“Учитель початкової школи” № 8 —
“Старт навчального року: останні приготування”

Ще серпень, але вже з’явилися перші жовті листочки і вчителі завершують підготовку до нового навчального року. Усі вони прагнуть, щоб їхні учні йшли до школи із задоволенням, і готують для них нові захопливі пізнавальні пригоди.

Тож у серпневому випуску журналу “Учитель початкової школи” 2019, № 8 зібрано матеріали для всіх класів початкової школи, які допоможуть педагогам упевнено розпочати роботу.

Для вчителів, які цього року зустрічатимуть першокласників, — цікаві мовні завдання з улюбленими конструкторами; для тих, чиї учні перейшли у другий клас, — захопливий тематичний місяць “Люди і машини” (курс “Я досліджую світ”); для вчителів, які працюватимуть з учнями третіх класів, — конспекти уроків інтегрованого навчального дня “Найбільша тварина моря — синій кит” (курс “Я досліджую світ”); для вчителів випускних, четвертих класів, — урок з природознавства про таємниці Чорного моря та уроки позакласного читання.

Також у випуску:

  • методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у 2019/2020 н. р.;
  • як підтримати обдаровану дитину;
  • що робити, аби не стати жертвою учнівських маніпуляцій;
  • контрольні роботи з природознавства;
  • ранкові зустрічі.

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email:    

Зміст номера

“Джміль” 2015, № 2 “Природа — мудрий винахідник”: розповідь-дослідження про те, звідки беруться ідеї для створення нової техніки, спостереження на будівництві, у міському парку, океанаріумі + ПРЕЗЕНТАЦІЯ

“Джміль” 2018, № 5 “Морські пригоди”: бесіда за захопливою сюжетною картиною, яка допомагає відчути себе справжнісіньким шукачем скарбів і розкрити таємниці підводного світу

  • Детальні розробки уроків
  • Позакласна робота
    • УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ (4-й клас)
      І нині Мономахові повчання не втратили свого звучання.
      Вчимо дітей аналізувати й шукати підтвердження слушності “повчань” у творах дитячої літератури й повсякденному житті. Формуємо вміння виділяти в тексті головне та самостійно орієнтуватися у світі дитячих книжок
    • УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ (4-й клас) Читаймо Кіплінга, дорослі й діти, і вчимося природу розуміти. Вчимо учнів виявляти закономірності в житті тварин і людей. Удосконалюємо вміння давати читацьку оцінку на підставі власного досвіду та набутих знань. Розвиваємо інтелектуально-образне й емоційне сприйняття художнього тексту

Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.

Facebook

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email:    
Купити цей випуск