайдіть на сайт “УПШ”, вибирайте потрібне, завантажуйте і працюйте з дітьми у своє задоволення.
Цей знак допоможе знайти е-додатки: шукайте його в усіх випусках журналу “УПШ”, починаючи з 2019 року.
У лютневому випуску журналу “Учитель початкової школи” (2020, № 2):
- прийоми критичного осмислення тексту;
- створення інтерактивних завдань на платформі Learning Apps;
- інтегрований день “Диво-морква” для 3-го класу НУШ;
- музикування на різних уроках;
- театралізована розвага “День Теплого Олекси”.
Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.
-
НАСТУПНІСТЬ дошкільної і початкової освіти
Репортаж із семінару-практикуму для педагогів “Формування ключових компетентностей в умовах наступності дошкільної та початкової освіти”Повний текст
публікаціїЧитати
онлайн -
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ: навчаємо сприймати художній твір вдумливо
Прийоми бібліопсихології та розвитку критичного мислення — для формування інтересу учнів до читання. Світ казок Шарля Перро. Опрацювання творів збірки “Казки матінки моєї гуски”Ознайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації:
-
МАТЕМАТИКА: вчимо міркувати подумки
Прийоми розвитку логічного мислення. Добірка ігор і вправ на відтворення предметів з пам’ятіОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації:
“Джміль” 2020, № 2 “Знайти кота — справа не проста”: кожна обкладинка журналу — це деталізована сюжетна картина, яка може стати чудовою дидактичною наочністю для ігор на кшталт “Пильне око”, “Що де було?”, “Що сховано?” тощо.
-
ОРФ-ПЕДАГОГІКА: інтеграція музичного мистецтва з іншими дисциплінами
Принципи подання матеріалу в Орф-педагогіці. Елементи музикування на всіх уроках. Малювання музики. Озвучення художнього полотна. Логоритмічні вправи. Створення музичного супроводу до літературного твору. Уроки-подорожіОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації:
-
Робота з педагогами
-
Інтернет-ресурси як засіб активізації процесу навчання.
Можливості сервісу та напрями використання Learning Apps. Послідовність створення інтерактивних вправ і завдань. Використання сервісу на уроках математики
Ознайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн
-
Інтернет-ресурси як засіб активізації процесу навчання.
Можливості сервісу та напрями використання Learning Apps. Послідовність створення інтерактивних вправ і завдань. Використання сервісу на уроках математики
Навчально-методичні матеріали підтримки курсу “Я досліджую світ” (1–2 класи) — інтерактивні онлайн-завдання до кожної теми курсу “Я досліджую світ” та методичні рекомендації
-
Інтегрований навчальний день
-
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ + МАТЕМАТИКА + УКРАЇНСЬКА МОВА (3-й клас)
У нас смачна, корисна, вітамінна гостює нині увесь день морквина. Добірка дидактичних матеріалів. Розширюємо уявлення дітей про моркву. Створюємо діаграми “Улюблені страви з моркви”. Слухаємо та обговорюємо казку. Виконуємо аналітико-синтетичні та геометричні вправи. Виліплюємо морквину з пластилінуОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації:
-
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ + МАТЕМАТИКА + УКРАЇНСЬКА МОВА (3-й клас)
-
Проєктна діяльність
-
ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА (2-й клас)
Досліджуєм, хоча ми ще й малі, природу й екологію землі. Урок-презентація результатів роботи над проєктом “Від Амазонії до України”. Поглиблюємо знання учнів про екологію Землі. Розвиваємо вміння шукати, обробляти і презентувати пізнавальну інформацію. Залучаємо до практичної діяльності з розв’язування проблем довкілляОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації:
-
ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА (2-й клас)
-
Ідеї проведення уроків
-
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ + ІНФОРМАТИКА (3-й клас)
Інформатика? Це легко і цікаво! Добірка авторських ігор інформатичного змістуОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнКартки:
-
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ + ІНФОРМАТИКА (3-й клас)
-
Інклюзивна освіта
Освіта для всіх — школа для кожного. Прийоми соціалізації дітей з особливими освітніми потребами. Вправи із су-джок масажерами. Недирективна ігрова терапія. Залучення учнів до спільної ігрової діяльностіОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн -
Детальні розробки уроків
-
МАТЕМАТИКА + ПРИРОДОЗНАВСТВО (1-й клас)
Ми про пташок виконуєм завдання: і лічимо, і робим порівняння. Формуємо в учнів уміння порівнювати математичний вираз і число. Удосконалюємо обчислювальні навички й уміння розв’язувати задачі. Закріплюємо вміння працювати з нетбуками. Ознайомлюємо із життям птахівОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації:
-
МАТЕМАТИКА + ПРИРОДОЗНАВСТВО (1-й клас)
“Джміль” 2017, № 3 “Вітаємо птахів”. Розглядаємо сюжетну картину про українських та екзотичних птахів, слухаємо пташині голоси у природі і в музичних творах, вчимо дотепні віршики, милуємося стінописами, міркуємо над коміксом, виготовляємо пташок у 5-ти різних техніках, розігруємо виставу і влаштовуємо вікторину
-
УКРАЇНСЬКА МОВА + ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ + МАТЕМАТИКА (4-й клас)
Готуємось Великдень святкувати — усе про символи його потрібно знати. Ознайомлюємо з народними уявленнями та символікою, пов’язаними з Великоднем. Спонукаємо до продовження народних традицій. Закріплюємо вміння розв’язувати задачі й обчислювати вирази на знаходження дробу від числа. Повторюємо написання прийменників з іншими частинами мовиОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації:
-
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО (4-й клас)
Відтворимо на клаптику шовковім індійські візерунки загадкові. Демонструємо взаємозв’язок форми і змісту в образотворчому мистецтві. Удосконалюємо навички пошуку композиційних закономірностей і прийомів у декоративній стилізації орнаментів. Формуємо вміння виявляти зміст символічних і стилізованих зображень, моделювати і створювати елементи прикрас одягу в техніці холодного батику за зразками традиційного мистецтва ІндіїОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації:
“УПШ” 2017, № 5 “Японія — країна вранішнього сонця”: ознайомлюємо учнів із мистецтвом аніме, незвичайними японськими святами, прийомами створення оригамі
-
Позакласна робота
-
Формуємо учнівський колектив: кілька ідей до скарбнички творчого педагога.
З досвіду роботи педагога. Показуємо учням класу їхні спільні риси, загальну мету. Звертаємо увагу на цінність і неповторність індивідуальних особистісних рис кожного
Повний текст
публікаціїЧитати
онлайн
-
Формуємо учнівський колектив: кілька ідей до скарбнички творчого педагога.
З досвіду роботи педагога. Показуємо учням класу їхні спільні риси, загальну мету. Звертаємо увагу на цінність і неповторність індивідуальних особистісних рис кожного
-
Свята і розваги
-
Святий Олекса нам тепло несе, і у природі оживає все
Сценарій театралізованої розваги
Ознайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн
-
Святий Олекса нам тепло несе, і у природі оживає все
Сценарій театралізованої розваги
Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.
Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.