“Учитель початкової школи” № 5
(травневий випуск)

STEM-освіта

У всьому світі щороку зростає попит на фахівців з технічних галузей. Стрімкий розвиток техніки веде до того, що незабаром найбільш популярними фахівцями стануть професіонали в галузі високих технологій.

Читайте у журналі “Учитель початкової школи” №5, 2020, як STEM допомагає показати учням міжпредметні зв’язки в дії та можливість практичного використання набутих знань.

У випуску показуємо, як елементи STEM-освіти можна впроваджувати на окремих уроках у молодших класах Нової української школи. Публікуємо досвід педагогів за кожним напрямом STEM:

  • S — science — залучення учнів початкової школи до роботи над проєктами в межах діяльності мініМАН;
  • T, E — technology, engineering — алгоритми довкола, особливості організації STEAM-проєкту;
  • M — mathematics — компетентнісні задачі: особливості створення, зразки; математично-музичний урок для учнів 1-го класу.

Зміст номера:

“Джміль” 2018, № 2 “Задачки з календарем та годинниками: арифметичні та логічні задачки про час, свята і наше повсякденне життя.

  • Проєктна діяльність
    • Ольга Мєлай, Лілія Демчук
      Хоч МАН у нас і міні — дослідження серйозні,
      І відкриття на нас чекають грандіозні

      Залучення учнів початкової школи до роботи над проєктами в межах діяльності мініМАН. Стислий звіт про дослідження
      Ознайомитися
      з публікацією
      Читати
      онлайн

“Джміль” 2020, № 3 “У пошуках джерела енергії: проводимо дослідження — шукаємо несподівані джерела енергії й випробовуємо її силу.

“Джміль” 2017, № 2 “Смак життя”: бесіда за незвичайним натюрмортом мексиканської художниці Фріди Кало, а також цікавинки про тропічні фрукти.

Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.

Facebook

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email: