Читайте у журналі “Учитель початкової школи” № 1
Як зробити навчання дітей у школі радісним та цікавим? Щоб малятам хотілося йти до школи, а виконувати домашні завдання було весело і цікаво. Щоб не педагог спонукав дітей учитися, а вони самі пропонували теми для обговорення.
Здивуйте малят, пробудіть їхню допитливість — і урок розпочнеться сам собою і пройде весело й цікаво. А результатом навчання стане: “Ура! Я придумав! Я винайшов! Я побудував!“.
Купити цей випускСпробуймо! А для початку відкриймо перший випуск журналу “Учитель початкової школи” (2018, № 1), у якому багато публікацій, присвячених інтегрованому навчанню: формування екологічної компетентності; авторська інтегрована особистісно орієнтована технологія “Світ навколо мене”; інтегрований навчальний день “Я — актор” та інші.
Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.
У номері:
-
ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА
Засоби профілактики та подолання професійного вигорання педагогів
Системні дії: вправи та поради. Як встановити баланс між робочим часом, особистим життям і дозвіллям. Чому слід уважно ставитися до своїх потреб і бажань. Формулюємо позитивні мотиви своїх майбутніх дій. Приймаємо себе такими як є -
ПРИРОДОЗНАВСТВО + МАТЕМАТИКА + ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ + УКРАЇНСЬКА МОВА
Формування екологічної компетентності молодших школярів
Приклади роботи з дітьми на різних уроках. Досліди. Дидактичні ігри. Природоохоронна діяльність. Задачі з екологічними даними. Обговорення змісту літературних творів. Написання творів за серією ілюстрацій та на основі власних спостережень. Екологічні диктанти, перекази -
УКРАЇНСЬКА МОВА (2-й клас)
Нові підходи до вивчення фонетики
Траєкторія системної роботи: етапи, зразки вправ, дидактичних ігор, теми досліджень, діяльність у групах. Введення терміна “звуки мовлення”. Ознайомлення з поняттями “голосні”, “дзвінкі” й “глухі приголосні звуки” -
УКРАЇНСЬКА МОВА
Методика формування діалогічного мовлення молодших школярів
На які чинники варто звертати увагу під час розвитку діалогічного мовлення? Етапи формування та варіанти роботи з дітьми -
Робота з батьками
-
Країна батьківської майстерності
Засідання “за круглим столом”: як виховати дисципліновану дитину?
-
Країна батьківської майстерності
-
Інтегрована діяльність
-
СВІТ НАВКОЛО МЕНЕ
Авторська інтегрована особистісно орієнтована технологія
Неперервна освіта: цінності, завдання, умови реалізації. Особливості планування навчально-виховної роботи. Приклад планування інтегрованого дня “Вода — джерело життя” (1-й клас) -
ІНТЕГРОВАНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ДЕНЬ (1-й клас)
Цікаво світ театру для себе відкривати
Тема тижня — “Театр”. Тема дня — “Я — актор”. Зміст занять протягом дня
-
СВІТ НАВКОЛО МЕНЕ
-
Детальні розробки уроків
-
МАТЕМАТИКА (1-й клас)
Урок-мандрівка “До лісу завітаймо зрання, щоб повправлятись в додаванні”
Ознайомлюємо учнів з переставною властивістю додавання. Закріплюємо вміння розв’язувати прості задачі, знання таблиць додавання і віднімання у межах 10. Виховуємо бережне ставлення до природи -
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ (2-й клас)
Чий синок ясенок?
Сторінки життя Віри Артамонової. Характер персонажа. В. Артамонова “Ясенок”. Вдосконалюємо навички свідомого читання, поділу тексту на частини, інтонаційного читання в особах. Розвиваємо вміння знаходити, осмислювати, опрацьовувати й використовувати інформацію з різних довідкових джерел -
КУРС “ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я” (2-й клас)
Урок-тренінг “Вогонь — друг, вогонь — ворог”
Правила пожежної безпеки. Формуємо уявлення про причини побутових пожеж. Навчаємо діяти у разі виникнення пожежі
-
МАТЕМАТИКА (1-й клас)
-
ПРИРОДОЗНАВСТВО (4-й клас)
Дослідницька експедиція “У країну заметілі нині подорож здійснили”
Тема “Антарктида — найхолодніший материк”. Ознайомлюємо з основними особливостями природи Антарктиди. Вивчаємо залежність між змінами в живій і неживій природі й життям рослин та тварин. Встановлюємо взаємозв’язок між географічним розташуванням Антарктиди і особливостями її природи
-
АНГЛІЙСЬКА МОВА (4-й клас)
Підсумковий урок “Past Simple Tense: is it so simple? / Простий минулий час: чи такий уже він простий?”
Систематизуємо знання учнів з теми “Past Simple Tense”. Розвиваємо творчі здібності, кмітливість, уяву, фантазію. Формуємо дружні стосунки в колективі -
Свята й розваги
-
Як не скривдити ліс?
Сценарій заходу екологічної тематики
-
Як не скривдити ліс?
Увага! Сайт активно поповнюється матеріалами. Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації.