“Учитель початкової школи” № 8 —
“Старт навчального року: останні приготування”
Ще серпень, але вже з’явилися перші жовті листочки і вчителі завершують підготовку до нового навчального року. Усі вони прагнуть, щоб їхні учні йшли до школи із задоволенням, і готують для них нові захопливі пізнавальні пригоди.
Тож у серпневому випуску журналу “Учитель початкової школи” 2019, № 8 зібрано матеріали для всіх класів початкової школи, які допоможуть педагогам упевнено розпочати роботу.
Для вчителів, які цього року зустрічатимуть першокласників, — цікаві мовні завдання з улюбленими конструкторами; для тих, чиї учні перейшли у другий клас, — захопливий тематичний місяць “Люди і машини” (курс “Я досліджую світ”); для вчителів, які працюватимуть з учнями третіх класів, — конспекти уроків інтегрованого навчального дня “Найбільша тварина моря — синій кит” (курс “Я досліджую світ”); для вчителів випускних, четвертих класів, — урок з природознавства про таємниці Чорного моря та уроки позакласного читання.
Також у випуску:
Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.
Зміст номера
-
ОБДАРОВАНА ДИТИНА: розкриваємо проблеми обдарованості засобами художньої літератури
Використання художньої дитячої літератури для розкриття батькам і педагогам проблем, з якими стикаються обдаровані діти. Читаємо художні твори, робимо висновки, придивляємося до своїх вихованцівроботи педагога -
ВКЛАДКА: Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році
Додаток до листа МОН України від 01.07.2019 № 1/11-5966. Початкова школа -
Робота з батьками
-
ЯК НЕ ПОТРАПИТИ НА ГАЧОК УЧНІВСЬКИХ МАНІПУЛЯЦІЙ?
Суть і причини маніпуляцій. Види поведінки дитини-маніпулятора. Прийоми запобігання
-
ЯК НЕ ПОТРАПИТИ НА ГАЧОК УЧНІВСЬКИХ МАНІПУЛЯЦІЙ?
-
Ідеї проведення занять
-
ПРОХОДЯТЬ ХАЙ У ДРУЖНІМ КОЛІ РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ У ШКОЛІ.
Сценарії ранкових зустрічей до інтегрованих днів. Бесіди, вправи та ігри
-
Додатки до публікації:
-
- УКРАЇНСЬКА МОВА + МАТЕМАТИКА (1-й клас) Дидактичні засоби навчання математики. Застосування математичних настільних ігор на уроках української мови. Добуквений і буквений періоди навчання грамоти. Розвиток уваги та пам’яті учнів
-
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА (2-й клас)
Люди і машини.
Тематичний місяць “Люди і машини”. Інтегрований курс “Я досліджую світ”. Ідеї бесід, проблемні запитання, вправи та завдання
-
Додатки до публікації:
-
-
ПРОХОДЯТЬ ХАЙ У ДРУЖНІМ КОЛІ РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ У ШКОЛІ.
Сценарії ранкових зустрічей до інтегрованих днів. Бесіди, вправи та ігри
“Джміль” 2015, № 2 “Природа — мудрий винахідник”: розповідь-дослідження про те, звідки беруться ідеї для створення нової техніки, спостереження на будівництві, у міському парку, океанаріумі + ПРЕЗЕНТАЦІЯ
-
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА — ПІЛОТУВАННЯ (3-й клас)
Кити. Більших за цих велетнів у світі не знайти. Конспекти уроків інтегрованого навчального дня “Найбільша тварина моря — синій кит”. Інтегрований курс “Я досліджую світ”-
Додатки до публікації:
-
“Джміль” 2018, № 5 “Морські пригоди”: бесіда за захопливою сюжетною картиною, яка допомагає відчути себе справжнісіньким шукачем скарбів і розкрити таємниці підводного світу
-
ПРИРОДОЗНАВСТВО (4-й клас)
Моніторинг навчальних досягнень. Добірка контрольних робіт -
Детальні розробки уроків
-
ПРИРОДОЗНАВСТВО (4-й клас)
Рідне, неповторне, неозоре, збережімо наше Чорне море! Розширюємо знання дітей про Чорне море як складну екосистему. Формуємо читацькі, графічні й математичні вміння. Вчимо діяти за інструкцією. Розвиваємо вміння виступати перед слухачами. Пропагуємо дбайливе ставлення до навколишнього середовища-
Додатки до публікації:
-
-
ПРИРОДОЗНАВСТВО (4-й клас)
-
Позакласна робота
-
УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ (4-й клас)
І нині Мономахові повчання не втратили свого звучання. Вчимо дітей аналізувати й шукати підтвердження слушності “повчань” у творах дитячої літератури й повсякденному житті. Формуємо вміння виділяти в тексті головне та самостійно орієнтуватися у світі дитячих книжок - УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ (4-й клас) Читаймо Кіплінга, дорослі й діти, і вчимося природу розуміти. Вчимо учнів виявляти закономірності в житті тварин і людей. Удосконалюємо вміння давати читацьку оцінку на підставі власного досвіду та набутих знань. Розвиваємо інтелектуально-образне й емоційне сприйняття художнього тексту
-
УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ (4-й клас)
Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.
Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.