Читайте у журналі “Учитель початкової школи” № 5

Обкладинка журналу «УПШ» № 5 /2018

Зараз ведеться багато розмов про інтегровані форми роботи з малятами — заняття, дні, тижні тощо. Чому вони такі важливі?

Саме інтеграція допомагає доцільно поєднати різні види діяльності, різні науки. Завдяки цьому в дітей формується цілісна система знань, гармонійна картина світу.

КУПИТИ ЦЕЙ ВИПУСК

Як це працює? Наприклад, будуємо з малятами гараж для машинки — спочатку необхідно виміряти її, щоб вона потім помістилася в гаражі. От вам конструювання, математика, розвиток мислення і сюжетна гра в одному наборі. Зрозуміло? Так. Цікаво? Авжеж! Практикоорієнтовано? Поза всяким сумнівом! А якщо так працювати цілий тиждень?..

Цікаво спробувати? У травневому номері журналу “Учитель початкової школи” та випусках журналу “Джміль” ви знайдете готові добірки захопливих публікацій для інтегрованої роботи з малятами — дидактичні матеріали, цікаві завдання, ігри, комікси тощо. Один тематичний випуск “Джмеля” — один тематичний тиждень!

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email:    

У номері:

  • ОГЛЯД СУЧАСНИХ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ роботи з учнями на уроках (1-й клас)
    Опис методів. Приклади використання. Кейс-технологія. Перевернуте навчання. Сторітеллінг. Лічба у грі. Технологія “Баншо”. Квест
  • ПРИРОДОЗНАВСТВО: інтеграція змісту кількох навчальних предметів (2-й клас)
    Поєднання змісту навчального матеріалу та різних форм організації діяльності учнів. Приклади інтегрованих форм роботи з дітьми. Освітній проект “Птахи”. Урок-квест “Подорож до Країни Комах”. Спостереження за котом (собакою, папугою)
“Джміль” 2017, №3. Матеріали до тематичного тижня “Пташиний світ”. Зустрічаємо птахів з усього світу. Кожен з них цікавий та особливий! Знайомимося, спостерігаємо, слухаємо, дивуємося та порівнюємо.
  • ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ: формування морально-етичних норм поведінки учнів засобами дитячої літератури
    Художня література і формування світогляду особистості. Формування сімейних цінностей. Ідеї для роботи з дітьми за літературними творами
    • Виховання моральних якостей учнів засобами художніх творів
      Фрагменти тренінгу для вчителів. Використання на уроках художніх творів: Василь Сухомлинський “Як Павлик списав у Зіни задачу”, “Горбатенька дівчинка”; Олександр Копиленко “Порізана парта”
  • Робота з педагогами
    • Працюймо над собою. Хай удасться нам всім навчитись відчувати щастя
      Тренінг для вчителів. Формуємо активну життєву позицію педагогів та спонукаємо їх до самореалізації. Ознайомлюємо з техніками активізації життєвого потенціалу
  • Інтегрована робота
    • ІНТЕГРОВАНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ДЕНЬ (1-й клас)
      Як веселка дітей чарувала, добрий настрій усім дарувала
      Тема “Веселка. Веселкові кольори”
      “Джміль” 2018, №4. Матеріали до тематичного тижня “Веселка”: секрет народження веселки; які бувають і чому зникають райдуги, інші таємниці цього дива природи; майстер-клас зі створення справжньої веселки власноруч + ПРЕЗЕНТАЦІЇ
    • Уміли все вкраїнців вправні руки — тож хай зростуть майстрами і онуки!
      Ідеї щодо ознайомлення дітей з народними ремеслами. Позакласна робота: екскурсія в майстерню, заходи до Дня вишиванки. Уроки різних курсів: українська мова, літературне читання, образотворче мистецтво, природознавство, трудове навчання
      “Джміль” 2015, №2. “Лоза гнеться, кошик плететься”: розповідь про те, як народжуються вироби з лози, виставка виробів майстрів лозоплетіння + ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЗАВАНТАЖИТИ
    • Ідеї для цікавої роботи з дітьми
      • ІНФОРМАТИКА (4-й клас)
        Текстовий редактор як засіб опанування знань і вмінь з різних дисциплін

        Практичні роботи. Введення текстової, цифрової та символьної інформації. Редагування комп’ютерних текстів
      • Й робити справу слід, і розважаться, бо й ігри необхідні нам, і праця
        Виховання свідомого ставлення до використання ґаджетів за допомогою казки
    • Детальні розробки уроків
      • ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ (3-й клас)
        Працює з радістю дитина кожна, якщо цікаво й посміятись можна

        Дмитро Кузьменко “Чим корова не собака”. Поглиблюємо знання учнів про оповідання. Формуємо читацьку компетентність школярів. Розвиваємо пізнавальний інтерес, увагу та здатність до творчого застосування знань
      • ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я (3-й клас)
        Вчимося толерантно спілкуватися — не ображати і не ображатися

        Показуємо переваги толерантного спілкування перед недружелюбним. Учимо долати образи і прощати кривдників
      • ПРИРОДОЗНАВСТВО (4-й клас)
        Знаю я і знаєш ти: важливо воду берегти

        Закріплюємо знання про водойми України. Розширюємо уявлення учнів про їхнє значення для життя людей та роль води у побуті. Виховуємо дбайливе ставлення до водних ресурсів і природи рідного краю загалом
        “Джміль” 2014, №3. Матеріали до тематичного тижня “Експедиція до водиці”: сюжетна картина про відпочинок на ставку, ПРЕЗЕНТАЦІЇ про водойми України та світу, загадки та віршики про водойми, розповіді про їх мешканців
      • Фінансова грамотність (2-й клас)
        Що потрібно дітям знати про прибутки та витрати

        Ознайомлюємо дітей з поняттям “витрати” та видами витрат. Показуємо зв’язок між витратами і потребами. Формуємо вміння розумно розпоряджатися кишеньковими грошима
        “Джміль” 2018, №5. “Звідки беруться гроші” — матеріали для розгортання міні-дослідження: що таке зарплатня, хто, як і за що отримує гроші, чому різні люди отримують різну зарплатню
    • Свята і розваги (3–4-й класи)

    Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

    Email:    
    КУПИТИ ЦЕЙ ВИПУСК