“Учитель початкової школи” № 6
(червневий випуск)
Робота в літніх таборах
Канікули — пора відпочинку та планів. Тож журнал “Учитель початкової школи” №6, 2020 стане вам у нагоді під час підготовки до наступного навчального року та поповнить вашу методичну скарбничку.
Також цей випуск допоможе організувати освітню роботу в літніх таборах, де діти зможуть застосувати здобуті знання та вміння, самореалізуватися, стати самостійнішими, впевненішими у власних силах.
Читайте у випуску:
- цікаві ідеї для занять у літньому таборі;
- поради психолога щодо організації спільної діяльності учнів початкової школи зі старшими й молодшими дітьми, дорослими та ровесниками;
- ознайомлення дітей з літературними творами інклюзивної тематики;
- дидактичні казки для вивчення англійської мови;
- формування основ економічної культури;
- мовно-читацький квест “Книжка — твій друг”;
- турнір для знавців мови.
Код доступу до повних текстів публікацій “УПШ” №6 мають усі наші передплатники: шукайте його у змісті друкованого травневого випуску журналу.
Зміст номера:
-
Роксолана Жаркова
ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА:
ознайомлення молодших школярів з творами інклюзивної тематики
Огляд сучасної літератури інклюзивної тематики. Запитання для обговорення творів з дітьмиОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайн -
Людмила Перхач
СПІЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
специфіка взаємодії молодшого школяра з оточенням
Особливості взаємодії дитини з людьми різних вікових груп: з однолітками, з молодшими і старшими дітьми, з дорослими. Поради психологаОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайн -
Оксана Парфан
АНГЛІЙСЬКА МОВА:
казка — навчання, виховання, мотивування
Дидактичні казки на уроках. Вивчення лексичних тем і граматичних правилОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайн -
Ольга Григорович
Формування основ економічної культури у грі
Ігри і компетентнісні завдання економічного спрямуванняОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайн
“Джміль” 2013, № 4 “Щоб забриніли струни добра”: інклюзивна освіта — поради щодо того, як навчити дітей спілкуватися з однолітками, які потребують більшої уваги
“Джміль” 2018, № 10 “Чи вмієте ви розпоряджатися грошима?”: розв’язуємо задачки Джмелика, читаємо поради від свинки-скарбнички, проходимо тест на ощадливість і розмірковуємо над тим, що це таке, з’ясовуємо, що саме і коли варто заощаджувати
-
Майя Грибачова, Олена Піка
УКРАЇНСЬКА МОВА та ЧИТАННЯ:
стратегія “РАФТ” — сучасний інструмент розвитку мовлення
Реалізація завдань різних освітніх галузей через усне і письмове висловлювання. Особливості організації роботи. Приклади вправ і завданьОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайнДодатки до публікації -
Робота з батьками
-
Майя Грибачова, Лілія Демчук, Олена Чеберко
Завдань домашніх вправне виконання
Є запорукою успішного навчання
Батьківські збори-тренінг. Аналізуємо чинники, що забезпечують якісне виконання домашніх завдань. З’ясовуємо причини небажання дитини опрацьовувати навчальний матеріал удома і знаходимо шляхи усунення проблемиОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайнДодатки до публікації
-
Майя Грибачова, Лілія Демчук, Олена Чеберко
-
Позакласна робота
-
Надія Біла
УКРАЇНСЬКА МОВА І ЛІТЕРАТУРА (4-й клас)
Дружи з книжками, часто їх читай,
До нас на квест книжковий завітай!
Мовно-читацький квест “Книжка — твій друг”. Розширюємо знання про виникнення книжки, її основні елементи. Формуємо інтерес і бережне ставлення до книжкиОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайнДодатки до публікації -
Аніта Майданюк
МАТЕМАТИКА + ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА
Задачі незвичайної тематики:
Цікавою хай буде математика.
Добірка задач патріотичного змістуОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайн -
Галина Джемула
МОРАЛЬНО-ЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ
У таборі знаходимо годинку,
Аби поговорить про поведінку.
Виховні заняття за літературними творамиОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайн -
Тетяна Королюк
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Цікаве дозвілля:
оригінальні ідеї для гурткової роботи.
Художнє моделювання: вироби з паперу та пластикуПовний текст
публікаціїЧитати
онлайнТехнологічні картки до публікації:
-
Надія Біла
-
Свята і розваги
-
Богдана Жорняк, Світлана Ткачук
Виставу перегляньмо, щоб дізнатися,
Як гаджетами слід користуватися.
Сценарій вистави для учнів 1–2-го класівОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайн -
Валентина Макарець
Ми на турнірі мовнім позмагаємось,
Повторим вивчене, розважимось, пограємось.
Мовний турнір у 4-му класіОзнайомитися
з публікацієюПовний текст
публікаціїЧитати
онлайнДодатки до публікації:
-
Богдана Жорняк, Світлана Ткачук
Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.
Матеріали весняно-літнього випуску журналу “Джміль” (№ 5-6, 2020) “Тварини-рекордсмени” допомагають досягти таких очікуваних результатів навчання, визначених Державним стандартом та типовими освітніми програмами початкової освіти:
- діти встановлюють найпростіші взаємозв’язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей — [1 ПРО 3.1], [4 ПРО 3.2], [2 ПРО 3.2];
- групують об’єкти природи за однією ознакою — [1 ПРО 4.3], [2 ПРО 4.3], [3 ПРО 4.3];
- знають правила догляду за домашніми тваринами, рослинами і дбають про них за потреби — [1 ТЕО 4.1], [2 ПРО 2-3.2-3], [4 ТЕО 4-4.1-1];
- спостерігають за тваринами — [4 ПРО 1-1.4-12], описують поведінку тварин на основі власних спостережень та інформації, отриманої з додаткових джерел — [3 ПРО 1.4], [3 ПРО 1.5], [3 ПРО 1.6], [3 ПРО 2.1];
- спостерігають розмаїття і красу природних форм, птахів, тварин у навколишньому середовищі — [1 МИО 1.3];
- передають у зображеннях елементарну будову птахів, тварин, посильно передають рух — [3 МИО 1.3], [4 МИО 1.3].
Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.