“Учитель початкової школи” № 6
(червневий випуск)

Робота в літніх таборах

Канікули — пора відпочинку та планів. Тож журнал “Учитель початкової школи” №6, 2020 стане вам у нагоді під час підготовки до наступного навчального року та поповнить вашу методичну скарбничку.

Також цей випуск допоможе організувати освітню роботу в літніх таборах, де діти зможуть застосувати здобуті знання та вміння, самореалізуватися, стати самостійнішими, впевненішими у власних силах.

Читайте у випуску:

  • цікаві ідеї для занять у літньому таборі;
  • поради психолога щодо організації спільної діяльності учнів початкової школи зі старшими й молодшими дітьми, дорослими та ровесниками;
  • ознайомлення дітей з літературними творами інклюзивної тематики;
  • дидактичні казки для вивчення англійської мови;
  • формування основ економічної культури;
  • мовно-читацький квест “Книжка — твій друг”;
  • турнір для знавців мови.

Код доступу до повних текстів публікацій “УПШ” №6 мають усі наші передплатники: шукайте його у змісті друкованого травневого випуску журналу.

Зміст номера:

“Джміль” 2018, № 10 “Чи вмієте ви розпоряджатися грошима?: розв’язуємо задачки Джмелика, читаємо поради від свинки-скарбнички, проходимо тест на ощадливість і розмірковуємо над тим, що це таке, з’ясовуємо, що саме і коли варто заощаджувати

Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.

Facebook

Матеріали весняно-літнього випуску журналу “Джміль” (№ 5-6, 2020) “Тварини-рекордсмени” допомагають досягти таких очікуваних результатів навчання, визначених Державним стандартом та типовими освітніми програмами початкової освіти:

  • діти встановлюють найпростіші взаємозв’язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей — [1 ПРО 3.1], [4 ПРО 3.2], [2 ПРО 3.2];
  • групують об’єкти природи за однією ознакою — [1 ПРО 4.3], [2 ПРО 4.3], [3 ПРО 4.3];
  • знають правила догляду за домашніми тваринами, рослинами і дбають про них за потреби — [1 ТЕО 4.1], [2 ПРО 2-3.2-3], [4 ТЕО 4-4.1-1];
  • спостерігають за тваринами — [4 ПРО 1-1.4-12], описують поведінку тварин на основі власних спостережень та інформації, отриманої з додаткових джерел — [3 ПРО 1.4], [3 ПРО 1.5], [3 ПРО 1.6], [3 ПРО 2.1];
  • спостерігають розмаїття і красу природних форм, птахів, тварин у навколишньому середовищі — [1 МИО 1.3];
  • передають у  зображеннях елементарну будову птахів, тварин, посильно передають рух — [3 МИО 1.3], [4 МИО 1.3].

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email: