“Учитель початкової школи” № 7
(липневий випуск)

Педагоги постійно потребують якісних, професійно підготовлених матеріалів, якими можна скористатися для обговорення з учнями програмових тем. Тож пропонуємо вам сучасні матеріали, яскраву наочність, змістовні завдання та е-додатки, які допоможуть організувати захопливе навчання вже з 1 вересня.

Не витрачайте час на пошук інформації на освітніх сайтах — розгортайте журнал “Учитель початкової школи”, № 7, 2020 і добирайте те, що вам до вподоби.

Скористайтеся такими матеріалами:

  • тематичний місяць “Подорожуємо і відкриваємо світ” (3-й клас);
  • дидактичні картки для формування навичок виконання арифметичних дій множення і ділення (2-й клас);
  • інтегрований день “У бабусі на городі” (1-й клас);
  • створення мультфільму на уроках образотворчого мистецтва (3-й клас);
  • моніторинг успішності дитини з ООП;
  • майстер-клас для педагогів із формування фінансової компетентності.

Зміст номера:

“Джміль” 2017, № 10 “Тварини світу: настільна гра — карта тваринного світу: малята розв’язують завдання та розселяють тварин, використовуючи наліпки

“Джміль” 2020, № 5-6 “Фінансові уроки для малят і кошенят: життєві уроки, які вчать правил ощадливості

  • Детальні розробки уроків
    • Наталія Височинська
      ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО (3-й клас)
      Якщо візьмемось дружно, створим спільно
      Справжнісінькі покадрові мультфільми

      Навчаємо дітей працювати в техніці акварелі а-ля прима (алла прима, по вологому). Малюємо об’єкти анімації. Створюємо мультфільм “Осінь”
      Ознайомитися
      з публікацією
      Читати
      онлайн
      Додатки до публікації
      down
  • Ідеї проведення уроків

Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.

Facebook

Матеріали літнього випуску журналу “Джміль” (№ 7-8, 2020) “День дружби” допомагають досягти таких очікуваних результатів навчання, визначених Державним стандартом та типовими освітніми програмами початкової освіти:

  • діти розрізняють родинні зв’язки, дружні, ділові стосунки та подружнє життя — [2 СЗО 2-4.4-4], встановлюють дружні стосунки з дітьми своєї та іншої статі — [2 СЗО 2-1.4-1], [2 СЗО 1.4];
  • пояснюють, чому люди тримаються разом, взаємодіють — [2 ГІО 2-7.2-1];
  • виробляють (з однокласниками) доброчесні правила взаємодії, переконуються, що вони потрібні — [2 ГІО 4-8.1-1], [2 ГІО 8.1], [4 ГІО 8.1], [4 ГІО 2-7.2-2];
  • з’ясовують, що вони можуть робити для однокласників, шкільної спільноти; роблять відповідні пропозиції на зборах класу — [2 ГІО 4-8.2-2], [2 ГІО 8.2];
  • співпрацюють і взаємодіють з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра) — [3 СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1];
  • встановлюють взаємозв’язки у соціальному житті (між учинком і наслідком, порушенням правил і відповідальністю); передбачають наслідки своїх учинків — [3 СЗО 1.4].

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email: