Тема номера —
“Досвід педагогів Сумської області”

Нині навчання усіх школярів 1–2-х класів здійснюється відповідно до Концепції НУШ. І вже бачимо зміни. Діти стали більш мотивованими, сміливішими, висловлюють власні думки, обговорюють новини, бачать можливості застосування набутих знань. Учителі активно впроваджують новітні технології, призвичаюються інтегрувати навчальні предмети, види діяльності й теми.

У кожного регіона свої здобутки і творчі знахідки. Журнал “Учитель початкової школи” вже третій рік розповідає про особливості роботи педагогів різних областей України.

Презентували свій досвід освітяни Запоріжжя, Черкащини, Волині, Закарпаття, Львівщини. У вересневому випуску журналу “Учитель початкової школи” 2019, № 9 естафету переймають педагоги Сумської області.

У випуску:

  • дослідницька діяльність на уроках української мови;
  • тема місяця “Територія” (2-й клас);
  • адаптаційно-ігровий цикл (1–2-й класи);
  • тренінг для вчителів із формувального оцінювання;
  • способи мотивування дітей до навчання.

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email:    

Зміст номера

  • УКРАЇНСЬКА МОВА: формування дослідницьких умінь на уроках
    Сутність і складники дослідницьких умінь. Особливості дослідницької діяльності на уроках мови. Мовні вправи дослідницького спрямування

“Джміль” 2018, № 11 “Слова-іноземці”: дізнаємося, як різні мови словами обмінюються, шукаємо “іноземців” серед українських слів + ПРЕЗЕНТАЦІЯ

“Джміль” 2016, № 1. Тема — “Пізнаю та відчуваю”. “Застрибніть” з дітьми у картину, дізнайтеся, чи завжди можна вірити своїм очам, пройдіть разом з поетами “місточками” відчуттів і почуттів… + ПРЕЗЕНТАЦІЇ

“Джміль” 2015, № 1 “В іменах моя земля”: бесіда про назви міст, сіл, вулиць та інших географічних об’єктів, запитання й завдання до неї + ПРЕЗЕНТАЦІЯ

    • НАВЧАННЯ ГРАМОТИ (1-й клас)
      Щоб у навчанні мати успіхи помітні, освоюєм стратегії новітні.
      Застосовування прийомів розвитку критичного мислення. Дискусії й активна взаємодія з текстами
  • Позакласна робота
    • ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ
      Казка, навіть невелика, багатьом зарадить лихам. 
      Формування навичок безпечної поведінки на дорозі засобами драматизації

Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.

Facebook

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email:    
Купити цей випуск