“Учитель початкової школи” № 3
(березневий випуск)
Досвід педагогів Вінниччини
Впровадження Нової української школи неможливе без об’єднання зусиль педагогів з усієї України. Адже долати будь-яку цілину легше разом. Тому особливо важливо обмінюватися ідеями, вивчати досвід колег.
Журнал “Учитель початкової школи” регулярно надає освітянам усіх регіонів України можливість ділитися своїми професійними надбаннями. Уже презентували свої здобутки педагоги Запоріжжя, Черкащини, Волині, Закарпаття, Львівщини, Сумщини.
У березневому номері 2020 року естафету переймають педагоги Вінниччини.
У випуску:
- ігри до ранкових зустрічей;
- інтерактивна математика;
- захопливі експерименти;
- інтегрований день для 3-го класу НУШ;
- світ музики М. Леонтовича;
- театральна вистава “Кривенька качечка”.
-
Катерина Крутій, Лариса Зданевич
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ШУМ: причини виникнення і способи подолання
Причини несприйняття інформації учнями. Які допустимі межі інформаційного впливу на дитину? Як в умовах закладу освіти зменшити інформаційний шум і його негативні наслідки для дитини? Поради на щодень — прийоми подолання впливу інформаційного шумуОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн -
Інна Карук
ДИТЯЧЕ ЕКСПЕРИМЕНТУВАННЯ у початковій школі
Організація дослідницької діяльності. Напрями досліджень. Експерименти “Малюнок на молоці” та “Чудодійні вітаміни” та обговорення отриманих результатівОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн
“УПШ” 2020, № 2: конспект занять інтегрованого навчального дня у 3-му класі “У нас смачна, корисна, вітамінна гостює нині увесь день морквина”. Учні розв’язуватимуть задачі про моркву, читатимуть про неї казки та ще й створять цікаву морквяну аплікацію
-
Михайло Вацьо
МИСТЕЦТВО: хорова спадщина М. Леонтовича у вихованні молодших школярів
Напрями використання хорової спадщини М. Леонтовича у навчально-виховному процесі початкової школи-
Різдвяний світ музики М. Леонтовича (4-й клас)
Урок музичного мистецтва. Формуємо уявлення про традиції та обряди зимових українських свят. Ознайомлюємо з творчістю М. Леонтовича. Розвиваємо вміння слухати й аналізувати музику
Ознайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн -
Різдвяний світ музики М. Леонтовича (4-й клас)
-
Ранкові зустрічі
-
Людмила Зима
Коли є гра, тоді обов’язково цікаві будуть зустрічі ранкові. Добірка ігрових вправ. Розвиваємо вміння учнів приймати розмаїття світу й мотивуємо до навчальної діяльностіОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн
-
Людмила Зима
-
Інтегрований навчальний день
-
Вікторія Голошивець, Людмила Лепетун
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ + МАТЕМАТИКА + УКРАЇНСЬКА МОВА
(3-й клас)
Весь день ми працюємо в парах і групах, говорим про суп, і вже хочемо супу! Добірка дидактичних матеріалів. Учимося детально й аргументовано відповідати на запитання. Розв’язуємо приклади та задачі на множення і ділення. Складаємо вирази до простої і складеної задач. Обґрунтовуємо доцільність покупок, обчислюємо їхню вартість. Розшифровуємо анаграмиОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації
-
Вікторія Голошивець, Людмила Лепетун
-
Детальні розробки уроків
-
Інна Ковалько
МАТЕМАТИКА (1-й клас)
На математиці цікаво з Цибуліно, от ми й попрацювали на “відмінно”! Закріплюємо нумерацію чисел у межах сотні. Розширюємо знання про овочі. Учимося відрахувати потрібну суму купюрамиОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації
-
Інна Ковалько
-
Ідеї проведення уроків
-
Тетяна Білик
МАТЕМАТИКА (1-й клас)
Інтерактивна математика. Розвиваємо світогляд та інтелектуальні здібності дітей. Добірка вправ і завдань до уроківОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації
-
Тетяна Білик
“Джміль” 2017, № 2 “Нумо лічити!”: усміхнені віршовані задачки на додавання та віднімання в межах 10, “записувати” розв’язки яких допомагають наліпки + ПРЕЗЕНТАЦІЯ
-
Олена Лазуренко
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ + УКРАЇНСЬКА МОВА + МАТЕМАТИКА
(2-й клас)
Спортсмени вінницькі Вкраїну прославляють, на них рівняються і діти в нашім краї Ознайомлюємо учнів зі спортивним життям Вінниччини і водночас закріплюємо вивчене з мови і математики. Добірка вправ і завдань з інтегрованої теми місяця “Хочу, можу, треба”Ознайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн
“Джміль” 2018, № 9 “Настільна гра «Олімпійські ігри»”: настільна гра, яка допомагає більше дізнатися про олімпійські види спорту та відчути смак спортивних змагань
-
Тетяна Кривошея
МАТЕМАТИКА: вчимо міркувати подумки
Прийоми розвитку логічного мислення. Добірка завдань, ігор, вправ і задач
Початок публікації — у журналі “УПШ”, №2, 2020Ознайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації
“Джміль” 2018, № 7-8 “Судоку на український лад”: завдання для уважних і посидючих за мотивами популярної японської головоломки, розв’язати які можна за допомогою наліпок
-
Леся Старовойт
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Гра як засіб розвитку творчої індивідуальності учнів Розвиваємо творче мислення, бажання фантазувати і втілювати свої ідеї. Добірка ігрових завдань до уроківОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн -
Інклюзивна освіта
-
Олена Колосова
Особливі потреби — особливі можливості. Реалізація творчих проєктів у позаурочній діяльності. Прищеплюємо дітям ідеї рівності, демократії, взаємоповаги-
Олена Рудишина
Кривенька качечка
Сценарій театралізованої вистави за мотивами української народної казки
Ознайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн -
Олена Рудишина
-
Олена Колосова
-
Позакласна робота
-
Людмила Коваль
Пройде урок цікаво й небуденно, коли дітей відвідає письменник Ознайомлюємо дітей із творчістю письменниці Тамари Артем’євої. Спілкуємося з авторкою улюблених персонажів. Спонукаємо учнів стежити за новинками дитячих книжок, ретельніше опрацьовувати твориОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації
-
Людмила Коваль
А також:
-
Вітаємо переможців Всеукраїнського конкурсу освітніх технологій — 2019
Повний текст
публікаціїЧитати
онлайн
Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.
Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.