“Учитель початкової школи” № 12
(грудневий випуск)
Грудень — особливий місяць, адже він розпочинає зиму й завершує рік, а ще саме цей місяць відкриває низку зимових свят. Тож ми з перших днів зими чекаємо сюрпризів.
 
Сюрприз № 1 — до 15 грудня триває акційна передплата на журнал “Джміль”, кожен номер якого допоможе організувати захопливу інтегровану роботу з дітьми.
Сюрприз № 2 — у грудневому випуску журналу “Учитель початкової школи” (№ 12, 2020) ви знайдете корисні публікації, які допоможуть зацікавити дітей математикою, провести яскраві уроки з курсу “Я досліджую світ”, а також новітні методики, захопливі матеріали для позакласного читання — все, що допоможе вчителю підготуватися до уроків.
Читайте у випуску:
- розробка з теми “Світ невідомий” курсу “Я досліджую світ” (3-й клас);
- оригінальні прийоми виконання обчислень;
- ігри для батьківських зборів і тренінгів;
- новорічна розвага.
І в січні на вас також чекає багато сюрпризів, тож стежте за нашими публікаціями та розсилками!
Код доступу до повних текстів публікацій “УПШ” №12 мають усі наші передплатники: шукайте його у змісті друкованого листопадового випуску журналу.
Зміст номера:
- 
    
			Кристина Шевчук, Ганна Бигар
		
    
 Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ:
 реалізація завдань здоров’язбережувальної освітньої галузі
 Сутність понять “психічне та духовне здоров’я”. Способи інтеграції здоров’язбережувальної галузі в курс “Я досліджую світ”. Методичний інструментарій  Ознайомитися 
 з публікацією  Повний текст 
 публікації  Читати 
 онлайнДодатки до публікації  
- Робота з батьками
- 
				Алла Пришлюк
				
 Нам згуртуватись допоможуть кольори —
 Батьків із радістю запрошуєм до гри.
 Використання ігор із цеглинками LEGO для згуртування батьківського колективу. Добірка вправ для проведення батьківських зборів і тренінгів  Повний текст 
 публікації  Читати 
 онлайн
 
- Інтегрована робота
- 
				Оксана Ганик
				
 Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ + УКРАЇНСЬКА МОВА (3-й клас)
 Методика КЛАНЗА: застосовуємо творчо. Добірка ігор і вправ до уроків з інтегрованої теми “Світ невідомий”  Ознайомитися 
 з публікацією  Повний текст 
 публікації  Читати 
 онлайн
- 
				
					ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ за журналом “Джміль”.
				
				Практичні поради щодо використання матеріалів журналу для опрацювання різних тем із молодшими школярами
				  Повний текст 
 публікації  Читати 
 онлайн
 “Джміль” 2020, № 12 “Зимові свята”: захоплива історія про зимові свята та енергійну підготовку до них за сюжетною картиною + ПРЕЗЕНТАЦІЯ 
- Ідеї проведення уроків
- 
				Тетяна Кривошея
				
 МАТЕМАТИКА
 Математика: складно чи красиво?
 Ознайомлення учнів з оригінальними прийомами виконання обчислень і розв’язування задач (початок у № 11, 2020). Фрагмент уроку-дослідження “Візерунки 100-клітинкового квадрата”  Ознайомитися 
 з публікацією  Повний текст 
 публікації  Читати 
 онлайн
 
- Детальні розробки уроків
- 
				Марина Даурцева
				
 УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЧИТАННЯ (1-й клас)
 Зима надворі. Білий-білий рідний край.
 До нас вже поспішає Миколай.
 Удосконалюємо вміння правильно вимовляти й наголошувати загальновживані слова. Формуємо вміння складати усну розповідь за малюнками. Учимо формулювати відповіді й запитання за змістом речень. Вчимо співпрацювати у групі та в парі. Створюємо ілюстрацію з теми  Ознайомитися 
 з публікацією  Повний текст 
 публікації  Читати 
 онлайн
 “Джміль” 2020, № 12 “Зірки для Миколая”: святкова музично-пригодницька вистава + МУЗИЧНІ ФРАГМЕНТИ - 
				Тетяна Ониськів
				
 МАТЕМАТИКА + Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ (2-й клас)
 Ми двоцифрові числа з цікавістю вивчаємо,
 А ще узимку радо пташкам допомагаємо.
 Інтегрований урок. Удосконалюємо обчислювальні навички. Формуємо вміння складати і розв’язувати задачі. Розвиваємо пам’ять, логічне мислення, зв’язне мовлення, навички роботи в групі. Прищеплюємо любов до птахів  Ознайомитися 
 з публікацією  Повний текст 
 публікації  Читати 
 онлайнДодатки до публікації  
- 
				Тетяна Ситник
				
 УКРАЇНСЬКА МОВА (3-й клас)
 На ярмарку з майстрами спілкувались
 Й про групи слів за значенням дізнались.
 Перевіряємо знання з теми. Систематизуємо уявлення учнів про групи слів за значенням. Розвиваємо зв’язне мовлення, мислення, пам’ять. Виховуємо інтерес до народних ремесел  Ознайомитися 
 з публікацією  Повний текст 
 публікації  Читати 
 онлайнДодатки до публікації  
- 
				Катерина Чарковська
				
