“Учитель початкової школи” № 7
(липневий випуск)
Педагоги постійно потребують якісних, професійно підготовлених матеріалів, якими можна скористатися для обговорення з учнями програмових тем. Тож пропонуємо вам сучасні матеріали, яскраву наочність, змістовні завдання та е-додатки, які допоможуть організувати захопливе навчання вже з 1 вересня.
Не витрачайте час на пошук інформації на освітніх сайтах — розгортайте журнал “Учитель початкової школи”, № 7, 2020 і добирайте те, що вам до вподоби.
Скористайтеся такими матеріалами:
- тематичний місяць “Подорожуємо і відкриваємо світ” (3-й клас);
- дидактичні картки для формування навичок виконання арифметичних дій множення і ділення (2-й клас);
- інтегрований день “У бабусі на городі” (1-й клас);
- створення мультфільму на уроках образотворчого мистецтва (3-й клас);
- моніторинг успішності дитини з ООП;
- майстер-клас для педагогів із формування фінансової компетентності.
Зміст номера:
-
Валентина Собко
УКРАЇНСЬКА МОВА:
виховання інтересу до рідного слова
Як заохочувати дітей до вивчення і самостійного збагачення мови? Засоби та прийоми пробудження та підтримання пізнавальних інтересів молодших школярів. Ігри, загадки, вправиОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн -
Марина Шерудило
МАТЕМАТИКА:
дидактичні картки — нові можливості відомої технології (2-й клас)
Формування навичок виконання арифметичних дій множення і ділення. Організація навчальної діяльності “Математика письмово” за технологією “Daily 3”. Добірка дидактичних картокПовний текст
публікаціїЧитати
онлайн -
Ірина Полякова
СТРАТЕГІЯ “ФІШБОУН”:
розвиток системного мислення молодших школярів
Вчимо дітей працювати з інформацією, виявляти причинно-наслідкові зв’язки. Розвиваємо вміння бачити проблеми і способи їх розв’язання. Спонукаємо висловлювати власну думку, логічно обґрунтовувати відповіді. Фрагменти уроків із застосуванням стратегіїОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн -
Інтегрована освіта
-
Наталія Карпишенко, Світлана Кузнецова
УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЧИТАННЯ + МАТЕМАТИКА + Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ + МИСТЕЦТВО (1-й клас)
Овочі смачненькі, гарні і корисні
Приємно нам вивчати і куштувати, звісно!
Конспект занять інтегрованого навчального дня “Овочі. У бабусі на городі”. Вивчаємо звук і букву Г. Зважуємо предмети і порівнюємо їх масу. Розв’язуємо задачі на визначення маси предметів. Придумуємо приклади, застосовуючи знання складу чисел. Розрізняємо культурні та дикорослі рослиниОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації -
Наталія Ярошинська
Свій родовід й традиції родини
Ми дослідили й презентуєм нині (1-й клас)
Урок-презентація результатів виконання проєкту. Створюємо умови для поглиблення уявлень учнів про важливість доброзичливих стосунків між членами сім’ї. Збагачуємо активний словниковий запас в умовах словесно-жестової двомовності, розвиваємо слухове сприйманняОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн -
Наталія Вовчук, Яна Костів
УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЧИТАННЯ + МАТЕМАТИКА + Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ (3-й клас)
Круїз, похід, поїздка чи політ —
Мандруймо, пізнаваймо білий світ!
Рекомендації до проведення тематичного місяця “Подорожуємо і відкриваємо світ”. Пригадуємо види транспортних засобів. Розв’язуємо задачі й приклади. Поглиблюємо знання про природу материків. Складаємо колективний твір. Міркуємо над екологічними питаннямиОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації
-
Наталія Карпишенко, Світлана Кузнецова
“Джміль” 2017, № 10 “Тварини світу”: настільна гра — карта тваринного світу: малята розв’язують завдання та розселяють тварин, використовуючи наліпки
-
Робота з педагогами
-
Катерина Островська, Христина Качмарик
Моніторинг успішності дитини з особливими освітніми потребами
Сутність психологічної та педагогічної діагностики. Етапи вивчення індивідуальних психологічних особливостей дитини з ООП. Планування освітньої діяльності й моніторингу досягнень учнівОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн -
Віра Курячей, Ірина Коваленко
Освітній супермаркет
Майстер-клас із формування фінансової компетентності. Спрямовуємо діяльність педагогів на розвиток юної особистості з позицій фінансової грамотності й підприємливості. Розкриваємо можливі способи інтеграції економічних знань у практику роботи початкової школиОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації
-
Катерина Островська, Христина Качмарик
“Джміль” 2020, № 5-6 “Фінансові уроки для малят і кошенят”: життєві уроки, які вчать правил ощадливості
-
Детальні розробки уроків
-
Наталія Височинська
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО (3-й клас)
Якщо візьмемось дружно, створим спільно
Справжнісінькі покадрові мультфільми
Навчаємо дітей працювати в техніці акварелі а-ля прима (алла прима, по вологому). Малюємо об’єкти анімації. Створюємо мультфільм “Осінь”Ознайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації
-
Наталія Височинська
-
Ідеї проведення уроків
-
Юлія Слюсар
МАТЕМАТИКА + УКРАЇНСЬКА МОВА (1–2-й клас)
Навчатися з набором Лего
Цікаво, весело і легко
Цікаві ідеї використання наборів “6 цеглинок” та “Лего-систем”. Добірка ігор і вправОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнДодатки до публікації -
Наталія Шульга
МАТЕМАТИКА
Провести допоможуть посібники яскраві
Ігри розвивальні і навчальні вправи
Дидактичні посібники для створення ігрових ситуацій під час уроків і перерв. Ігри та вправиОзнайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн
-
Юлія Слюсар
Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.
Матеріали літнього випуску журналу “Джміль” (№ 7-8, 2020) “День дружби” допомагають досягти таких очікуваних результатів навчання, визначених Державним стандартом та типовими освітніми програмами початкової освіти:
- діти розрізняють родинні зв’язки, дружні, ділові стосунки та подружнє життя — [2 СЗО 2-4.4-4], встановлюють дружні стосунки з дітьми своєї та іншої статі — [2 СЗО 2-1.4-1], [2 СЗО 1.4];
- пояснюють, чому люди тримаються разом, взаємодіють — [2 ГІО 2-7.2-1];
- виробляють (з однокласниками) доброчесні правила взаємодії, переконуються, що вони потрібні — [2 ГІО 4-8.1-1], [2 ГІО 8.1], [4 ГІО 8.1], [4 ГІО 2-7.2-2];
- з’ясовують, що вони можуть робити для однокласників, шкільної спільноти; роблять відповідні пропозиції на зборах класу — [2 ГІО 4-8.2-2], [2 ГІО 8.2];
- співпрацюють і взаємодіють з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра) — [3 СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1];
- встановлюють взаємозв’язки у соціальному житті (між учинком і наслідком, порушенням правил і відповідальністю); передбачають наслідки своїх учинків — [3 СЗО 1.4].
Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.