Зазвичай педагоги звертають увагу передусім на те, які теми навчальної програми мають засвоїти учні та як їм у цьому допомогти. Та можливо, варто змінити акценти й поміркувати, як зробити дітей щасливими, як повною мірою реалізувати їхні здібності, навчити їх радіти успіхам інших, а не лише власним? Недарма в різних країнах — Бутані, Об’єднаних Арабських Еміратах, Індії — з’являються міністерства щастя.
Звісно, для цього не потрібно впроваджувати окрему дисципліну, адже радісну святкову атмосферу можна створити на кожному уроці. Матеріали жовтневого випуску журналу “Учитель початкової школи” (№10, 2020) допоможуть це зробити.
Читайте у випуску:
дитяча література як засіб, який допомагає виховувати бажання бути щасливими;
методика здійснення формувального і підсумкового оцінювання — працюємо без порівнянь, рейтингів та образ;
сценарії ранкових зустрічей до теми “Способи пізнання” (2-й клас);
урок-мандрівка незвичайними школами світу (3-й клас);
театральний урок української мови (3-й клас);
використання візуальних засобів на уроках англійської мови.
Код доступу до повних текстів публікацій “УПШ” №10 мають усі наші передплатники: шукайте його у змісті друкованого вересневого випуску журналу.
Наталія Глинянюк НЕЙРОПСИХОЛОГІЯ: навчання на основі знань про мозок Орієнтовний перелік вправ для збалансування діяльності півкуль і розвитку абстрактного мислення. Вправи для розвитку довільної уваги. Методи та прийоми керування запам’ятовуванням
Галина Джемула І листяні, і хвойні, великі й малі — Дерев таких цікавих багато на Землі!
(4-й клас) Урок-презентація результатів проєкту. Поглиблюємо знання учнів про світ дерев. Ознайомлюємо з видами дерев, їх особливостями, роллю в житті людини, образами дерев у фольклорі. Виховуємо дбайливе ставлення до рослин
Роксолана Жаркова ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Увага: розшукується щастя!
Чи справді кожен має почуватися щасливим? Які в нашому арсеналі є засоби, аби бути щасливими й навчати цього дітей? Запитання для обговорення і завдання до низки літературних творів
Олена Лущинська АНГЛІЙСЬКА МОВА
Як без зусиль запам’ятати слово? Малюнок допоможе нам у цьому
Варіанти використання візуальних засобів на уроках англійської мови. Добірка вправ та ігор
“Джміль” 2018, № 9 “Спорт та ігри”: сюжетна картина з теми; цікаві задачки про спорт; правила безпечної поведінки на спортивному майданчику; настільна гра; пізнавальні досліди “Як працює організм”; розповіді про видатних українських спортсменів; пісенька англійською мовою
Ольга Хараман Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ (2-й клас)
Проводим ранок в дружнім колі, Щоб був успішним день у школі
Сценарії ранкових зустрічей до теми “Способи пізнання”
Ірина Лагола, Людмила Свиріпа ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ (2-й клас)
Світ очима дитини у поетичних творах Любові Відути
Ознайомлюємо дітей з жанровою різноманітністю творів Л. Відути. Формуємо навички правильного швидкого виразного читання. Збагачуємо словниковий запас. Формуємо вміння висловлювати власні думки про текст
Алла Козенко Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ (3-й клас)
Незвичайні школи світу: неймовірно, але факт
Ознайомлюємо учнів з незвичайними школами світу, їхніми традиціями та особливостями. Сприяємо розвитку креативності, комунікабельності, вміння працювати в команді, асоціативного і критичного мислення, уяви, фантазії, навичок сторітелінгу
Ірина Сінна УКРАЇНСЬКА МОВА (3-й клас)
Йдемо у театр. Як справжні артисти, Вчимось говорити і грамотно, й чисто
Поглиблюємо знання учнів про прикметник як частину мови. Вчимо виявляти зв’язок прикметника з іменником. Формуємо вміння вживати прикметники в усному і писемному мовленні. Розвиваємо відчуття мови, культуру мовлення
Ганна Парфьонова УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЧИТАННЯ (3-й клас)
Ми ввічливо і грамотно напишемо листа — І прийде Миколай до нас у гості на свята
Поглиблюємо знання дітей про історію і культуру листування. Ознайомлюємо з правилами написання листів. Розвиваємо читацькі вміння, зв’язне мовлення, словниковий запас, увагу, пам’ять. Виховуємо культуру мовлення
Марта Анишинець На порозі підліткового віку, або Як підготувати дитину до входження в юність Виховна година. Розширюємо знання учнів про різні етапи життя людини (зокрема про шкільний), про емоційний стан, зміни в поведінці, смаках, міркуваннях, діях. Виховуємо позитивне розуміння самостійності, рішучості, впевненості, прагнення мати особисту свободу. У групах створюємо книжечки коміксів
Алла Пришлюк Вклонімося низько сьогодні героям Небесної сотні! (4-й клас) Виховна година до Дня Гідності і Свободи. Формуємо уявлення учнів про поняття “гідність” і “свобода”. Формуємо уявлення про справжні життєві цінності, про цілісність і неподільність України, усвідомлення власної відповідальності за долю рідної держави. Виховуємо почуття національної самосвідомості
Матеріали жовтневого випуску журналу “Джміль” (№ 10, 2020) “День захисників України” допомагають досягти таких очікуваних результатів навчання, визначених Державним стандартом та типовими освітніми програмами початкової освіти:
діти розповідають про Україну як свою Батьківщину, розпізнають державні символи України, шанобливо ставляться до них — [2 ГІО 8.3], знають про найважливіші державні свята України — [2 ГІО 5-8.3-7], дотримуються встановлених правил поведінки під час заходів з нагоди державних свят — [2 ГІО 5-8.3-8];
розпитують дорослих (родичів) про сучасне громадське життя та минуле України — [2 ГІО 5-8.3-2], наводять приклади культурно-історичної спадщини України, виокремлюють важливі для громадян України події, пояснюють, як вони впливають на життя — [4 ГІО 1.3];
проявляють інтерес до минулого і сьогодення України, до участі у відзначенні пам’ятних подій, державних і народних свят — [3 ГІО 3.1], [3 ГІО 3.2];
співають Державний гімн України — [2 ГІО 5-8.3-5];
розрізняють корисні й шкідливі впливи друзів та інших людей на вибір безпечної поведінки — [2 СЗО 1-33-1];
розпізнають та описують небезпеку вдома, у школі та навколишньому світі [2 СЗО 2.1];
пояснюють, як правила та їх дотримання впливають на безпеку в довкіллі, зокрема вдома — [2 СЗО 1-3.3-2], як слід діяти в небезпечних ситуаціях удома — [4 СЗО 2.1];
розпізнають ситуації, коли вони або інші люди потребують допомоги [2 СЗО 3-1.3-7].
Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.