“Учитель початкової школи” № 12 —
“Емоції і почуття”

Помічали: щоб порозумітися, недостатньо говорити з людьми однією мовою, адже багато інформації залишається поза словами — у діях, жестах, міміці, емоціях?

Учені вже давно зробили висновок, що успіх у житті залежить не тільки від знань та вмінь, а й від того, наскільки людина здатна керувати власними емоціями, від її самосвідомості, самоконтролю, рівня емпатії тощо.

Отже, вже у початковій школі треба навчати дітей правильно розуміти і використовувати емоції у житті — розвивати емоційний інтелект учнів. Саме цій темі присвячено грудневий випуск журналу “Учитель початкової школи” (2019, № 12).

У випуску:

  • прийоми формування емоційного інтелекту та конструктивних моделей поведінки;
  • арт-педагогічні техніки — вчимо школярів долати агресію;
  • прийоми мотивування дітей до вивчення математики;
  • “Відповідаймо за тих, кого приручили” — конспекти уроків інтегрованого навчального дня (3-й клас);
  • емоційна підготовка дошкільників до навчання;
  • сценарій спортивно-розважального свята.

Матеріали грудневого випуску журналу “Джміль” (№ 12, 2019) Чарівні сни” допомагають досягти таких очікуваних результатів навчання, визначених Державним стандартом та типовими освітніми програмами початкової освіти:

  • розкрити учням позитивний вплив дотримання оптимального розпорядку дня на самопочуття людини [2 СЗО 3.1], [2 СЗО 3-4.1-5];
  • донести до них значення міцного сну для підтримання здоров’я та гарного настрою [2 СЗО 3.2], [2 СЗО 2-3.4-4];
  • пояснити, як впливає те, що ми робимо перед вкладанням у ліжко, на наші сни та настрій уранці [2 СЗО 3.2], [2 СЗО 2-3.4-4], [2 СЗО 2-4.1-1];
  • навчити ефективно знімати втому [2 СЗО 4.1], [2 СЗО 2-4.1-2];
  • навчити планувати власний розпорядок розумової праці та відпочинку  [4 СЗО 4.1], [4 СЗО 2-4.1-1].

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email:    
  • ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ — сутність поняття
    Взаємозв’язок понять “емоції” і “почуття”. Єдність інтелектуальних і емоційних процесів. Роль емоційного інтелекту в житті людини. Прийоми розвитку емоційного інтелекту в учнів початкової школи

“Джміль” 2016, № 1. Тема — “Пізнаю та відчуваю”. “Застрибніть” з дітьми у картину, дізнайтеся, чи завжди можна вірити своїм очам, пройдіть разом з поетами “місточками” відчуттів і почуттів… + ПРЕЗЕНТАЦІЇ

  • Формування у дітей конструктивних моделей поведінки
    Вчимо говорити про емоції: чому і як саме це варто робити. Різноманітні форми роботи та методичні поради щодо формування емоційного інтелекту молодших школярів. Проведення рольових ігор, запитання до бесід, вправи з музичного та образотворчого мистецтва тощо

“Джміль” 2017, № 7-8 “Ділитися чи ні?”: розмірковуємо разом з Васильком, героєм оповідання: чи завжди потрібно ділитися іграшками, коли варто відстоювати своє та як відмовити у проханні, не заживши слави жаднюги

  • Освітні новини
    • АПРОБАЦІЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ курсу “Культура добросусідства”. Репортаж із VII Робочої наради
    • ІННОВАЦІЙНІ рішення в початковій освіті. Досвід упровадження НУШ. Репортаж із Всеукраїнської науково-практичної конференції
  • АРТ-ПЕДАГОГІЧНІ техніки в роботі з дитячою агресією
    Причини виникнення агресії у дітей. Напрями діяльності, спрямованої на самопізнання дитиною свого “Я”. Техніки та прийоми подолання агресії
    • ПОДУШКА ДЛЯ ЗЛИНОК
      Заняття для молодших школярів.
       Навчаємо школярів усвідомлювати власні емоції та почуття. Формуємо навички емоційно-вольової саморегуляції і самоконтролю. Виховуємо здатність співвідносити власні вчинки з почуттями інших людей

“Джміль” 2016, № 1 “У злагоді з собою”: ігри та вправи, які допоможуть позбутися негативних емоцій, подолати прояви вербальної агресії, зняти напруження в колективі, усвідомити глибинні почуття та емоції

  • МАТЕМАТИКА: як підвищити навчальну мотивацію. Чому у дітей втрачається пізнавальний інтерес? Методи і прийоми підвищення навчальної мотивації

    Додатки до публікації:

  • УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЧИТАННЯ: формування емоційного інтелекту учнів під час читання. Як задіяти емоційний компонент літературознавчої діяльності. Прийоми формування емоційно-чуттєвого досвіду учнів під час читання й аналізу різних за жанром творів
  • ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА: як добирати іграшки для дітей з порушеннями зору. Вимоги до іграшок. Типи іграшок, які варто обирати для роботи зі слабозорими дітьми. Поради, як використовувати іграшки у процесі навчання
  • Інтегрований навчальний день
    • Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ + ІНФОРМАТИКА + АНГЛІЙСЬКА МОВА (3-й клас)
      Відповідаймо за тих, кого приручили.
      Конспекти уроків інтегрованого навчального дня. Навчання висловлювати оцінні судження про людські чесноти. Формування навичок позитивної соціальної поведінки у взаємодії з дітьми та дорослими. Навчання писати есе. Робота з різними графічними редакторами. Збагачення словникового запасу дітей. Складання речень англійською мовою. Виготовлення поробок для тварин

      Додатки до публікації:

  • “Джміль” 2016, № 4 “Дбайливий господар”: настільна гра, яка допоможе школярам перевірити свої знання та вміння з догляду за домашніми тваринками

    “Джміль” 2019, № 2 “Як розв’язувати конфлікти”: обговорюємо з дітьми, що таке конфлікти, як вони виникають та як їх залагоджувати так, аби нікого не ображати

    Діліться посиланням!
    Рекомендуйте друзям та колегам.

    Facebook

    Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

    Email:    
    Купити цей випуск