“Учитель початкової школи” № 10
(жовтневий випуск)

Виховуємо бажання бути щасливими

Зазвичай педагоги звертають увагу передусім на те, які теми навчальної програми мають засвоїти учні та як їм у цьому допомогти. Та можливо, варто змінити акценти й поміркувати, як зробити дітей щасливими, як повною мірою реалізувати їхні здібності, навчити їх радіти успіхам інших, а не лише власним? Недарма в різних країнах — Бутані, Об’єднаних Арабських Еміратах, Індії — з’являються міністерства щастя.

Звісно, для цього не потрібно впроваджувати окрему дисципліну, адже радісну святкову атмосферу можна створити на кожному уроці. Матеріали жовтневого випуску журналу “Учитель початкової школи” (№10, 2020) допоможуть це зробити.

Читайте у випуску:

  • дитяча література як засіб, який допомагає виховувати бажання бути щасливими;
  • методика здійснення формувального і підсумкового оцінювання — працюємо без порівнянь, рейтингів та образ;
  • сценарії ранкових зустрічей до теми “Способи пізнання” (2-й клас);
  • урок-мандрівка незвичайними школами світу (3-й клас);
  • театральний урок української мови (3-й клас);
  • використання візуальних засобів на уроках англійської мови.

Код доступу до повних текстів публікацій “УПШ” №10 мають усі наші передплатники: шукайте його у змісті друкованого вересневого випуску журналу.

Зміст номера:

Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.

Facebook

Матеріали жовтневого випуску журналу “Джміль” (№ 10, 2020) “День захисників України” допомагають досягти таких очікуваних результатів навчання, визначених Державним стандартом та типовими освітніми програмами початкової освіти:

  • діти розповідають про Україну як свою Батьківщину, розпізнають державні символи України, шанобливо ставляться до них — [2 ГІО 8.3], знають про найважливіші державні свята України — [2 ГІО 5-8.3-7], дотримуються встановлених правил поведінки під час заходів з нагоди державних свят — [2 ГІО 5-8.3-8];
  • розпитують дорослих (родичів) про сучасне громадське життя та минуле України — [2 ГІО 5-8.3-2], наводять приклади культурно-історичної спадщини України, виокремлюють важливі для громадян України події, пояснюють, як вони впливають на життя — [4 ГІО 1.3];
  • проявляють інтерес до минулого і сьогодення України, до участі у відзначенні пам’ятних подій, державних і народних свят — [3 ГІО 3.1], [3 ГІО 3.2];
  • співають Державний гімн України — [2 ГІО 5-8.3-5];
  • розрізняють корисні й шкідливі впливи друзів та інших людей на вибір безпечної поведінки — [2 СЗО 1-33-1];
  • розпізнають та описують небезпеку вдома, у школі та навколишньому світі [2 СЗО 2.1];
  • пояснюють, як правила та їх дотримання впливають на безпеку в довкіллі, зокрема вдома — [2 СЗО 1-3.3-2], як слід діяти в небезпечних ситуаціях удома — [4 СЗО 2.1];
  • розпізнають ситуації, коли вони або інші люди потребують допомоги [2 СЗО 3-1.3-7].

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email: