“Учитель початкової школи” № 4 —
“Здоров’язбережувальні технології”

У фокусі квітневого номера журналу “Учитель початкової школи” (2019, № 4) — “Здоров’язбережувальні технології”: компетентнісна фізкультура, комплекси оздоровчих вправ для нестандартних фізкультхвилинок, вправи для профілактики порушень постави і ще багато необхідного для кожного вчителя.

З 2019 року на сайті upsh.com.ua редакція подає різноманітні дидактичні матеріали: кросворди, таблиці, технологічні картки, ілюстрації до уроків, набори пазлів, картки із завданнями, ігрові поля тощо.

Відтепер додаткові електронні матеріали для завантаження позначено на сторінках журналу піктограмою .

Читайте повний текст статті “Читачам у подарунок від журналу

У випуску: різнорівневі домашні роботи з математики, як навчити писати есе, формування уявлень про звуки музики, властивості фізичних тіл і речовин, сценарій свята рідної мови.

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email:    

Зміст номера

  • МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО: сенсорний розвиток
    Формування еталонних уявлень про властивості звуків музики. Методичні рекомендації. Завдання для формування слухових музичних еталонів
  • КОМПЕТЕНТНІСНА ФІЗКУЛЬТУРА: формуємо навички самостійних занять фізичними вправами
    Нова методика уроку фізичної культури — “Школа компетентностей”
    • ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА (3-й клас) Аби не сумувати й не хворіти, пересуватись маємо навчитись.  Збагачуємо руховий досвід учнів. Удосконалюємо навички життєво необхідних рухових дій. Спонукаємо до застосування їх у повсякденній та ігровій діяльності
  • МАТЕМАТИКА: різнорівневі домашні роботи (4-й клас)
    Основні підходи до складання диференційованих завдань. Добірка завдань для кожного уроку з тем “Дії з багатоцифровими числами” та “Площа”
  • МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТА: від написання до письма (2–4-й класи)
    Етапи формування графічних навичок. Методика проведення каліграфічної хвилинки. Приклади завдань

“УПШ”, 2015, № 5 — різноманітні ігрові прийоми підготовки руки до письма.

“Джміль” 2017, №10, 11, 12. “Гімнастика для мозку — метод “Braingym”: рухаємось і водночас тренуємо мозок

“Джміль” 2016, №5. “ЙО та ЬО на танцювальному шоу” — танцювальний марафон у Країні Граматики: веселі вправи, які допомагають ознайомити малят з правилами вживання буквосполучень ЬО та ЙО

Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.

Facebook

Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.

Email:    
Купити цей випуск