 АНГЛІЙСЬКА МОВА + Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ (3-й клас)
 Wonderful countries. Дивовижні країни.
 Формуємо навички роботи в команді, мотивацію до вивчення іноземної мови та самопізнання. Розвиваємо мовленнєву пам’ять і діалогічне мовлення. Активізуємо наочно-образне мислення та пам’ять засобами конструювання (моделювання). Виховуємо толерантне ставлення до людей різних національностей  Ознайомитися 
 з публікацією  Повний текст 
 публікації  Читати 
 онлайнДодатки до публікації  
- 
				Оксана Шапіро
				
 МАТЕМАТИКА + ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я (4-й клас)
 Розв’яжем задачі й повторимо знову,
 Як бути завжди енергійним, здоровим.
 Закріплюємо й систематизуємо знання учнів про множення багатоцифрових чисел на двоцифрові, уміння розв’язувати задачі за допомогою рівнянь і знаходити дріб від числа  Ознайомитися 
 з публікацією  Повний текст 
 публікації  Читати 
 онлайнДодатки до публікації  
- Наталія Височинська
 ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (4-й клас)
 Північна казка.
 Ознайомлюємо дітей з мистецтвом народів Півночі, їхніми звичаями й традиціями. Вчимо обробляти папір і виготовляти симетричні деталі. Формуємо вміння оздоблювати деталі колажу паперовими, текстильними і хутряними елементами та створювати з них композиції  Ознайомитися 
 з публікацією  Повний текст 
 публікації  Читати 
 онлайнДодатки до публікації  
- Позакласна робота
- 
				Тетяна Синявська
				
 Запам’ятайте, любі діти:
 Ялинка також хоче жити! (2-й клас)
 Урок позакласного читання. Удосконалюємо навички виразного читання й уміння орієнтуватися в тексті. Вчимо аналізувати прочитане і порівнювати зміст різних творів. Збагачуємо словниковий запас учнів. Виховуємо дбайливе ставлення до природи, відповідальність за свої вчинки  Ознайомитися 
 з публікацією  Повний текст 
 публікації  Читати 
 онлайн
 “Джміль” 2018, № 12 “Пожалій ялинки вроду, збережи живу природу”: захоплива пригодницька історія за сюжетною картиною про те, як Джмелик із друзями порадували ялинки та звірят — влаштували веселе свято на лісовій галявині + ПРЕЗЕНТАЦІЯ - 
				Раїса Матоніна
				
 Без дружби нецікаво жити —
 Отож навчаймося дружити! (4-й клас)
 Виховна година з елементами тренінгу. Формуємо вміння аналізувати різні життєві ситуації. Розширюємо розуміння понять “друг”, “дружба” та “компроміс”. Розвиваємо загальнолюдські чесноти, прищеплюємо повагу до гуманістичних цінностей. Виховуємо критичне ставлення до себе, терпимість і коректність у спілкуванні з друзями  Ознайомитися 
 з публікацією  Повний текст 
 публікації  Читати 
 онлайнДодатки до публікації  
- 
				Наталія Бонь
				
 Що накаркали ворони?
 Оповідання про дружбу  Ознайомитися 
 з публікацією  Повний текст 
 публікації  Читати 
 онлайн
- 
			
				Свята і розваги
			
			- 
					Тетяна Королюк
					
 За казкою казка ураз ожива —
 Чекають на нас новорічні дива.
 Розвага для учнів початкової школи  Ознайомитися 
 з публікацією  Повний текст 
 публікації  Читати 
 онлайнДодатки до публікації  
 
- 
					Тетяна Королюк
					
 Діліться посиланням! Facebook
 Рекомендуйте друзям та колегам.Матеріали грудневого випуску журналу “Джміль” (№ 12, 2020) “Зимові свята” допомагають досягти таких очікуваних результатів навчання, визначених Державним стандартом та типовими освітніми програмами початкової освіти: - виявляє інтерес до пізнання минулого і сьогодення України, участі у відзначенні пам’ятних подій, державних і народних свят — [3 ГІО 3.1], [3 ГІО 3.2];
- виготовляє доступні атрибути до свят та урочистостей —
 [2 ГІО 3-7.1-5];
- дотримується правил етичної поведінки під час спілкування з однолітками та дорослими в різних життєвих ситуаціях —
 [2 СЗО 3-1.4-6];
- бере участь у колективному здійсненні творчого задуму — у народних святах та обрядах, концертах, виставках, інсценізаціях тощо — [2 МИО 3-3.3-3], [4 МИО 3-3.3-4], дотримується правил взаємодії й творчої співпраці — [2 МИО 3-3.34];
- дотримується встановлених в освоєному громадському просторі (у школі, парку, на дитячому майданчику тощо) правил — [2 ГІО 2-2.3-1];
- описує деякі найважливіші винаходи людства — [2 ПРО 3-3.3-8];
- створює прості візуальні медіапродукти (фото, листівка, комікс, книжечка, стіннівка, колаж тощо) — [2 МОВ 4-1.6-7];
- створює виріб за зразком (шаблоном) із використанням паперу, картону — [2 ТЕО 1-1.4-4];
- вирізняє в художніх текстах (казках, оповіданнях, віршах) образні вислови й пояснює, які саме образи вони допомагають уявити, — [2 МОВ 1-1.7-4].
 
- Наталія Височинська
 
- Робота з батьками

 
  	 
		 
			




